כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יש אווירה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
סיפור אהבה ביננו לבין שני המוכשרים שמצלמים מהנשמה עוטפים באהבה ותמיד תמיד תמיד מפתיעים בתמונות מרגשות מצחיקות והכי מיוחדות
הצג עוד

איתמר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צלמים מוכשרי8 , יחס מושלם , נתנו צילום מושלם ואיכותי לחתונה שלנו מאוד נהנינו. האורחים נהנו מיחס מדהים וסבלנות . מומלץ בחום
הצג עוד

Adi & Neria   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קלאסי, נקי ואמיתי. זה מה שרצינו, ולא היה לנו ספק שאורית ויובל המדהימים יתנו לנו בדיוק את מה שאנחנו מבקשים. הם היו לא פחות ממושלמים, במחיר מצויין. הם צוות לעניין, אורית היתה גם הקמב"צית לענייני זמנים ולו"ז, ויובל תפעל במומחיות ובצ'ארם בלתי נדלה את המשפחות והאימהות :) לא היה רגע שהם פספסו, מה שהיה מפתיע מבחינתנו כי למרות שידענו שהם שם בכלל לא הרגשנו מצולמים כל הזמן. היה לנו כיף איתם לפני, בזמן ואחרי החתונה. הם היו אחראיים ותמיד הקדימו אותנו מבחינת זמנים, רעיונות ובקשות. קיבלנו את התמונות בטיל, והן היו פשוט מושלמות. ממליצים בחום ובאהבה!!!
הצג עוד

מור&ניקו   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אורית ויובל המקסימים! חיכינו לרגע שבו נכתוב עליכם המלצה..הענקתם לנו הרגשה של בית עם אווירה נעימה, פתוחה ואנושית!. מהרגע בו ישבנו אצלכם בסלון הבית ועד לרגע שבו נפגשנו ביום החתונה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ומקצועיות. יש אנשים שהולכים לעבודה כי צריך לעבוד ואתם הולכים אליה כי אתם אוהבים לעבוד ומרגישים את זה. ועכשיו לאלה שיזכו להגיע אליכם- בחיים לא פוגשים הרבה פעמים אנשים כמו יובל ואורית, הם צוות אמנים שמצלמים מהלב ורואים את זה בתמונות, מעבר להכל הם אנושיים ומאוד מקצועיים, הצילום שלהם נקי, טבעי ומשדר את הסיפור האישי של הזוג. בנוסף הם זמינים לכל שאלה או התייעצות (אפילו בנושאים שלא קשורים ישירות לצילום אלא לחתונה באופן כללי), יש להם ניסיון רב והתוצרים בסוף מהממים! לאחר החתונה קיבלנו פידבקים חיוביים מהאורחים שלנו לגבי ההרגשה שאורית ויובל העניקו להם, על הסבלנות, על האדיבות והשירותיות! לעולם לא נשכח לכם איך הייתם שם בשבילנו והרגעתם במיוחד כשהתגלה שביב של לכלוך על שמלת הכלה לפני היציאה לצילומים ;) אוהבים אתכם מור וניקו.
הצג עוד

sharoncasp   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אורית ויובל יוצרים אווירה מדהימה ביום הזה! הכל זורם, נעים, רגוע. הם הולכים בדיוק לפי הדרישות והרצונות שלנו ודואגים לשמור עלינו שפויים :) שמים לב לפרטים הקטנים גם ברמה המקצועית וגם הנפשית (הזכירו לנו מתי לשתות מים ומתי אפשר לעשן כדי להרגע :) ) הם צילמו את אחוית בחתונה שלה ולא היה לי ספק שהם ילוו גם אותנו ביום שלנו. מומלצים בחום ובאהבה!
הצג עוד

Shura   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אורית ויובל התותחייייים!!! התלהבנו ממכם מהתמונה הראשונה שראינו שצילמתם. ואז פגשנו אותכם. חברה מדהימים עם אנרגיות מטורפות שעשו לנו את היום מושלם ואפילו לחתן ששונא להצטלם.😃 תודה לכם שהייתם שם ברוגע בכייף ובתמונות המהממות:)
הצג עוד

נטע ונהרין בנשלום   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אורית ויובל המדהימים! בהחלט יש אוירה טובה ונעימה איתכם! לאורך כל התהליך, עוד מהפגישה הראשונה שלנו, דרך הזמינות המלאה שלכם לפני החתונה עצמה, היה נעים כייפי והרמוני, שמחנו לבלות איתכם ביום המאושר בחיינו! תודה על המקצועיות, האדיבות וההקשבה שלכם.
הצג עוד

d77blo   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אורית ויובל היקרים, בעיני המחמאות הכי טובות שאפשר לקבל הן לא מהחתן והכלה, שבחרו ובחרו נכון :) אלא מהאורחים. רצינו לשתף אתכם שהדיבור עליכם התחיל בחתונה ולא הפסיק אחריה, המחמאות זרמו עוד ועוד ועוד... היה דיבור על כמה שהייתם נעימים, שמחים ומקצועיים, על כמה שנתתם לכל אחד את התחושה הכי טובה שרק ניתן לתת. אנחנו רוצים להגיד לכם תודה בשמנו ובשם אורחינו על התמונות והרגעים הבלתי נשכחים שהנצחתם עבורנו. אוהבים אתכם! דני ונאוה.
הצג עוד

rakefetrivka   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אין ספק שאורית ויובל נמצאים יש אוירה, אוירה שמחה, טבעית, וזורמת. הם נותנים הרגשה נוחה ורגועה ומוציאים את הטוב והיופי שבנו. כל פעם שאני רואה את התמונות זה מחזיר אותי לאותה אוירה שהייתה בערב הנפלא שהיה, כאילו אני שם שוב. מקסימים וחמים, מוכשרים ומקוריים וכמובן מאוד מקצועיים עם היחס הכי טוב בעולם. ממליצה בחום
הצג עוד

Moria   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג שהובך מכל עניין תמונות החתונה, אורית ויובל ידעו בדיוק איך להוציא את המיטב מכל הסיטואציה ולתת לנו להרגיש הכי בנוח שאפשר! הם צלמים מקצוענים, חייכנים, עם עין מיוחדת לדברים שאפילו לא קלטנו שקרו בחתונה (עד שראינו את התמונות..) אחלה צלמים, אחלה תמונות! לא יכולנו לבחור טוב יותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up