כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טל סטילס צלמים - TALSTILLS

טל סטילס צלמים - TALSTILLS

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0502220501
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הכרנו את בן טל מאירוע שהיינו בו וסגרנו אותו גם לחתונה שלנו החוויה איתו. ועם הצלמים האחרים מדהימה והתמונות מושלמות!
הצג עוד

אודליה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה נוצר חיבור מעולה!בן הבין אותנו ואת החששות שלנו וידע לכוון אותנו.ביום החתונה, בן היה מקצועי ומרגיע ודאג לנו להכל.יצאנו עם מבחר ענק של תמונות ואלבום מקצועי ומהמם!עשינו את הבחירה הכי טובה שיכולנו.תודה רבה בןאודליה וטל כהן
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להודות לבן הכול!!! היה לי כל כך כיף בצילומי הכלה בבוקר, הרגשתי רגועה והרגשתי שבן ממש קולט אותי, מה זורם ומה פחות זורם לי. גם בצילומי זוגיות, בן היה מלא ברעיונות, ובתור אנשים שלא מצטלמים, הרגשנו מצד אחד שהוא מדריך ומכוון אותנו ומצד שני שהוא מוציא מאיתנו גם יצירתיות ואפשרות להתבטא. התמונות נראות כמו זכרונות אמיתיים וכנים ואנחנו נראים רגועים ושלווים ובתוך הרגע (וגם פעם ראשונה בחיים שלי שאני רואה תמונה של עצמי ונהנת להסתכל!! הלוואי שהייתי מגזימה. לא האמנתי שיהיו לי כל כך הרבה תמונות מעולות) וזו הייתה התחלה מעולה ליום הזה, שממש נתנה לי בוסט של ביטחון וגרמה לי להרגיש שדברים מתחילים ליפול במקום. אחרי האירוע המון אנשים פנו אלי ואמרו לי שהם ממש הרגישו את הנוכחות של בן באירוע והם שמחו מאוד לאסוף מזכרות ולדעת שתהיה להם תמונה מהאירוע הזה, והדגישו כמה היה נחמד ונעים איתו. זה היה הדבר הכי משמעותי עבורנו, רצינו שאנשים ירגישו שדאגו להם באירוע הזה ואחד הדברים שמשפיעים על זה, הוא שהצלם לא נעלם - תמיד נמצא שם ושמח לתעד. היו לנו המון אורחים וכולם יצאו עם תמונות.כתבתי כל כך הרבה אבל בן הוא מעבר לצלם מקצועי, הוא אדם מדהים, הוא אחראי ומוודא את כל הדברים הקטנים שצריך מראש, נותן המלצות מהלב ומתוך מחשבה על האדם שמולו והוא ילווה אתכם לאורך היום ויגרום לכם להתחיל אותו בנחת ובאנרגיות טובות, ידאג לכם וגם אם אתם לא אוהבים להצטלם - הוא באמת עושה קסמים, וישאיר אתכם עם זכרונות מתוקים.
הצג עוד

אדוה אמה שוהם - אמנית איפור מקצועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את בן הכרתי לפני הרבה שנים ממש במקרה, הוא הגיע לצלם כלה שאיפרתי והנוכחות שלו הייתה כל כך מרגיעה ומעודדת שהוא ממש בלט לעומת שאר הצלמים שהכרתי עד אז. ידעתי שהוא יהיה הצלם בחתונה שלי עוד לפני שהיה לי חתן! נתחיל מהסגנון , כל זוג שבן צילם יצאו מושלמים, בכל רקע בכל מזג אוויר, בכל לוקיישן. כל כלה שהמלצתי לה על בן אמרה לי מיליון פעם תודה. שהגיע הרגע שלי התרגשתי להזמין את בן, הוא פשוט מצלם בלי רעש ובלי לחץ מיותר, רואים שהוא אלוף ומאוהב בעבודה שלו. החבילה שלנו גם כללה צילומי זוגיות, רעיון מצידו ככה שביום החתונה יהיה יותר זמן למשפחות (התחתנו בשישי בוקר) וזה היה העצה הכי טובה שקיבלתי בזכותו! בן זוגי לא אדם שמצטלם בכלל!!! ובן הוציא ממנו חיוך וחם בכל זווית אפשרית. התמונות לגמרי משקפות בן אדם מיוחד, אומן נדיר ואיזה כיף שהוא גם חבר יקר.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לבן הגעתי דרך המלצה מגיסתי !! והוא הבחירה הכי טובה שעשינו . האירוע שלנו היה בהפרדה וממש התלבטנו אם להביא עוד צלם . בן הרגיע אותנו ונתן לנו הרגשה מדהימה . לא מובן מאליו שצלם אחד יכול לתפוס תמונות של כל האורחים באירוע מופרד . יחס מדהים מהרגע הראשון, בן ידע לתפוס את הרגעים הכי מרגשים ויפים . איכות צילום ברמה הכי גבוהה שיש . תודה ענקית !!!!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלמים במשך נצח, והכל היה גורל כי בסוף מצאנו אותו! בן טל מעבר למקצועיות ולעבודות שמאוד אהבנו – נעים ומצחיק וכיף בחברתו, היה לו חשוב לבדוק את החיבור ואמר שחשוב שנרגיש איתו בנוח ושהוא לא סתם 'יציק' לנו כל היום. בפגישה של חתימת החוזה ישבנו לדבר איתו שעה וחצי סתם כי היתה שיחה כיפית וזורמת וזה עשה את כל החוויה. הוא והצוות שלו [לב על הוידיאו, רוני צלם סטילס נוסף באולם] היו נהדרים גם כן וזרמו עם הבקשות והיו אחלה חברה, הרגשנו בנוח וממש אהבנו את התמונות שהראו לנו באותו יום במצלמות (טרם קיבלנו את התוצרים עצמם). הם ממש השקיעו וכל מיקום או זווית שהיו נראים להם התאמצו ממש [ברמה של לשבת על קן נמלים] כדי להשיג את התמונה המושלמת. גם לא היה רחפן בחוזה ובכז הביאו איתם והרימו אותו באוויר כמה פעמים כי היה נראה להם שיצא מזה משהו טוב. גם ההורים שלי ציינו אותם במיוחד לטובה ועפו עליהם מאוד, ובצדק(: חברים ומשפחה כבר ביקשו טלפון שלו!
הצג עוד

shani55555   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את בן פגשנו במקרה, ואנחנו מודים לאלוהים שזה קרה. בפגישה הראשונה עם בן רואים כמה הוא אוהב את העבודה שלו, ועד כמה הוא מקצועי! האלבום שלו הוא האלבום הכי יפה שראינו (וראינו 4 אלבומים של צלמים שונים). לאחר שסגרנו איתו, כל ההתנהלות מולו היתה קלה וכיפית, אנחנו חשבנו שזה יהיה כאב ראש אבל הכל היה קליל ופשוט. בן עובד בצורה מאוד מסודרת ונוחה.
הצג עוד

גאות וג'וש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טוב שומע???? אתה והצוות שלך אלופים! קודם כל מהרגע שטל ושימי הגיעו לצלם, הייתה אווירה קלילה, זורמת ומצחיקה! מיום לחוץ וארוך היום נהיה זורם ומצחיק😍 האיכות צילום, המקצועיות, ההומור, הפרפקטיונסטיות שהכל יצא במקום, עוד תמונה ועוד תמונה שנצא הכי מרוצים שיש, ואנחנו מרוצים יותר מדי❤️ אתם מדהימים, תודה
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את בן פגשנו לפני שנה וחצי, ובמהלך כל התקופה שכללה 2 דחיות עקב הקורונה ואזעקות ביום האירוע, הוא תמיד ידע לתת את השירות הטוב ביותר, לתמוך ולהרגיע. חשוב לציין שאנו זוג שלא אוהב להצטלם- אך ביום האירוע בן ידע לגרום לנו להרגיש הכי בנוח שאפשר מול המצלמה, מקצוען אמיתי!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה מחברה, כבר בחתונה שלה הבנתי שהצלם יודע מה הוא עושה. בסגירת העיסקה, חשבנו שהתפשרנו כי המחיר היה מצחיק, לא ידענו כמה טעינו. החל מהצילומי זוגיות, טל חילק לנו טיפים ליום החתונה והיה הכי אדיב שיכולתי לקבל! אחכ ביום החתונה, הוא לקח אחריות גם בדברים שלא שייכים לו, בלעדיו אולי לא היינו עומדים בזמנים. מעבר לצלם הוא גם מלווה מדהים! ובאולם- כל המשפחות באופן מסודר, מזהה לבד מי חשוב יותר ומי חשוב פחות.. מתמקד במשפחה, בשיגעונות שלנו, מבליט את היופי ומחייך כל הדרך. ואז מתיישבים לראות את הוידאו והתמונות, ואוווו פתאום מבינים כמה הוא מקצועי! בלי למצמץ טל הוא הספק הכי טוב שהיה לנו סביב החתונה, תודה תודה תודה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up