כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סברס צלמים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
היו מאוד נחמדים ונעימים! הן בשיח בטלפון וגם בפגישה

Naama Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
טל ואורן היקרים! חודשיים שעברו במהירות מהרגע שלנו, כנראה בגלל החזרה המהירה לצבא ולמילואים ישר אחרי, אבל התחושות שהיו לנו איתכם באותו היום לא נשכחו וההנאה שחווינו איתכם, ההתרגשות והקלילות ביום הזה, איתנו יום יום. גרמתם לנו להרגיש הכי טבעי שיש כיאה לזוג ביישנים שלא יודעים להצטלם, גרמתם לנו להנות מהיום הזה ובעזרת הקלילות והצחוק שלכם, אפילו עזרתם לנו להירגע ורמות הלחץ התפוגגו. אנחנו רוצים להודות לכם על ההירתמות המהירה, על הליווי, על המקצועיות על אף השינויים ועל כל התהליך הזה. מהרגע הראשון בטלפון ידענו שיהיה מעולה איתכם, ואיזה כייף שככה היה. זו חוויה אחרת ומיוחדת ומלחיצה להתחתן בתקופת מלחמה, כל כך שמחים שהייתם חלק מהיום שלנו! תודה רבה על הכל ❤️ דן ונעמה
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הצילום ותיעוד האירוע היה אחד הדברים שהיו הכי חשובים לנו. עשינו בדיקה עם מספר בעלי מקצוע עד שהגענו לאורן וטל הבעלים של סברס צלמים.מהזום הראשון הרגשנו שזה מה שחפשנו. יחס אישי, סבלנים ומקצועים. הבנו ישר שיש על מי לסמוך, סגרנו איתם צילומי סטילס + וידיאו ופשוט נתנו להם להוביל.לאורך כל הדרך הם היו זמינים לשאלות, סבלנים וקשובים. באירוע עצמו הם היו מעבר לכל ציפיה , מהצילומים בבוקר , עד לערב ולשעות המאוחרות הרימו ועשו אווירה משוגעת בנוסף לצילום ולתיעוד.קבלנו את התמונות והסרטונים שהיו מעבר לכל ציפיה הם הצליחו לתעד אותנו בצורה הכי טיבעית ויפה שמשקפת את היום המטורף שעברנו.בחירת התמנות לאלבום הייתה החלק הכי קשה כי באמת שלא ידענו מה לבחור הכל היה כל כך יפה !ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות שעשינו, נשארנו עם מזכרת שתלווה אותנו לנצח .
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אם יש משהו חשוב שנשאר מהיום המיוחד הזה זה התמונות והווידאו ותודה ענקית שבחרנו בטל ואורן המדהימים! אין עוד אנשים בעולם שעושים את העבודה שלהם ככה מהלב ומהנשמה! הם תמיד תמיד זמינים, מרגיעים מקצועיים בטירוף וכמובן סבלניים. עשו לנו את היום לכלכך כיף ורגוע התמונות פשוט כמו מתוך חלום ואת הסרטונים ראינו כבר מיליון פעם בערך! בקיצור אם אתם רוצים לעשות לעצמכם טוב בחתונה שלכם רק סברס צלמים ❤️
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו הרבה אחרי צלמים טובים וקיבלנו 2 המלצות מחברים שהתחתנו עם סברס. הלכנו אליהם לפגישה, מיד התחברנו אליהם ואנחנו כל כך שמחים שבחרנו בהם ליום הזה! החוויה איתם הייתה כיפית, כולם אמרו כמה הם נחמדים והתמונות יצאו וואו!! ממליצים בחום לכל מי שמחפש צלמים לסגור עם סברס ולסמוך עליהם בעיניים עצומות.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בלי לחשוב יותר מדי - לסגור רק עם טל ואורן ♡ חוויה מדהימה לאורך כל החתונה !!
הצג עוד

oritisaharov   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לסברס אחרי חוויה לא נעימה מול צלם אחר שסגרנו מולו. החלטנו לחתוך מאותו צלם ולחפש הפעם צלם מקצועי ואנושי ובעיקר עם יושר פנימי. שמענו על סברס דרך חבר, נפגשנו איתם וישר הבנו שזה זה! שני אחים נעימים, קלילים, סופר מקצועיים וזמינים לכל שאלה ודבר. החתונה הייתה בתקופה הקורונה וכל יום היה איזשהו שינוי במיקום, בכמות האנשים, בתאריך...זה היה מתסכל אבל אורן וטל היו יותר ממדהימים וזרמו איתנו על כל שינוי! הם הגיעו בזמן ביום החתונה (למרות שהקפצנו אותם שעתיים קודם עם כל השינויים של הסגר), היו עם אנרגיות טובות ונתנו לנו תחושה ממש נעימה. שנינו לא ממש אוהבים להצטלם אבל הם הצליחו להקליל את הסיטואציה ולהוציא תמונות הורסות! גם בשלב הריקודים ממש לא הרגשנו אותם..הם עשו צילומי אווירה טבעיים בלי לביים יותר מידי. התמונות הגיעו יחסית מהר (חודש אחרי החתונה) וגם הוידאו והאלבומים. אנחנו ממש מרוצים! בתקופה כזאת של חוסר ודאות, כן סגר לא סגר...מה שהכי חשוב זה שיהיו ספקים שנותנים לכם שקט וביטחון. אז תודה ❤
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות עליהם משלושה כיוונים שונים.. ראינו את העבודות ואמרנו יאלה נדבר איתם, נראה.. אם יקבלו את הוי של היחסי אנוש ושל המחיר אנחנו הולכים איתם.. אחרי כמה דקות בזום הבנו שמדובר במציאה ענקית וישר אמרנו בוללל מה שחיפשנו (וחיפשנו....)! טל ואורן היו קשובים לכל הבקשות המוזרות שלנו בגלל הקורונה ועשו הכל מכל הלב! היו מקצועניים בטירוף! צלמים יצירתיים וסבלניים שבאמת באים לעבוד עם כל הנשמה! למרות שהיה עיכוב בלו"ז ותיכנון חתונה שאף אחד לא מכיר (שני סבבים), הם היו סבלניים וזרמו עם השינויים, מה שהקל עלינו מאוד! הייתה לנו חוויה מעולה איתם משלב הסגירה ועד שלב קבלת התוצרים! לקחתנו איתם גם צילומי זוגיות אחרי החתונה ככה להתפנק לנו על עוד יום כיף איתם.. קיצור מומלץ בחום! יאלה תרימו טלפון לא תתחרטו!!!
הצג עוד

גיל-לי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלמים שיש להם עין טובה ולב מאחורי המצלמה. טל ואורן הם הבחירה הכל כך טובה! איכות ושרות מעל הכל! זה לא נראית מסיכה במיוחד לכבודנו. זאת דרך חיים.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ביוני 2019 התחתנו בלוקא, לא לפני שפגשנו לא מעט צלמים ובחרנו לבסוף ללכת עם הטובים ביותר צמד האחרים אורן וטל, לאחר המלצת חבר. וכמו בהמלצה שקיבלנו, כך גם במציאות. מהרגע הראשון אורן וטל כבשו אותנו בהומור, בסבלנות, בפתיחות, במקצועיות וברצון הבלתי מתפשר להפוך אותנו למרוצים ביותר. תיאום ציפיות, הגעה לפני הזמן ביום האירוע, הישארות אחרי הזמן שסוכם, צילום לאורך האירוע כולו, הסבר מדוייק עבורינו בכל הקשור לעבודה מולם ועבודה עם החומרים שקיבלנו מהם (אותם קיבלנו הרבה לפני הזמן חשוב לציין) מתן מענה הרבה אחרי האירוע ועוד ועוד. מומלץ בחום, רק סברס צלמים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up