כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אנה שוחט איפור ועיצוב שיער

אנה שוחט איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0545277715
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אנה הייתה מדהימה! התחתנו חתונת שישי צהריים עם אפטר פרטי בבריכה. אמרתי לאנה שאני לא רוצה ליווי ושחשוב לי שיהיה לי נוח לאורך כל החתונה. הגעתי אליה עם תמונות של האיפור והשיער שחשבתי לעשות ודייקנו את זה ביחד. האיפור והשיער החזיק בצורה מושלמת! רקדתי והתחרפנתי ולא דאגתי לשנייה אחת לגבי האיפור והשיער. נכנסתי גם לבריכה, כמובן שלא עם הפנים אבל חלקית עם השיער והתסרוקת נראתה מדהים גם עם המים. בנוסף אנה היא הבן אדם הראשון שפגשתי בבוקר הכל כך מלחיץ הזה והיא כבר הרגיעה אותי עם האנרגיות שלה.
הצג עוד

Naama Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנה המהממת! ארבעה ימים לפני האירוע ובגלל המלחמה, המאפרת שתיאמתי ביטלה ומצאתי את עצמי בלי איפור ושיער לחתונה (שגם ככה השתנתה מרגע לרגע). חברה טובה המליצה על אנה ואמרה "אל תדאגי, היא מושלמת". וככה זה באמת היה, התקשרתי בצהריי יום שישי לשיחה קצרה אבל מלאה ברוגע ובתחושת ביטחון מצד אנה.כל כך שמחה שאנה הייתה לצידי ביום הזה, מהרגע הראשון השרתה רוגע ונחת, הייתה סבלנית אליי וידעה בדיוק מה יתאים לי ויחמיא לי.היה יום כייפי ושמח והרבה בזכותה!קיבלתי הרבה מחמאות על האיפור והשיער שלא זז לרגע, אפילו בסוף האירוע.. אנה איפרה וסירקה את המלוות שלי שעפו עליה!בקיצור קחי את אנה לחתונה שלך!תודה על הכל❤️
הצג עוד

ללה וגיא   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עבדתי עם אנה לפני כמה שנים, וישר ידעתי שזאת אישה עם סטייל וטעם משובח. כשהגיע הרגע לבחור אנשי מקצוע לאירוע, לא היה לי בכלל ספק שאנה היא זו שאני רוצה שתלווה אותי! בפגישת הכנה נתתי לה רק הכוונה כללית של ״אני רוצה שיהיה לי נוח וארגיש עצמי וטבעית״ וחוץ מזה נתתי לה יד חופשית להחליט מה יחמיא והכי יתאים לי. האינטואיציה שלי התבררה מייד כנכונה - אנה הגיעה עם חיוך גדול והביאה איתה אווירה כיפית ומשוחררת, הרגשתי שאחת החברות הטובות שלי עושות לי שיער ואיפור. היה קליל, כיפי, וזורם. והתוצאה... הייתה בדיוק מה שרציתי! לא הרגשתי מחופשת או מוגזמת, רק גרסה הרבה יותר גלאם של עצמי. לוק טבעי, זוהר וכמובן - עמיד לאורך שעות ארוכות :)
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנה המדהימה קודם כל הגיעה באנרגיות שיא!!! ועשתה לנו את הכי כיף שבעולם! איפרה את אחיותיי ואמי בצורה הכי מושלמת בעולם! טבעי אבל זוהר וכל כך מחמיא לכל אחת. הייתה קשובה וסבלנית לכל אחת וההנחיות שלה. אמנית, מקצועית, יסודית לא זזה עד שכולן היו מרוצות ומוכנות! ממליצה בחום גדול מאוד!!!
הצג עוד

Lin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנה היא קרן שמש שנכנסת ליום שלך ושוטפת אותו באור המיוחד שלהאחרי כמה דיבורים עם מאפרות הגעתי לאנה. משיחת הטלפון משהו בקול שלה גרם לי להרגיש איתה הכי בנוח ופתוח שיש, וככה באמת היה.איך שאנה הגיעה הייתה הרגשה כאילו היא אחת המלוות שלי, הכי חברה!!! הכי מתקתקת, הכי עוזרת לכולן ומצליחה לשמור על אנרגיות גבוהות (לא מובן מאליו בכלל) - ולא פחות חשוב, היא פשוט עשתה אותי הכי יפה בעולם. הכי טבעית ולא מתאמצת, והכי זוהרת וחגיגית בוז !! בא לי להיראות כל יום כמו באותו יום- והרבה מאוד בזכותה.גם צוות הליווי שלה פשוט מקסים וסופר מקצועי ! היא לא רק מאפרת ומעצבת שיער, היא באמת הרבה מעבר , במיוחד ביום המיוחד הזה שלך
הצג עוד

Ilanit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנה מהממת! החוויה איתה הייתה הרבה מעבר לאיפור ושיער, היא הייתה שם עבורי להרגיע, לתפעל את הסביבה כשצריך ולהשקיט רעשי רקע, והיה לי כל כך כיף איתה בהתארגנות! וכמובן שהאיפור והשיער היו מושלמים, נשארתי אני, מה שהיה חשוב לי מאוד, ועדיין יפה וזוהרת וכלתית וכמובן קיבלתי המון מחמאות מאנשים על התוצאה!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנה פשוט מלאך! היתה יותר מעוד בספק החתונה הייתה שם בשבילי ברמה האישית ומעבר לזה מקצוענית שיודעת בדיוק את העבודה. האיפור היה מושלם! וגם השיער! לקחתי אותה עם ליווי והיה פשוט מושלם, 3 תסרוקות שונות באירוע באפס זמן! בנוסף לכל זה אנה הייתה ממש מנטורית ומעודדת באירוע ידעה להרים ולפרגן.
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בתור מישהי שלא מתאפרת ביום-יום היה לי חשוב להישאר אני ביום החתונה שלי ולהרגיש בנוח. אנה ענתה על הדרישות האלו, ואפילו יותר! החל מהשיחת טלפון הראשונה הרגשתי שיש בינינו חיבור והיא תדע לגרום לי להרגיש הכי יפה שלי! בפגישת ייעוץ אנה עזרה לי להבין מה אני רוצה, וביום החתונה עצמו אנה השרתה רוגע והייתה סופר נעימה. והכי חשוב התוצאה היתה בדיוק כמו שרציתי
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרתי איפור שיער עם אנה המהממת אחרי שהתלהבתי כל כך מהעבודות שלה באינסטגרם. חיפשתי איפור עדין וידעתי שאנה היא האחת בשבילי (אגב, לא תיארתי לעצמי מה תהיה התוצאה וכמה מחמאות אקבל). אנה הגיעה ביום החתונה ומהרגע הראשון הרגשתי איתה חיבור מיוחד, היא ידעה בדיוק מה מתאים לי, אני לא מתאפרת ביום יום והיה לי חשוב שהתוצאה תהיה עדינה ושפשוט אהיה אני. מעבר למקצועיות אנה הייתה גורם מרגיע ושפוי בתוך כל היום הזה והכי שמחתי שהיא לצידי. גם לאחר האירוע היא ליוותה אותי ודאגה להסביר כל פרט ופרט. מומלצת מאוד מאוד!!!!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הייתה לי חוויה מדהימה עם אנה! אני לא מתאפרת בכלל ביום יום, בקטע שמסקרה זה חגיגי אצלי. ממש דאגתי שאני לא אראה כמו עצמי בתמונות, אבל אנה הרגיעה אותי גם בפגישת ההיכרות וגם ביום עצמו. האנרגיות היו מהממות, ואנה סידרה לי את השיער בצורה עדינה ואיפרה אותי ככה שנראיתי בדיוק כמוני, אבל מלוטשת קצת 🙂 בקיצור - ממליצה המון!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up