כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאור צרכי

ליאור צרכי

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Oshrie   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל אני יתחיל בזה שליאור הוא בן אדם מדהים ויש לו צוות מדהים פשוט היה לי כיףף להגיע לשם והשמלה ? אמלה אין לי מושג איך להתחיל לתאר כמה אני מרוצה !!!! תפרתי אצלו שמלה מ0... והתוצאה עלתה על כל הציפיות שלי פשוט שמלה נדירה כשהצטלמתי לפני שהגעתי לאולם אנשים עצרו אותי לשאול של מי השמלה !!! ממליצה בחוםםםםםםם❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ליאור היה קשוב לכל בקשה ושינוי סובלני והיחס מדהים ענה לי להודעות באמצע הלילה תודה!!
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו ליאור, אין לי מילים בכלל לתאר כמה אני מרוצה ומאושרת שליאור הייתה הבחירה שלי. ליאור היה הראשון שהלכתי לראות אצלו שמלות, והראשון אצלו סגרתי. השמלה השנייה שראיתי כבר בחרתי.. הצוות וליאור עצמו היו פשוט מדהימים, ירדו לעומק הפרטים הכי קטנים שיש והפכו את הכל לפשוט מושלם. ליאור ידע להתאים לי בדיוק מה שהייתי צריכה וענה על כל הציפיות שלי ואפילו מעבר !! אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה המדהימה שלי.. זאת לגמרי הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות ביום החתונה שליי!!! ממליצה לכל אחת ואחת לחוות את היצירה המהלכת שנקראת 'ליאור'!
הצג עוד

efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
20 מתוך 100
ליאור מעצב מוכשר ביותר בעל קולקציות שמלות כלה מדהימות ושונות מאלו שאנו רואים בדרך כלל. אני בחרתי אצל ליאור שמלה עם 2 חצאיות שונות. מאוד אהבתי את השמלה אך לצערי אני מאוד מאוד מאוכזבת מהיחס. הגעתי למדידות אצל ליאור מאוד לחוצה בכל פעם, מאחר ונתקלתי בהרמת טונים מצידו ומצד עוזריו, חוסר סבלנות, חוסר הבנה ובעיקר לצערי חוסר רצון לתת שירות אמיתי, כנה נעים. היו דברים שהתעקשתי שיהיו בשמלה, ליאור לא הסכים איתי ואף זלזל בסכום הנכבד שאני משלמת לו. חייבת לציין לטובה, כי ליאור הסכים להחליף את אחת החצאיות לאחר שנתפרה, מאחר והייתי מאוד לא מרוצה ונתקלנו בהמון חילוקי דעות שהלחיצו אותי לקראת החתונה. הקש ששבר את גב הגמל, היה כאשר ליאור לא התעורר בבוקר למדידה האחרונה והחשובה ביותר בה לקחתי את השמלה. ליאור הגיע כשעתיים לאחר המדידה בכדי "לשחרר" אותי ולאשר שקיבל את הסכום הכספי עליו הסכמנו, את השמלה אפילו לא ראה ולצערי ביליתי לאורך כל החתונה בנסיונות למשוך ולהרים את השמלה הגדולה עליי. הדבר המשמח ביום הזה, היה קובי! קובי עובד עם ליאור בסטודיו והוא היה החוויה היחידה הנעימה בסטודיו, הוא היה מאוד רגיש לפרטים, נעים, שירותי ואדיב. לא סיכמנו על היום בו אני אחזיר את השמלה, אך ליאור חיפש אותי והתקשר אליי באופן מוגזם כחמישה ימים לאחר החתונה (כאשר שישי שבת באמצע) ולאחר שניסה מספר פעמים, החל להפעיל קשרים ולהתקשר לאנשים שמכירים אותי בכדי לחפש אותי - כל זה, בשעה. בקיצור, לא נתקלתי בכזאת חוסר מקצועיות מימי, הרמת קול על אנשים מבוגרים, חוסר רצון לספק את האנשים להם אתה נותן שירות וזלזול בלקוח. החוויה הכי לא נעימה בחתונה שלי לצערי..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up