כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Nisan Avital - Trio Photography

Nisan Avital - Trio Photography

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0526266623
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם טריו כי ידעתי שזה הסגנון צילום שאני רוצה וזה בול מה שקיבלנו !!ניסן והצוות היקר שלו היו איתנו מהבוקר שהתארגנו ותמיד דאגו להקליל, להצחיק ולתת לנו את הרגשה הכי טובה שאפשר במיוחד שאני ובעלי לא מצטלמים ביום יום ולא יכלנו לבקש טוב מזה
הצג עוד

שלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ניסן אביטל האיש והאגדה. קודם כל מעבר לכך שניסן מקצוען ברמה אחרת יש לו את האנרגיות הכי מדהימות בעולם! לאורך כל היום של החתונה החל מההתארגנות, צילומים ובחתונה עצמה ניסן, צחי וכל הצוות היו הכי מדהימים והכי כיפים בעולם ועשו לי פשוט שמח וטוב לאורך כל היום! מעבר לאנרגיות המדהימות, צוות של מקצוענים, מרוצים ממש מהחומר גלם - תמונות מטורפות וסרטון חתונה מושלם!
הצג עוד

דוראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עזבו רגע את התמונות המושלמות…חייבת לספר שמהרגע שניסן וצחי נכנסו למקום ההתארגנות, היום שלי התחיל רשמית! הרימו לי את האווירה ממש, לא הפסקתי לצחוק מהם, היה כיף אמיתי! הרגשתי שהיום שלי באמת חשוב להם ברמה האישית. כ-ו-ל-ם אנשים מדהימים ואני מרגישה ברת מזל שבחרתי בהם כי זה הרבה מעבר לתמונות, ההון האנושי כל כך חשוב ומשפיע!!!! ממליצה מכל הלב!!!! סגרנו 2 צלמי וידאו ו2 סטילס כי היו לנו המון אורחים, והם השתלטו על זה בצורה מדהימה. וכמובן שאני מרוצה ברמות מטורפות מהחומר גלם!
הצג עוד

Tzuf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ניסן והצוות שלו פשוט מושלמים!! הכניסו מלא מלא אנרגיות וצחוקים וכיף מהרגע שנכנסו אלינו הביתה בהתארגנות ועד הרגע שהם הלכו!! אני פחות בן אדם שרגיל להצטלם ובעלי בכלל שונא להצטלם ועדיין היה מושלם וכיף והרגיש טבעי ולא היתה מבוכה, קלט אותנו ממש וברחבה בריקודים נתן לנו ספייס יש מלא תמונות ואני אפילו לא הרגשתי בנוכחות צלמים ברדיוס שלי אין דברים כאלה אלופים ברמות ❤️❤️
הצג עוד

נילי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ללא ספק הבחירה הכי טובה שלי!!!!!!! ניסן והצוות שלו הכניסו אנרגיות מטורפות להתארגנות, לצילומים חוץ ולמסיבה. הם היו קשובים לכל עניין, קלטו כל סיטואציה, היו בכל מקום בכל רגע נתון - והכי חשוב מהכל - נתנו תחושה כאילו הם חלק מהחברים הכי טובים שלנו, הרימו לנו ולחברים כל הזמן, וגרמו לי להשתחרר לחלוטין גם בתנאים בהם פחות סביר שהייתי משתחררת. נהניתי מכל רגע, ותוך כדי הצילומים הראו לי תמונות שצילמו והתלהבתי מכל זוית תמונה ורעיון שעלה על ידם!!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ניסן בן אדם מצחיק ומדהים, כבר בפגישה איתו הבנו שאותו אנחנו רוצים ושהוא ידע לגרום לנו להשתחרר ולצחוק. כרגע לא רואה שום טעות בבחירה בו
הצג עוד

Dorin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו טוב...איך אפשר לסכם את החוויה שלנו עם ניסן והצוות הלא פחות ממדהים שלו אלכס ורוי!!!♥ קודם כל חשוב לזכור שיום החתונה הוא יום סופר מלחיץ, מעצבן וארוךךך. אנחנו לא הרגשנו את היום הזה בזכות הצלמים שלנו, הם הצחיקו (בלי סוףףף) שימחו, ריגשו ודאגו לכל פרט קטן (ואני לא מגזימה) כשסיפרתי לספקים אחרים מי הצלמים שלי כולם פה אחד אמרו "אה ניסן הגאון המשוגע" ובאמת אני יכולה להעיד שזה לגמרי ככה!! הוא בנאדם עם לב ענק והומור לא מהעולם הזה ושלא לדבר על העבודה שהוא עושה, כשרק הגענו לפגישה אצלו בבית ראינו את הסרטונים והעבודות שלו והיינו בהלם. פשוט יצירת אומנות. אלכס ורוי התותחים גרפו מחמאות גם שבועיים אחרי האירוע זכרו בעיקר את הצלמים! הם שמחו ביחד עם האורחים, צילמו, תפסו רגעים משמעותיים ועוצרי נשימה.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק הספק שתרם רבות לאנרגיות במהלך היום! היה לנו כיף, מצחיק והרגשנו בנוח במהלך כל הצילומים.
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לניסן הגענו דרך המלצה של אחד הספקים שלנו (שזה כבר אומר הרבה!!!), כבר בפגישה הראשונה ידענו שאנחנו רוצים אותו איתנו ביום החשוב שלנו, מעבר למקצועיות ולזרימה שאין מתחרים לו, היום שלנו היה פשוט קסום איתו, הוא לקח אותנו יחד עם אלכס המהמם ללוקיישנים מהממים, נתנו לנו להרגיש כל כך טוב עם עצמנו הרימו לנו ברמות שאין לתאר! ועצם זה שכל המשפחות והחברים שלנו מתקשרים אלינו יום אחריי רוצים למסור דש לניסן ואלכס זה אומר הכל!!!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אתם רוצים להנות בטירוף ביום החתונה תעשו לעצמכם טובה ותקחו את ניסן כצלם לחתונה שלכם! הבן אדם גאון צילום בקטע לא נורמלי! הוא מצחיק, משרה אווירה כייפית וזורמת ופשוט גורם לכל היום המיוחד להפוך לקליל וכייפי ברמות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up