כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ רם ארז

DJ רם ארז

תקליטנים
טלפון:0508505757
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
הלכנו לפי המלצות אבל בעיקר לפי האינטואיציה, והתחושה שלנו הוכיחה את עצמה לגמרי. לאורך התהליך רם היה ממש קשוב אלינו והראה כמה חשוב לו שהמוזיקה תהיה מותאמת לסגנון שלנו, ושלחנו לו פלייליסטים עם שירים שאנחנו אוהבים לרחבה ולקבלת הפנים. בפגישות איתו הוא תיקלט לנו בלייב ככה שיכלנו לדמיין ולהתרגש כבר כמעט כאילו אנחנו בחתונה עצמה :)רם הוא השילוב המושלם בין להתאים את עצמו לזוג הספציפי לבין לקרוא את הרחבה ולהתאים את המוזיקה למה שמתאים באותה הסיטואציה לקהל. הוא הרים בטירוף וקיבלנו המון מחמאות עליו מהחברים! לאורך הדרך היה סופר זמין, עזר לנו בבחירת השירים לחופה, שבירת כוס ומעגל הסיום.
הצג עוד

חרוב   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
רם המלך! נפגשנו עם רם בפעם הראשונה לפגישת היכרות וישר התאהבנו, היה לנו ברור שאנחנו סוגרים איתו! רם כבש אותנו ונכנס לנו ללב, הבין את הוויב שלנו ונתן לנו הרגשה שאנחנו יכולים לסמוך עליו. באמת ככה היה, רם נתן בראש בחתונה עצמה, הרים את כולם ועשה אווירה טובה וכל זה בעדינות ובצניעות.
הצג עוד

naomi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
רם ארז, הדיג'יי המדהים שלנו, אנחנו ברי מזל שהייתה הספק באירוע שלנו. רם ארז יצר אווירה של כיף ושמחה. הוא לא רק שם את כל השירים שביקשנו ממנו, אלא גם ידע לשלב אותם באופן מושלם. רם היה קשוב לבקשות של ההורים שלנו ולהתאים את המוזיקה בדיוק לאווירה של האירוע. הוא נתן לנו תחושה של ביטחון מהרגע הראשון ועזר לנו להרגיש שהאירוע נמצא בידיים טובות. רם גם הצליח ליצור אווירה נעימה ואינטימית בזמן הארוחה, נתן לכולם את האפשרות לדבר ולהכיר אחד את השני. בנוסף, אף אחד לא יצא עם אוזניים סתומות מהמוזיקה החזקה באירוע. הוא לא רק היה מושלם ומקצועי בעבודתו, אלא גם איש נעים ונגיש לתקשורת, כולנו נהנינו מאוד לעבוד איתו.אנחנו בטוחים שנשמור על קשר ובעזרת השם נביא אותו לעוד אירועים שלנו. אין על רם ארז, הוא הדיג'יי הכי טוב בארץ, וכל האורחים שלנו אומרים זאת בחום!
הצג עוד

Dina   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו, כבר בפגישת היכרות רם נתן לנו הרגשה שאנחנו לא סתם עוד זוג וממש ניסה להכיר אותנו ואת הסגנון שלנו. בנוסף בפגישה הוא תקלט לנו בלייב דברים שרצינו. בפגישת הכנה עבר איתנו על הכל בירידה לפרטים הכי קטנים ועל כל הסגנונות שאנחנו אוהבים ועד לעריכת שיר החופה ושבירת הכוס כך שיתאימו לטקס. באירוע עצמו רם הקפיץ את הרחבה וניגן את כל הדברים שביקשנו וקרא את הקהל. מעבר להיותו מקצועי בטירוף רם אדם נעים ושירותי מאוד. בקיצור ממליצים בחום!!!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את רם פגשתי בחתונה של חברה לפני כמה שנים טובות, וממש זכרתי אותו לטובה וגם את החברה שלא הפסיקה לדבר עליו. הוא היה המחשבה הראשונה שלי כשהתחלנו לחפש וגם סגרנו איתו בלי למצמץ.והוא לא איכזב גם בחתונה שלנו, קיבלנו מחמאות מטורפות על המוזיקה (מכל הגילאים), הוא הצליח לקרוא אותנו ואת הקהל שלנו בקלות ולהשאיר את הרחבה בעננים עד השעות הקטנות של הלילה.
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הכל היה מושלם מהפגישת היכרות עד לאירוע עצמו
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
רקדתי בחתונה שרם תיקלט בה כמה חודשים לפני החתונה שלנו, ולא היה לי ספק שהוא הולך לנגן גם בחתונתנו. הדיג'יי הכי נעים, מרים וקורא קהל שיצא לי לחוות או לשמוע עליו, ממליצה בחום ואהבה גדולה
הצג עוד

Netta   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון רם היה מאוד קשוב אלינו, לרצונות שלנו והיה ברור שהוא רוצה שהמוזיקה לכל אורך החתונה תהיה בדיוק המוזיקה שאנחנו אוהבים! החתונה שלנו נדחתה בעקבות במלחמה ורם הבין את הסיטואציה ועזר לנו גם בתקופה הזאת (איזה שירים כדאי לנגן או לא לנגן בתקופת מלחמה? האם צריך לשנות משהו במוזיקה שחשבנו עליה לפני וכו׳) ביום החתונה רם קרא את הרחבה בצורה מושלמת תוך שהוא התחשב בדיוק בבקשות שלנו ובשיחות שלנו לפני! הכל היה מדוייק, הכי מקצועי שיש והרחבה הייתה מלאה לכל אורך האירוע! מעבר לזה רם הוא בן אדם שכיף לדבר ולהתייעץ איתו, בדיוק מסוג האנשים שכל חתן וכלה צריכים לצידם ביום החתונה😇 ממליצה בחום!
הצג עוד

Bokobza   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
רם מדהים!היינו באירוע של חברים שהוא תקלט בו וכבר אז הבנתי שאותו אני רוצה בחתונה שלי.מתחילת התקשורת בינינו היה קשוב וסבלני.הבין בדיוק אותנו ואת בקהל שלנו גם מראש וגם תוך כדי הערב!קיבלנו אינסוף מחמאות עליו ואנחנו בעצמנו עפנו ברמות אין ספק שעשה לנו את החתונה מדהימה בזכותו 🙏ממליצהה בחום בשביל ראש שקט והנאה מובטחת❤️
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
רם המושלם! לא יכולנו לבחור יותר טוב! מלבד המקצועיות שנינו כל כך אהבנו את הבן אדם שאתה. החוויה המשותפת הייתה כיפית, מדויקת , קשובה ותקשורתית. התאהבנו ברם, הוא שילב מוזיקה בצורה מופלאה , לפי הבקשות שלנו והמוזיקה שאנחנו אוהבים. כולם רקדו! הייתה מוזיקה מעולה והוא הצליח לשלב סוגי מוזיקה ממש שונים שאנחנו אוהבים. אין עליו!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up