כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הגן בשפיים

הגן בשפיים

גני אירועים
טלפון:072-392-7868
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שחר שלפוק   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
95 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה עם יותם- איש המכירות הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. הכל הוצג בצורה סופר מסודרת וברורה, ולכל שאלה הכי קטנה הייתה תשובה. במהלך ההכנות לאירוע ובפגישות עם המעצבת (אלן), מנהלת האירוע (עדי), מנהלת הקייטרינג (בר מטעם וצבע) ונועה המנהלת קיבלנו יחס מעולה ואישי מאוד. הן היו שם לכל צרה, בעיה או התלבטות. ביום האירוע ובמהלכו הכל תקתק ועבד מעולה, כולם נתנו לנו ביטחון ככה שיכולנו להתעסק נטו בלשמוח. היה פשוט מעולה!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
המקום קסום ומדהים ביופיו! הניהול במהלך האירוע היה מצויין!! היחס מהצוות היה מעולה. האוכל היה מעולה (לפי תגובות שקיבלנו ולפי הטעימות). הלו"ז במהלך האירוע תיקתק (סלביק מנהל אירוע מצויין). היה לנו פשוט מדהים!
הצג עוד

תם   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוו איזה מקום, איזה אוכל , איזה חוויה!אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כמה המקום היה יפה מתוקתק, וטעים,כמה המלצרים הברמנים וכל נותני השירות היו אדיבים וחברותיים וממש הרגישו ייחס אישינועה סלביק בר פשוט תודה על הכל!
הצג עוד

זוהר ויובל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואוו איזו בחירה מושלמת זו היתה!!! חיפשנו אולם קרוב למרכז אבל לא בתוך תל אביב ושיהיה עם גן.. המקום כל כך יפה שכל דבר פשוט נראה שם מעולה יותר!! השירות והיחס היו מדהימים ועדי מנהלת האירוע שלנו היתה על זה, קשובה, מקצועית ושירותית מאוד! הבחירה הכי טובה שלנו!!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהנציגת מכירות שקיבלנו אותנו שהיא מהממת בפני עצמה וסגרנו בזכותה.. המנהלת אירוע מטעם האולם מדהימה, איכפתית שירותית ברמות הגבוהות שיש! מנהל האולם מטעם הקטירינג תמיד היה זמין , והתעניין ושאל במה הוא יכול לעזור!
הצג עוד

Boris   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואוווו לא יכול לתאר את כמו האושר שאנחנו חווים מכך שסגרנו בגן בשפיים! נתחיל מכמה שהמקום הוא אולי הכי יפה בארץ! גם הבחוץ כפרי בצורה מהממת וגם הבפנים מעוצב ברמה גבוהה אורבנית בצורה מדהימה, כך שלא צריך בכלל להשקיע בעיצוב! הוא נמצא ליד הים ולכן גם יש שם שקיעות מדהימות! כל ספק שפגשנו מהדיג'יי, צלם, צלם מגנטים ועוד ששמע שאנחנו מתחתנים שם היה מרוצה עוד לפני האירוע בגלל שהכירו את רמת המקצועיות ונתנו לנו מלא מחמאות על המקום. כל הצוות שם מדהים ברמה שלא ניתן לתאר, כולם נותנים תחושת רוגע ושלווה שהאירוע יהיה מדהים ואנחנו הכי חשובים להם שיש! אין אנשים יותר מקצועיים מהם ומדהימים מהם - נועה האשת קשר שלנו לאורך כל הדרך רק דאגה לנו, הייתה זמינה להכל, טיפלה לנו בכל שאלה ובעיה שצצה בדרך, אין מילים לתאר את האישה המדהימה הזאת! כפיר המנהל קייטרינג טעם וצבע שלא ראיתי אנשים כמוהו! הסבלנות, זמינות לענות לכל כך הרבה שאלות שלנו, הנכונות להזמין אותנו שוב! להיפגש איתנו במקום שנוח לנו, לעזור לנו בכל בחירה ותמיד להיות סבלני ונעים! סלביק המנהל אירוע שלנו ביום החתונה הכי תותח שיש בעולם! הוא תיקתק לנו כל דבר, דאג שהכל יעבוד פיקס וגם הוא היה זמין לפני לכל שאלה! מכירים את זה שחברים שלכם מתחתנים ואחרי האירוע תמיד שומעים על פאדיחות שהיו באירוע עם המקום/הצוות? אז פה ממש לא! קיבלנו מלא מחמאות מכל הספקים שהיה להם מדהים, ועד היום מעל חודש לאחר האירוע אנחנו לא מפסיקים לשמוע מחמאות מכל המשפחה והחברים כמה שהמקום הכי יפה, האוכל היה מדהים! אנשים לא הפסיקו לעוף על הכל מהקבלת פנים שהעיפה אותם באוויר, האוכל בארוחה והקינוחים! אנשים באמת פשוט עפו ונהנו ולא הפסיקו לאכול! תודה רבה על הכל! החוויה לא הייתה יכולה להיות טובה יותר! אין מה להגיד - מקום מספר 1 בארץ, שווה כל שקל!
הצג עוד

liam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקום מהמם, שילוב יפה של גן אירועים מטופח לאולם. ונסיעה ממש קצרה יחסית מהמרכז. האולם מעוצב ברמה גבוהה, לא מצריך להוסיף המון מבחינת פרחים וכו , השירותים, השולחנות, הבר - הכל נראה מרשים, בנוסף האקסטיקה מצויינת שזה משהו שנוטים לשכוח בחיפושי אולם וזה ממש חשוב. קייטרינג הבית היה פשוט מצויין. קיבלנו מלא מחמאות על האוכל, הקוקטיילים והמקום בכלל. נעה וסלביק היו מדהימים פשוט ועזרו לנו בכל בקשה! בנוסף, יש חנייה בשפע וחינם לאורחים! לא מובן מאליו ונותן הרבה שקט נפשי
הצג עוד

Roy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
למרות שהיה אירוע יפה, מושקע, טעים ומנוהל היטב לכל הדעות, התנהלות הגן בנוגע לחוזה השאירה טעם מר בפה. החוזה שחתמנו העמיד מכשול בפני עיוור והיה מאוד לא הגון כלפינו. אנחנו ממליצים להתעקש על הגשת מינימום אורחים 3 ימים לפני האירוע (ולא 7 ימים מראש כמו שהם התעקשו איתנו), לוודא שהמחיר משתנה באופן מדורג בהתאם לכמות האורחים אליה מתחייבים (לא בקפיצות של 50 אורחים, אלא קטנות יותר). תחשבו פעמיים לפני שחותמים על החוזה עם הגן בשפיים, אנחנו נפגענו מכך כלכלית ולא הייתה התחשבות מספקת מצד הגן.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום מיוחד שלא רואים בכל יום או בכל אירוע. הגענו להגן בשפיים והוקסמנו.אין ספק שמה שעוד יותר השאיר אותנו במקום הזה זה השירות, היחס המדהים והאנושי שקיבלנו. המקום הכי איכותי שפגשנו! הגן מדהים, האוכל טעים, השירות והאנשים איכותיים פשוט הכל מההתחלה ועד הסוף היה מ ו ש ל ם ! .
הצג עוד

ד"ר אבי זלבה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
35 מתוך 100
ההתחלה הייתה מדהימה, בחנו הרבה מקומות והחלטנו על המקום הזה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up