כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ROCA

ROCA

תקליטנים
טלפון:0523322790
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סיגל ורובי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רוית ובועז המקסימים, אחרי שקצת התאוששנו, רצינו להודות לכם על ששימחתם אותנו ביום החשוב והמרגש שלנו: כל כך מאושרים שבחרנו בכם! כבר בפגישה עם בועז הרגשנו כמה איכפתיות ורצון לעשות את הכי טוב עבורנו קיים בכם. למרות ההתלבטויות שלנו בבחירת שירים וסגנון, הבאתם סבלנות והקשבה והצלחתם להבין את הראש שלנו ולמצוא פתרונות יצירתיים :) אתם סופר מקצועיים, חיים את האירוע, קוראים את הקהל ופוגעים בהכל בול! בו בזמן מלאים בשמחה, זורמים, לבביים ממש ועושים הכל כדי שנהיה מרוצים עד הגג וקופצים על השולחנות 😜 חיבוק ענק, סיגל ורובי
הצג עוד

אלכס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לאחר מפגש עם מס אנשים מהתחום הגענו לרוית המדהימה.ידעה לתת לנו את המענה הטוב מכולם! דאגה אישית! ליווי צמוד! ציוד גיבוי! רוית עתירת נסיון של שנים רבות בתחום! אין שני לרוקה!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מבחינתנו, אחד הדברים (אם לא ה) החשובים ביותר ביום הזה היה החלק של המסיבה והריקודים. אנחנו ממש אוהבים לרקוד, ממש אוהבים מוסיקה והחלק של הדיג'יי היה לנו ממש קריטי. אין מילים לתאר כמה מרוצים אנחנו עם הבחירה ברוקה דיג'יי, לא נהננו ככה ממוסיקה הרבה זמן! רקדנו שעות, המוסיקה הייתה מעולה וסופר לטעמנו ולאופיינו. כל השירים שביקשנו הושמעו, המעברים היו מדהימים, שילוב בין מוסיקה לריקודים בהפרדה (בהתחלה), ישראלית, מזרחית, טראנסים, קלאסיקות של פעם.. כל קשת האורחים יצאה מרוצה ממש! חבל שהרגליים לא הצליחו לסחוב אותנו יותר - באמת שנהננו מהמוסיקה בטירוף. במסיבה הבאה הם הטלפון הראשון שנעשה- מחכים לעוד סיבות לרקוד איתכם. רווית בועז ובר- תודה ענקית, אין כמוכם.
הצג עוד

dudi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בלי הרבה מילים ובלי לחפור... מושלם !! האווירה המוזיקה הבנת הקהל הטיימינג עשו לנו את האירוע !

Katia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
רוית ואסף צוות של אלופים! ידענו שנסגור את רוקה עוד באירוע של חברים כשנתיים קודם. אסף דאג להכיר ולהתחבר אלינו בפגישת המוזיקה שעשינו וידע להרים את כולם לאורך כל הערב ורוית פשוט פצצת אנרגיה ונשמה גדולה שדואגת שאיש לא ישב. מומלצים בחוםםםםם!!!
הצג עוד

noyyona211   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
צוות רוקה המדהימים גל, דניאל וקרין הרימו מסיבה שלא נשכח בחיים! כל האורחים הצעירים והמבוגרים קפצו ברחבה ונהנו בטירוף! הרחבה הייתה תמיד מלאה עד השעות הקטנות של הלילה! בפגישת ההיכרות לפני החתונה הם היו קשובים לכל הבקשות שלנו וקיבלו הכל בחיוך ובאהבה. לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה! ממליצים בחום לכל מי שרוצה מסיבה מטורפתתת אוהבים, נוי ומתן 11.7.19
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
גל זעור ודניאל ציטרין ירוקה די ג׳יי,אין מילים כדי לתאר את האוירה שהם הרימו לנו באירוע.. הבינו את הקהל, הוייב. מוזיקה טובה ומשמחת לכל אורך האירוע, מקצוענים אמיתיים!!! אין לנו ספק שהאירועים הבאים יהיו רק איתם!
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אמנם לא הכרתי את רוית ובועז, אבל בן הזוג שלי ידע מהרגע שראה אותם מי יהיה אצלנו בחתונה ולכן זרמתי איתו. ללא ספק עשה בחירה טובה! החל מהפגישה הראשונה עם רוית וכל האנרגיות המקפיצות והמשוגעות שלה ידעתי שהוא בחר טוב. אין אחד שלא החמיא על הערב המשוגע שהיה והמוזיקה שהייתה. כל כל כל הרחבה הייתה מלאה כל הזמן! פשוט אלופים, היה לנו העונג לבלות איתם את ערב החתונה שלנו.!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לצפות בצוות באירוע אחר ומיד ידענו שרוית והצוות שלה הולכים להיות חלק מהאירוע שלנו! כמה אנרגיות! פשוט לא להאמין... רוית ובועז (המהממים!) היו שירותיים לאורך כל הדרך עד לחתונה. אפילו הגיעו אלינו לחדר חתן כלה להגיד מזל טוב ולתת נשיקה. גרמו לאירוע להיות חוויה של מוזיקה, קראו את הקהל שלנו וזרמו עם כל בקשה... המוזיקה הייתה מעיפה ואין אחד שלא רקד (אפילו הדודה בת ה-90!😊). עשינו בהחלט את הבחירה הנכונה-אין עליכם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up