כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ארז טודרס

ארז טודרס

תקליטנים
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
הספק שהכי (הכי) שמחנו ממנו ונהנינו איתו ביום האירוע. מקצוען, נעים, והמוזיקה הייתה מושלמת.התחתנו חתונת צהריים (ערב חג) במאי 2023. מוזיקה הייתה האלמנט הכי חשוב עבורנו (החתן מוזיקאי, אני בררנית :)) ולא מצאנו מישהו שמצא חן בעינינו עד שהגענו לארז מהמלצה של חברים, פחות משלושה שבועות לפני האירוע! למרות הזמן הקצר, ארז עשה איתנו שתי פגישות להבין את הטעם המוזיקלי, עזר לנו להרכיב פלייליסטים שמהם ובסגנון שלהם בחר ביום האירוע (כאמור, בררנים...) כל ההמלצות שלו היו בול, קלע לסגנון ולסטייל שלנו, ואפילו פתח לנו את הראש לעוד סגנונות. האורחים עפו עליו ברמות, נהנו ממש וכל זה - באווירה מעולה, במקצועיות, תקתנות ובאמת פשוט היה מעולה בכל אספקט.
הצג עוד

דב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו אל ארז בזכות המלצה משפחתית, היה לנו חשוב שהדיג'יי שלנו יהיה קשוב למה שאנו רוצים ולמזלנו זה בדיוק מה שקיבלנו! החתונה הייתה מדהימה והמוסיקה הייתה מצויינת מקבלת הפנים ועד לסוף האירוע ארז היה קשוב, חייכן, נחמד והצליח להרגיע אותנו מכל החששות שלנו וקיים את כל שהבטיח! אנחנו רוצים להתחתן שוב רק בשביל לקחת אותו שוב, או אולי להזמין אותו לשבת איתנו לבירה איפה שהוא, הוא ממש נכנס לנו ללב!
הצג עוד

asafbregman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי ששמענו אותו בחתונה אחרת, ידענו שאנחנו רוצים שארז ינגן גם בחתונה שלנו. הוא בן אדם סופר-נחמד, זורם ומקצועי - מכיר את כל המוזיקה שבעולם, ולא מתנשא על שום ז'אנר. הפגישות אצלו בדירה לבחור ביחד את השירים היו החלק הכי טוב בהכנות לחתונה, ובהחלט היו ברייק מהלחץ והבלאגן. מבחינה מקצועית הוא מעולה, יכול להרים כל סוג של מסיבה עבור כל סוג של קהל וכל סוג של מוזיקה, מבחינתו יכול להמשיך ולנגן עד שהמשטרה תוריד לו את השאלטר.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה עם ארז ידענו שבחתונה הזאת לא נפסיק לרקוד :) היה לנו כל כך כיף לתכנן יחד איתו את המוזיקה לאירוע, הוא סופר מקצוען, ידע לקרוא את הקהל בחתונה והכי חשוב - הוא הלך עם הרצונות שלנו, אבל גם ידע להגיד איזה שיר לא מתאים לדעתו. בקיצור - מושלם! ממליצים בחום!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ארז המושלם!!!! מקצועי, רציני, וכל כך יסודי!!!! איש מקצוע אמיתי, שעובד בכל העולם, היה מקצועי מהרגע הראשון. אחרי שפגשנו לא מעט תקליטנים אחרים, הופתענו למצוא את ארז- צנוע, שקט, מקצועי, יסודי וחסר כל מניירות של כוכב. ארז בנה איתנו את התוכנית המוסיקלית באופן מושלם, ככה שבכלל לא היינו צריכים להתרכז בזה בחתונה עצמה. הכל היה מושלם, הרחבה היתה מפוצצת ואפילו האורחים המבוגרים התלהבו - גם מהמוזיקה וגם מהווליום- שלשם שינוי לא הפריע להם. ארז עזר לנו לפתור בעיות כבר מהרגע הראשון- ואפילו הגיע למקופם בלעדינו לפני החתונה, כדי לוודא שהכל יהיה כמו שצריך. כשהגענו למקום ביום החתונה הוא קיבל אותנו בחיוך גדול ומוזיקה שמחה, ודאג שנהנה כל הערב. ממליצים בחום על ארז לכל מי שרוצה אירוע איכותי, מוצלח, שמח ובלי כאבי ראש מיותרים!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up