כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Idan Marciano | צילום | עידן מרציאנו

Idan Marciano | צילום | עידן מרציאנו

צלמי סטילס
טלפון:0723926896
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
מגשים החלומות, הקוסם הפרטי שלנו ✨אין מילים לתאר כמה אנחנו מאושריייםםםם על הזכות שלנו שליווית אותנו ביום הכייייי מרגש ויפה ומאושר בחיים שלנו 😍מהרגע הראשון שנפגשנו בזום, הרגשנו שאין לנו מה לחפש ושמצאנו את האחד שהכי נכון ומדויק לנו! אתה בן אדם נדיר, כישרון מהלך עם אנרגיות היסטריותתתתתת 🤩 לא משנה כמה המלצות שמענו עליך, הכל התגמד לצד החוויה יחד איתך לאורך כל היום! התעלית על על כל הציפיות שהיו לנו והצלחת לגרום לנו להרגיש (ולהיראות) כמו זוג מהסרטיםםםםםם 🎬 הצלחת עם הרגישות שלך לקרוא כל אחד מאיתנו ולהוציא את המיטב שלנו 🙌 הרגשנו איתך בידיים הכי בטוחות שיש לנו, ומהקמצוץ הקטן שראיתי- התוצאות מדברות בעד עצמן 🙏אנחנו יכולים להמשיך ולשבח אותך עוד שנים, אתה ראוי לכל מילה טובה שקיימת בלקסיקון!תודה שהפכת את היום שלנו להכי קסום ויפה שיש, בזכותך הזכרונות היפים האלה יישארו איתנו לנצח 🫶אוהבים אותך ומעריכים כ״כ,ליאן וליאור ❤
הצג עוד

Idan & Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
את עידן החלטנו שאנחנו לוקחים לחתונה שלנו, כשראינו אותו מצלם בחתונה אחרת, כי אי אפשר שלא להתאהב בבנאדם המדהים הזה! וכבר מהשיחה שסגרנו איתו ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש!! לכל אורך הדרך היה סבלני, אכפתי ודאג לכל שאלה שהייתה לנו. מעבר לצלם שהוא הכי מקצועי שיש, יודע כל תמונה להפוך למטורפת, הוא בנאדם הכי סבלני, מכיל שכל כלה צריכה אחד כזה ביום החתונה שלה! היה לנו יום מדהים עם עידן, נהנינו וזרמנו עם כל רעיון מקורי שעלה לו לראש! גם האורחים שלנו הרגישו את האנרגיות הטובות שעידן מביא איתו, את הסבלנות, את האכפתיות! מעבר לזה, עידן מביא איתו צוות הכי מקצועי שיש, כל אחד יצירתי ברמות!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
החוויה שלנו עם עידן היתה מעולה ממש ממש!! אנרגיות סופר כייפיות , גבוהות ומהנות.התמונות והוידאו יצאו מושלם ממש ולכדו את האירוע והיום שלנו בצורה מדהימה. מעבר אלינו גם המשפחות והחברים שלנו עפו על התוצרים ברמות!היה לנו ממש חשוב שהתמונות יהיו שמחות, צבעוניות ומדוייקות וזה בול מה שקיבלנו!מעבר לזה עידן והצוות היו אלופים ובאו בטוב ממש, היינו מוקפים באחלה אנשים ביום שלנו :)
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לעידן דרך חיפוש בקבוצה של כלות אורבניות. אחד הספקים הכי חשובים בעינינו זה הצלם, הוא איתכם כל היום וחשוב שיהיה אדם נעים ובוויב טוב, וכמובן הוא זה שאחראי על המזכרת שתהיה מהחתונה בסוף היום.כבר בפגישה הראשונה עם עידן- ידענו שזה זה.עידן מקסים ברמות! נתן לנו הרגשה נעימה כבר מההתחלה, ענה על כל השאלות שלנו בצורה מדויקת ובמקצועיות ללא רבב. ביום החתונה הוא הגיע בזמן וכבר ה חל לתקתק את כל הצילומים כמו שצריך, בלי יותר מדי שאלות, פשוט ידע מיד מה לעשות, והתוצאה וואו!! התמונות שהוציא פשוט מדהימות, הוא תפס רגעים נדירים והעריכה מושלמת.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וווא וואו וואו וואוו !!!! איזה בחירה!!!!! איזה רגישות, אנושיות, חמימות, אכפתיות. מהרגע הראשון הבנו שהם קודם כל אנשים!!! נדחתה לנו החתונה בגלל החתונה, עידן התעניין, דאג, שאל, ניסה לעזור במה שיכל ועבר איתנו יחד כמובןןן לתאריך החדש. בגלל שזה הפך לחתונת חורף הוסיף לנו שעה על חשבונו בגלל השעון חורף. היה כל כך כיף עם הצלמים, לא הרגשנו שזה עומס הכל היה בכיף ובצחוקים.והכי חשוב שהתוצר הסופי היה מושלם!!!! כל תמונה יותר יפה מהשנייה. אין אחד שלא ביקש את המספר שלו אחרי החתונה.
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אין ספק שהבחירה הכי טובה שלנו זה עידן! מהרגע הראשון התחברנו אלינו והיה לנו ברור שנבחרו בו. מעבר לזה שהוא מקצוען ברמות, ביום של החתונה הוא השרה לנו רוגע והוריד מאיתנו את כל הלחץ שהיה. האווירה איתו הייתה הכי כיפית בעולם והוא תמיד דאג שנראה בכל תמונה מושלם! אנחנו מאוד מרוצים מהבחירה שלנו ועוד יותר מהתמונות שהוא עשה לנו. ממליצים עליו בחום ❤️
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ואוו! אין מילים לתאר כמה מוכשר עידן!כמה רוגע, שלווה הוא משרה מהפגישה הראשונה ועד לתוצרים הסופיים. עידן נתן לנו את התחושה הכי כיפית ונוחה שיש והתמונות פשוט מושלמות אחת אחת. עידן צלם בחסד וכל כך שמחים שלקחת חלק ביום המושלם הזה ❤️❤️❤️
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מדובר במקצוען אמיתי, צלם מוכשר ובן אדם מדהים!כל פוסט המצלמה שנכתב עליו לגמרי מצדיק את את מי שהוא! תמיד פירגן, והרגשנו הכי בנוח להצטלם!התמונות יצאו וואו ברמות! הכי מומלץ שיש!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
איך אפשר להתחיל בכלל לדבר על עידן? הצלם הכי טוב, הכי מקצועי, הכי מקסיםםם שיכלנו לבחור! יצאו לנו תמונות מושלמות שזה כבר היה קשה מדיי לבחור, עידן הרים לנו כל האירוע, שימח אותנו ודאג שנישאר רגועים. אין כמוהו בקיצור.
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
את עידן פגשנו לראשונה בחתונה של אחי, היינו מאורסים כשבוע וכבר אז ידענו שאיתו נרצה להעביר את יום החתונה שלנו(:הוא היה הכי אדיב, מקצועי, קשוב לאורחים ואחי וכלתו והרגשנו ממנו ממש אנרגיות טובות!מיד אחרי שסגרנו אולם, הוא הספק הראשון שהתקשרנו אליו ושמחנו לשמוע שהוא היה פנוי בתאריך.במהלך יום החתונה הוא כמו חבר טוב שליווה אותנו במהלך היום, שמח איתנו, זרם איתנו, היה הכי קשוב וסובלני אלינו והוא נכנס לנו ללב ולעולם לא נשכח מה הוא היה עבורינו באותו היום.הוא ידע לתפוס את הרגעים היפים והמיוחדים שלנו, וגם בדיעבד שמחה ממש שבחרנו בו(:מי שרוצה צלם מקצועי, שמרגישים שהוא אוהב את מה שהוא עושה, נעים, קשוב, עם אנרגיות טובות ומוכשר ממליצים מכל הלב על עידן🤍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up