כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תומר בידי | Tomer BiDi

תומר בידי | Tomer BiDi

תקליטנים
טלפון:0543066638,036998015
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אושרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לתומר אחרי שקראנו אינספור ביקורות מדהימות, על המקצועיות והאיכות וההקשבה לבקשות ואנרגיות הזוג. כבר בפגישה הראשונה תומר הבין את הסגנון שלנו, הוא קלע בול לסגנון המוסיקה שרצינו וידע לספק את הסחורה לצעירים וגם למבוגרים
הצג עוד

Eynav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - מקצוען! הגענו לתומר דרך חברים שהתעקשו שהוא הטוב ביותר, וכבר מהפגישה הראשונה איתו הרגשנו בידיים טובות! מרגישים שמדובר בדיג'יי שמבין עניין, יודע לשלב שירים בצורה מדהימה, ולהתאים אותם לאווירה. עשה לנו מסיבה מטורפת שנמשכה עד 3 בבוקר באמצע שבוע ובכיף יכלה עוד להמשיך. תודה תומר אתה אלוף!!!
הצג עוד

Lisa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תומר האלוף! בחור מקסים, uper של הביוקררר!!! כל הרחבה עפה באוויר! כל הזמן עם חיוך על הפנים, נעים ומקצוען בטירוף. הגיע והקים עמדה מטורפת עם התופים שלו ועשה טירוף ברחבה. לא הפסקנו לקבל מחמאות כמה כיף היה. חייבת לציין ולהדגיש כמה הוא מקצועי - כשחיפשנו דיג'יים מאוד רצינו לשמוע מהם את היכולת שלהם לעבור בין ז'אנרים ושירים מבלי לגרום לאנשים לעצור ולחכות לשיר הבא ותומר לגמרי סיפק את הסחורה והפגין יכולות, עזר לנו בכל הבחירות בין אם זה שיר חופה, כניסת הורים, שבירת כוס או בקבלת הפנים, מגיע עם ציוד מלא ומרשים והכי חשוב יודע לקרוא את הקהל ברחבה. תודה על הכל, ממליצה לכם בחום!
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה עם תומר בידי הרגשנו בבית. יצאנו מהפגישה וידענו שתומר הוא האחד. תומר הקדיש לנו את כל הזמן שבעולם ונתן לנו להרגיש כאילו אנחנו הזוג הכי חשוב שלו. לאחר שסגרנו עם ברנע מיוזיק ועד לחתונה עצמה היינו בקשר עם תומר שעזר לנו להבין את את סגנון המוזיקה שאנחנו רוצים והכין איתנו שיר כניסה לחופה ייחודי עם הרבה סבלנות לאורך כל התהליך. החתונה עצמה הייתה אש!! תומר הרים לנו את הרחבה שהייתה מלאה כל הערב. הייתה לנו חתונה שמחה בטירוף וכיפית, תודה לך תומר!!! אוהבים אותך :) מאור ודפנה
הצג עוד

Maayan & Dor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תומר היה הבחירה הכי קלה שלנו לחתונה! אל תומר הגענו בזכות המלצה מבת משפחה שכבר הכירה אותו ואמרה לנו שאנחנו חייבים לבחור בו, אבל כשנפגשנו בפעם הראשונה הבנו לבד למה. תומר בחור פשוט מקסים. הרים לנו ה-צ-ג-ה כבר בפגישה הראשונה של חתימת החוזה, במשך יותר משעה ביקש לשמוע מה הסגנונות שאנחנו מחפשים ועזר להכווין אותנו למוזיקה שבכלל לא ידענו שנאהב :) לא רק שתומר הקפיץ את כולם עד השניה האחרונה של הערב, הוא קרא בצורה מדהימה את האורחים (צעירים ומבוגרים) וגרם לזרימה מעולה של המוזיקה ברחבה. האורחים לא הפסיקו לפרגן על ה-DJ וביקשו לדעת מי הוא בשביל האירוע הבא שלהם. תומר - אוהבים אותך ותודה על הכל!!! ♥
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תומר אלוף ברמות על! הרים לנו את הרחבה בטירוף! קרא את הקהל! תופף עם מערכת תופים יחד עם צמידי לד היה חשמל! הרחבה הייתה כל הזמן מלאה! תומר סופר מקצוען עם גוד וויבס! נהננו לאורח כל התהליך משירות מצויין! תומר דאג ליצור קשר עם ההגברה טרם האירוע, להכווין אותנו ולתת דגשים מקצועיים. בזכותו הוספנו שני רמקולים בגן בו התחתנו והתוצאות דיברו בעד עצמן! אנשים שעובדים בעולם האירועים והמוזיקה החמיאו על הסאונד המצויין ועל הדיג'י! גם אחרי האירוע המשיכו לשאול אותנו מי היה הדיג'י! תומר תודה אתה אלוף!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
תומר בידי (בן דרור) היה הדיג׳יי בחתונה שלנו ומעבר לזה שהוא פשוט מקסים ברמות הוא היה פשוט תותח על!! לא רק שהוא שהוא הרים את הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה(!),הוא היה קשוב לכל הבקשות שלנו ולהתלבטויות שלנו ידע לקרוא אותנו ואת הרחבה בצורה מדהימה!! הייתה מוזיקה מרימה ומגוונת בדיוק כמו שרצינו! ממליצים בחום ❤️
הצג עוד

אלון ל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תומר הוא פשוט מלך!!! לפני הפגישה, אמנם, מעט הסתייגנו מכיווון שלא הכרנו את תומר, אך לאחר הפגישה כבר לא היה לנו ספק. נדלקנו עליו מהרגע הראשון. כל כך הרבה כישרון וכריזמה... נפגשנו עם לא מעט די.ג'ייז מנוסים ומוכרים (כרגע...) בהרבה, אך לא היה לנו ספק - תומר הוא האחד. תומר הרים לנו מסיבה מהסרטים שנגמרה ב2 בלילה באמצע השבוע. כל שיר נבחר בחוכמה ולאחר קריאה מדויקת של הקהל ושילוב הסגנונות שביקשנו. תומר גם מתופף בתופים אלקטרוניים ומעבר לשואו של זה, הוא נותן את הטאצ' המיוחד שלו לכל שיר. אפילו עם שיר הכניסה לחופה הוא הפתיע אותנו והציע להכניס מין "טוויסט" - שאילתר, ערך והשמיע לנו עוד בפגישת ההיכרות(!). גם האורחים היו בשמיים וקיבלנו כל כך הרבה תגובות לאחר האירוע, כולל מאנשים שהיו בחתונות עם די.ג'יי מהשמות הגדולים בתעשיה, שאמרו שתומר התעלה אף עליהם. אין לנו ספק שתומר הוא מהטובים בתחום. אל תתלבטו! ותזכרו מי אמר לכם את זה ;)
הצג עוד

איתי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהים! תומר היה מצחיק. קליל. מדליק וקלע בדיוק הוא השאיר את הרחבה עד 5 בבוקר!!!כבר בפגישה הראשונה ידעתי שיש עם מי לדבר. מקצוען שחי את המוזיקה. תומר גם מתופף הוא הביא מין מכונת תופים שהטריפה את הרחבה.גם היותר מבוגרים היו מרוצים ונשארו עד מאוחר. בקיצור... !tomer BD you are the best נ.ב. הדיסקים לרכב פשוט מעולים כולם אומרים לנו את זה. ומזל טוב גם לך. אוהבים ומודים ספיר ואיתי גרוטס.
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תומר בידי כוכב עליון!!! מהרגע שהתארסנו לא היה ספק שעמדת הדי ג'יי תהיה מאויישת על ידי "ברנע שירותי מוסיקה". כבר בפגישה הראשונה היה לנו קליק מטורף עם תומר בידי. היינו זוג לא פשוט עם בחירות וטעמים מוזיקליים מאד מאד שונים ותומר קרא אותנו מיד וידע בתוך שניות איך לעצב לנו את האירוע. מעבר לאינטואיציה המדהימה שלו תומר הוא גם בחור פשוט מקסים! הוא היה כל כך סבלני עם כל הצעה דעה ובקשה שלנו וידע איך לעבד את כל החומר (והיה הרבה) ליצירת מופת שעשתה לנו את האירוע לבלתי נשכח! יצאנו מהפגישה הראשונה כל כך נינוחים ורגועים כי ידענו שמצאנו את האחד. זה היה ברור מה"שלום" הראשון שתומר זה ה-די ג'יי שלנו ליום המיוחד שלנו. וכך היה, הגענו ליום החתונה ועם כל הציפיות הגבוהות תומר התעלה על עצמו ופשוט הפגיז עם קריאה מדוייקית של הקהל והיה נורא נגיש לבקשות ותיאם באופן מושלם בין הרצונות שלי ושל אשתי לבין התנהגות ובקשות הקהל. היה לנו אירוע מעבר למצופה בעשרות מונים! המחמאות עוד ממשיכות לזרום עד כמה המוסיקה הייתה מופלאה! היה לנו כל כך כיף כי ראינו והרגשנו שתומר נהנה יחד איתנו, הוא לא רק ניגן, הוא היה חלק בלתי נפרד מהשמחה שלנו והרגשנו את זה לאורך כל הדרך! בשורה התחתונה, אין בכלל מקום להשוואות, ברנע שירותי מוסיקה הם מספר 1! מקצועיות זה שם המשחק. ותומר - בחור פלא!!! אין מספיק מלים להודות לך על אירוע פשוט מושלם!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up