כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
וויו צלמים (view צלמים)

וויו צלמים (view צלמים)

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0528133330
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shoval   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
צלמים ברמה הכי גבוהה שיש!!!! אני מהדרום ו-וויו צלמים מהצפון ולא הייתי מוכנה לוותר עליהם בגלל המרחק! המקצועיות, השירות הנדיר, האיכות של התמונות והחוויה היו שווים את הכל. הבחירה הכי המושלמת גם צילומי זוגיות, גם לחינה וגם לחתונה! צוות מדהים עם אווירה משפחתית שהופכת את היום הזה לכיפי ברמות. המחיר לגמרי פרט שולי לצד התמורה שמקבלים מוויו צלמים.
הצג עוד

Rakelly   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון של חתימת החוזה ועד לחתונה, השירות היה מעולה! בעלי קצת ביישן בלהצטלם אבל הצלמים כל כך מקצועיים ומדהימים, ונתנו לנו מלא טיפים והרגשנו ממש בנוח איתם! אנחנו לא כאלו פוטוגניים, ופשוט רואים את הכישרונות שיש לצלמים. התמונות יצאו מדהימות!!!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
פשוט אין מילים לתאר , ויו צלמים אתם מספר 1!!!!תודה על יחס הכי מושלם בעולם , שירות מדהים, מקצועיות שיא ותמונות שכולם נשארו פעורי פה בגללם , תודה לכם על שהעברתם את יום החתונה שלי בצורה הכי טובה שיכולתי לבקש❤️❤️❤️❤️

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אתם לגמרי הבחירה המושלמת שהייתה לנו בחתונה, שירות מדהים ומקצועיות ברמה אחרת.יצא לנו אלבום מושלם בזכותכם!!🫶🏼

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
היה חשוב לנו לסגור עם צלמים שיוציאו לנו את התמונות הכי איכותיות שיש! וכמובן שאחרי חיפושים רבים סגרנו את וויו צלמים וזאת הבחירה הכי טובה שעשינו❤️מעבר לתמונות המטורפות שהם הוציאו לנו, ביום של החתונה העבירו לנו את היום בקלילות בכיף, נתנו לנו להרגיש בנוח, היו סבלניים ומצחיקים.ממליצה לגמרי לקחת אותם ולא להתפשר!!!
הצג עוד

בר אחיטוב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
בכמה מילים: אין דברים כאלה.בחלומות לא חשבתי שיכול לצאת לנו אלבום כזה מושלם , נוטף סטייל. ענו על כל הציפיות ומעבר לכך.שירות מדהים , מקצועיות והכל באווירה נעימה .המלצה חמה,מי שלא לוקח אותם - מפסיד.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
טוב אז חברה של אחותי התחתנה לפני שנתיים ומאז אחותי חופרת לי לקחת אותם לחתונה שלי, הם צילמו בעוד חתונה ואמא שלי עפה עליהם אז אם כל המשפחה ממליצים הייתי חייבת לבדוק. נכנסתי לאינסטגרם שלהם והתאהבתי התמונות ואוו אש כל תמונה ממגזין !! בדקתי עוד צלמים וזה מה שהבהיר לי שווי זה האיכות הכי גבוהה שיש !! היה איתם הכי כיף בעולם בצילומים ובמהלך האירוע ואחרי כמה ימים כבר קיבלנו חלק מהתמונות שזה בכלל טירוף!!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
את וויו צלמים הכרתי דרך שתי חברות שלי, הם צילמו אותן בחתונות שלהן, והבנתי שאין לי מה לחשוב בכלל - רק הם יצלמו אותי. מקצועיים, נעימים, מצחיקים(חשוב ביום כזה) ופייר? מחיר הוגן ושווה את התמורה לגמרי.

batel089b   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ואוו ואוו ואוו! אנחנו עשינו גם צילומי זוגיות וגם חתונה. אמלה אין לי מילים איכות מטורפת, גם של התמונות גם של הוידאו. שתכלס זה הכי חשוב כי זאת המזכרת מהיום הגדול. הצלמים היו קלילים, זורמים והכי חשוב מקצועיים, החיבור היה מידיי. ממליצה לכל הזוגות העתידיים לסגור בלי לחשוב פעמיים, אתם בידיים טובות!!!!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את צוות האלופים אצל ויו צלמים קודם כל אתחיל מאדווה המהממת שפשוט עשתה לי את החיים הרבה יותר קלים, תמיד הרגיעה אותי בכל שיחת טלפון, ידעה להגיד את הדברים הנכונים, והקשיבה לכל הבקשות שלי.אוראל היה הצלם הראשי שלי במהלך היום אין אין דברים כאלה פשוט בנאדם מדהים , גרם לי להרגיש האישה הכי יפה בעולם, הצחיק אותי ופשוט גרם לי להרגיש בנוח.נתן היה הצלם ודיאו שלי , ממליצה מכולם כולם לבקש רק אותו אין דברים כאלה הוא מדוייק ברמות אחרות יודע לתפוס בדיוק את הרגע , מצחיק קליל .הצלמים הגיעו אלי מחיפה והחתונה הייתה בראשון לציון הם לא איחרו לבית מלון והגיעו אפילו לפני .מבחינת כל החתונה עצמה הייתה אווירה מהממת הצלמים נתנו לכולם חהרגיש בנוח עשו מלא תמונות וכל הזמן ניסו לתפוס את הרגעים המושלמים שלי ושל יוסי בעלי גם הקישור של התמונות שאדווה שלחה לי שבוע וחצי אחרי החתונה עם כל התמונות מהחתונה כולם היו בשוק שכלכך מהר שלחו לי את התמונות ,הקישור עצמו נוח לתפעול .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up