כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הילה לובר איפור ושיער

הילה לובר איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0508268551
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
batelariel8   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הילה קשובה, חיובית ומהממת! הייתה זמינה לשאלות בטלפון ובוואטסאפ לאורך כל הדרך. ביום החתונה הגיעה בזמן ואיפרה אותי, את המלווה שלי ואת אמא שלי. כולנו היינו סופר מרוצות מהמראה הסופי וגם מכך שהאיפור החזיק לאורך כל הערב על אף שהחתונה הייתה בשיא הקיץ(סוף יולי). במהלך החתונה קיבלתי אינסוף מחמאות על האיפור! מה שאהבתי נורא זה שהאיפור נראה סופר טבעי ולא מתאמץ וכן מדגיש את היופי הטבעי שלך! בנוסף, לאורך כל היום הילה הקנתה תחושה של רוגע וחיוביות והזמן איתה עבר בכיף ועם המון צחוקים. לסיכום, ממליצה בחום!!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על הילה מחברה וקבעתי איתה ניסיון של איפור ושיער, הייתי מאוד לא סגורה על עצמי והילה הייתה סבלנית, ניסתה וייעצה לי, כמעט 3 שעות ישבה איתי.. סגרתי איתה לפני הקורונה ולאורך כל הדחיות היא תמיד הייתה רגישה וקשובה. בבוקר של החתונה לא הרגשתי טוב ומהרגע שהילה הגיעה האנרגיות החיוביות שלה השפיעו גם עליי, מעבר לשיער והאיפור שהיו כמו שרציתי, ההתנהלות, היחס, הרוגע הם מה שעושים את הילה לבאמת מצויינת! ממליצה בחום
הצג עוד

סמנתה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הילה הייתה מאוד מקצועית ונעימה, השרתה רוגע בשעות שלפני האירוע (חשוב!), הבינה מהר מאוד מה אני רוצה וידעה לבצע. בזכותה קיבלתי הרבה מחמאות, ממליצה בחום!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
משיחת הטלפון הראשונה עם הילה הרגשתי ווייב טוב ומישהי קשובה. אני שמחה שהלכתי עם ההרגשה ובחרתי את הילה להיום המיוחד שלי כי היא הייתה כל כך מקסימה! עשינו איפור ושיער ניסיון וכבר אז ידעתי שאני בידיים טובות והיא לא תנוח עד שהיא לא תוציא אותי בדיוק כמו שאני רוצה. וכך זה קרה, ביום החתונה, למרות שהייתי לחוצה היא הייתה קשובה, באה עם אנרגיות טובות ועשתה הכל כדי שאני אהיה מרוצה. כל כך חשוב להקיף את עצמך באנשים טובים ביום הזה! האיפור היה בדיוק כמו שרציתי, עדין ונסיכותי ולא זז כל האירוע. השיער היה בדיוק כמו שביקשתי וכל הלוק יצא מושלם!
הצג עוד

Adele   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביוני ביום חמישי, סגרתי עם הילה חודשיים מראש כי עם ספקים טובים סוגרים לפני כולם! היה לי מאוד חשוב לקחת מישהי שעושה שיער ואיפור יחד ושהכל יחזיק לי בלי לזוז עד החופה, היתה לנו חתונה הפוכה והחופה התחילה אזור 10 בערב. כמובן שהכל החזיק טוב ומעל המצופה! הילה עצמה כלכך חמודה ונעימה וזה נורא כיף ומרגיע שהיא זאת שנמצאת איתך בהתארגנות. ממליצה מאוד!!!♡
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיכיתי בסבלנות שתראו את התמונות מהצלם! הילה היא קסם שנכנס ישר לפינה של הלב-מקצועית, עדינה, מצחיקה ולגמרי חברה ❣️ אני לא מתאפרת ביום יום ובן זוגי דאג אפילו יותר ממני שאצא מפלצת איפור! הייתי פשוט נסיכה ולא פחות..הרגשתי יפה ועדיין יכולתי לזהות את עצמי ,הילה ייעצה כשהייתי צריכה והשתלבה מושלם עם המלוות!
הצג עוד

Shani Daiana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פגשתי את הילה כשהיא איפרה חברה טובה לחתונה וישר ידעתי שאני חייבת לסגור איתה! להילה יש אנרגיות יוצאות דופן, העברנו את בוקר החתונה בכיף וברוגע והיא הייתה קשובה לכל בקשה שלי! האיפור והשיער יצאו בדיוק כמו שרציתי ויותר! הילה מוכשרת, מקצועית ונותנת מכל הלב (: בין הבחירות הכי טובות שלי ליום החתונה!
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הילה המהממת! קודם כל היה כיף לפתוח איתה את הבוקר, היא מרגיעה, מקסימה והייתה באנרגיות כ״כ טובות! אבל הכי חשוב, היא גרמה לי להרגיש כמו נסיכה. רציתי איפור כמה שיותר טבעי, והרגשתי שהיא פשוט הפכה אותי לגרסה משודרגת של עצמי. היא התאימה לי בדיוק את האיפור והתסרוקת שמתאימים לי, לא הפסקתי לקבל מחמאות. הילה פשוט אלופה ברמות, אני כ״כ שמחה על הבחירה בה!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הילה המהממת והמקסימה! איזה כייף שהיא הייתה חלק מהיום המיוחד שלי. הילה מקצועית, מוכשרת, מתוקה ומופלאה! מהשיחה הראשונה שלי איתה היה לי ברור שהיא כולה לב ובשילוב עם העבודות המהממות שלה היה לי ברור שאבחר בה. מעבר לעבודה המצוינת שהיא עשתה (איפור ושיער) הילה היא בחורה מתוקה, שמשרה אווירה כל כך נעימה לאורך כל היום. לאורך כל ההתקשרות איתה היא הייתה תמיד מאד מאד זמינה ותמיד ענתה בחיוך ובשמחה לכל שאלה שהייתה לי. והכי הכי חשוב - הייתה פתוחה לשינויים (רבים) בדרך. היא גם הביאה איתה מישהי נוספת לאיפור ושיער למלוות שלי (מיכל המקסימה) שעשתה עבודה פשוט מדהימה בעצמה!
הצג עוד

stav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כבר משיחת הטלפון הראשונה ידעתי שמצאתי את המאפרת שלי! כזאת מתוקה ונעימה. למרות המון דחיות בגלל המצב תמיד היתה זמינה אליי ומצאה לי תאריך חדש. וביום האירוע היתה כל כל מרגיעה וחייכנית וגרמה לכל הבוקר להיות קליל וכיפי. האיפור והשיער היו בדיוק מה שרציתי, עדין יפה וחגיגי, לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב, וחזרתי הביתה בדיוק כמו שיצאתי ממליצה בחום רב!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up