כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
משתלת כפר עידוד

משתלת כפר עידוד

חנויות פרחים
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mayatboukai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
למרכזי שולחן לקחנו שילוב של צמחי תבלין ופרחים, ומשתלת כפר עידוד היה מה שחיפשנו. המשתלה מופעלת על ידי דיירים של הכפר ככלי טיפולים, המשתלה נמצאת בנתניה והם הביאו את הצמחים שישי על הבוקר למטעים, הכל עבר חלק מולם ותקשורת נוחה, ושלושה חודשים אחר כך הצמחים עדיין בחיים ושמחים :) מומלץ!
הצג עוד

ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב למצוא מקום שזה יתרום בו משהו מעבר, בעקבות המלצות הגעתי למשתלת כפר עידוד, עמותה שמעסיקה אוכלוסייה בסיכון וההכנסות הולכות לרווחת הדיירים.העציצים (פרחים ותבלינים) היו מהממים ובמצב טוב ממש. ממליצה בחום!

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בכפר עידוד בנתניה יש משתלה טיפולית-שיקומית שמעסיקה אנשים עם קשיי למידה, תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי. הזמנו מהם שבועיים לפני החתונה והכל תקתק כמו שצריך, הבאנו להם מראש פתקים לחבר לכל עציץ והכל הגיע ממש יפה עטוף ביוטה ומוכן כבר לשים על השולחן. הזמנו עציצי תבלין ועציצים עם פרחי העונה להוסיף קצת צבע במחיר היה הכי טוב שמצאנו וכל כך שמחנו לתמוך במקום הזה ובמטרה כל כך מהממת! תודה רבה לכם - אנחנו סופר מרוצים וממליצים!
הצג עוד

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנו עציצי תבלין והגיעו כאלה עציצים חמודים ורעננים ויפים! הם נלקחו כולם (מתנות לאורחים כמובן), למרות שהזמנו כמות ממש גדולה ביחס לכמות האורחים שהגיעו בסוף! האנשים בכפר עידוד היו ממש חמודים ודאגו שיחזרו אליי כשהיה צריך :)
הצג עוד

Ofek   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו בחרנו לא לקחת עיצוב לאולם כי פשוט אהבנו אותו כלכך איך שהוא, רק הוספנו עציצים למרכזי שולחנות. בחרנו להזמין מכפר עידוד כי אם כבר אנחנו קונים בעצמנו אז שלפחות זה יהיה למטרה טובה, הם היו אדיבים ומאוד שירותיים. בחרנו בצמחי תבלין ופרחים לבנים. את ההזמנה ביצעתי שבועיים לפני החתונה וביום החתונה העציצים הגיעו ישירות לאולם כשהם עטופים ביוטה ומוכנים לאירוע.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנו עציצי פרחים עונתיים מסוג פטוניה. ההתנהלות מול משתלת כפר עידוד הייתה פשוטה, והמחיר ששילמנו נמוך מאוד. הפרחים הגיעו בזמן, היו טריים ומקסימים, והחזיקו מעמד זמן רב אחרי החתונה. בנוסף, ישנו ערך מוסף להזמנת פרחים מכפר עידוד, כי יודעים שהכסף הולך למטרה ראויה. ממליצים בחום.
הצג עוד

shani55555   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מתנה לאורחים שתהיה גם תרומה לקהילה. כפר עידוד נתן לי את המחיר הטוב ביותר עבור התמורה. בשיחת טלפון סגרתי הזמנה של עציצי תבלין עם משלוח לאולם. הכל הגיע בלי בעיות בזמן שרציתי כדי שלאולם יהיה נוח לקבל את ההזמנה ולסדר אותה.
הצג עוד

Ola   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
80 מתוך 100
שמחנו לקנות מהם שתילים, שמענו ביקורות טובות עליהם. האורחים נורא אהבו את המטרה וקיבלו את המתנה באהבה. במשתלה באו לקראתינו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up