כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ אור גידו

DJ אור גידו

תקליטנים
טלפון:0723939935
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שעות
100 מתוך 100
במשפט: היה טירוףףףףף!לא רק שאור הוא דיג׳יי מעולה, הוא גם אדם מקסים שכבש את לבבות האורחים!עשה לנו את החתונה! גם במפגש המקדים, ראינו שמדובר במישהו רציני שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.המוזיקה הייתה מושלמת מהרגע הראשון של הקבלת פנים ועד למעגל סיום!קיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה מהאורחים, וזה ברור כי אור פשוט יודע לקרוא את הרחבה ואת האנשים!מומלץ ביותר!!!
הצג עוד

omer   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
טוב לפני הכל אור גידו זה חבר ואח יקר, אנחנו מכירים עוד הרבה לפני שנהיה די-ג׳יי מילדות כשהיינו שכנים. במהלך השנים יצא לי להיות בכמה חתונות שלו וראיתי איזה מקצוען הבן אדם ולא היה לי ספק מהרגע הראשון שהוא יהיה זה שיעיף אותנו ברחבה!מהרגע הראשון שישבנו אצלו בסטודיו גם הייתה אווירה כיפית וחברית וגם הוא הבין ישר את הראש שלנו זרק לנו רעיונות וליטש לנו את הכיוון במקצוענות וקלע בולללל! הרחבה הייתה פשוט אששש!! משפחה, חברים ואפילו המבוגרים עפו שם כל הלילה הייתה אווירה של חשמל באוויר בקיצור מושלם!! מי שרוצה די-ג׳יי הצגה וגם בן אדם שכיף לעבוד איתו גידו בלי לחשוב פעמיים פשוט אלוףףף 🔥❤️🔥❤️
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אתחיל ב - אמאאאלההההההההההההה צרחות!!!!!!!נדיר נדיר נדיר לפגוש אנשים כאלה טובים וכאלה חמים כמו אור!!מהרגע הראשון שהתחלנו לדבר היה לנו קליק!בפגישה הראשונה שכבר הגיע הבן זוג שלי פשוט התאהבנו בו!הרגשנו בידיים טובות סמכנו עליו וזה הכי חשוב לדעתי לשחרר ולסמוך על הספקים שלך.כמובן שהייתה לנו כמיה מטורפת ואור שיהיה בריא כזה מקסים החל מלדאוג לנו לחניה כל פעם שיש פגישה ועד לסגנון המוזיקלי, הוא כזה קשוב ומכיל.אור היה כוכב האירוע, המון המון המון מחמאות קיבלנו על המוזיקה הצליח להרקיד את כ - ו- ל-ם! אני כל כך נהנתי באירוע לא זזנו מהרחבה ברמה שלא הלכתי לאכול כי לא רציתי לפספס שום רגע! אור אהובי,אני מאחלת לך באמת מכל הלב את הכי הכי טוב בעולם הרבה בריאות פרנסה טובה אמן ואמן ופשוט תישאר אתה הבן אדם הכי מקסים וטוב שפגשנו!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם גידו ידענו שהוא יהיה ה-DJ. המקצועיות, הסגנון והכי חשוב האנושיות - ישר שבו אותנו בקסם שלו. מהיום ראשון ועד החתונה נפגשנו איתו פעמיים והיו קשוב לבקשות שלנו ולמוזיקה שרצינו בחתונה.
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מה כבר אפשר להגיד שלא נאמר על המלך הזה שנקרא אור גידו !! את אור אני מכירה מהבית מהילדות ואני יכולה להגיד בפה מלא שהוא חי נושם ומרגיש מוזיקה הוא יודע להתאים כל מוזיקה לכל אווירה ולכן לא הייתה בכלל התלבטות לגביו, למרות ההיכרות מלפני הוא התעקש על פגישה להבין ולהכיר אותנו עוד יותר לעומק והוא פשוט קלע בול בכל שיר ובחירה שלו הוא הקפיץ את הרחבה לאורך כל הערב והפך את החתונה שלנו למושלמת ❤️ אז תעשו לעצמכם טובה ותיקחו אותו אתם לא תתחרטו בהבטחה !!
הצג עוד

Rozi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אור גידו עשה לנו את האפטר בחתונה והוא פשוט נתן בראש ברמה של אומן!!!יש לו מוזיקה מטורפת שהוא יוצר בעצמו ואי אפשר להתעלם מההשפעה שלה ברחבה.פשוט וואו ענק!!!
הצג עוד

Eliran   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
נתחיל מזה שהוא פשוט מושלם! הקשיב לאווירת הקהל וידע להתאים את עצמו בול, פשוט נתנו לו יד חופשית והוא עשה את העבודה לא פחות ממושלם!הייתה אווירה מדהימה קיבל מחמאות מכל האורחים, כולם דיברו על הד׳יגי ושיבחו אותו, המיקסים שלו היו מדויקים. בקיצור סופר נהננו וממליצים בחום ❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אור נתן לנו יחס אישי, סבלני, מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש החל מהרגע הראשון! הוא קרא את הקהל בכל רגע באירוע, דאג לתת לנו הרגשה שהכל תחת שליטה ואכן כך - המקצועיות של אור בלתי ניתנת לתיאור. קיבלנו המון מחמאות על המוזיקה שניגן במהלך החתונה. מעבר לכך - וואו איזה בן אדם מדהים זכינו להכיר! הרגשנו בנוח לשאול ולהתייעץ בכל שלב ואור היה מאוד אכפתי וענה לנו תמיד בכנות, מה כדאי ומה רצוי לשקול שוב מתוך ניסיון וכנות אמיתית. ממליצים מכל הלב על אור האדיר, לאירוע בלב שקט ורחבה חשמלללל!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
החיבור היה כלכך טוב עוד לפני ששמענו את המוזיקה, ישר ידענו שנרצה אותו איתנו ביום החשוב שלנו! כששמענו את המוזיקה והבנו את הווייב ידענו שאנחנו בידיים טובות, שידע להבין את הקהל ולהרים אותו באוויר. האירוע תוכנן לתחילת המלחמה והחלטנו לעשות חופה קטנה ולדחות את האירוע לימים רגועים יותר. גידו הגיע לשמח אותנו גם בחופה, הבין את הרגישות ואיך לשלב את הכל. באירוע הגדול גידו הרים את הרחבה באוויר!!!!! קרא את הקהל ואותנו וידע בדיוק איך לשמור על האווירה עד 02:30 בלילה למרות שהיה אמצע שבוע! גידו בחור זהב, כלכך שמחנו שלקח חלק בימים החשובים שלנו❤️
הצג עוד

גיא   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מהשנייה הראשונה זה היה חיבור מושלם! ווייבים מטורפים, הכל זרם בצורה חלקה ועם חיוך ענק. פשוט מקצוען אמיתי! אנשים לא הפסיקו לרקוד ולעוף באוויר ועד עכשיו התגובות הטובות ממשיכות להגיע מחברים. היה בדיוק כמו שחשבנו ובהתאם לכל מה שתיאמנו מראש. חד משמעית מי שרוצה מסיבה מטורפת ברחבה דיג׳יי אור גידו הוא האיש 🙏🏻
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up