כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דורין עיצוב שמלות כלה

דורין עיצוב שמלות כלה

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהימות. בגלל הקורונה יצא שהן ליוו אותי כמעט שנה וחצי, תמיד הכי חייכניות, סבלניות ונעימות. השמלות שלי היו מהממות וקיבלתי כל כך הרבה מחמאות עליהן. מדובר בעסק משפחתי של אמא ושתי אחיות, הכי פדנטיות שראיתי, משקיעות בשמלה שלי עד רמת החרוז שלא יושב במקום. הכי ממליצה בעולם.
הצג עוד

ויקי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סלון הכלות הראשון והיחיד שהייתי בו. שמלות מאוד יפות ומתאימות לכל גזרה. נהנתי מעזרתה של פזית בבחירת השמלה ובמדידות
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קניתי מדורין שמלה שנייה מושלמת לריקודים שהייתה פשווט חלומית! נוחה בטירוף, יפייפיה ומחמיאה, לא הרגשתי אותה מרוב שהייתה קלילה וגרפה ים מחמאות הצוות בודרין דרס היו מקסימות לאורך כל הדרך . ממליצה בחום!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לסטודיו של דורין עיצוב שמלות כלה הגעתי בעקבות שמלה שראיתי באינסטגרם שישר מהתמונה ידעתי שזאת שמלת החלומות שלי. מיד כשהגעתי קיבלו אותי בחיוך ענק והכל נעשה בתחושה טובה, ביתית ובאווירה מדהימה שגרמה לי לחכות כל פעם מחדש למדידה שלי. כשהגעתי לסטודיו מדדתי הרבה שמלות וכל אחת יותר יפה ומחמיאה מהשנייה ובסוף בחרתי בזאתי שבאתי בגללה. פזית, דורין ואמא שלהן מדהימות, סבלניות וגרמו לי להרגיש הכי בנוח בעולם! לקחתי מהן 2 שמלות, הן התאימו לי אותן בצורה מדהימה. בנוסף הן היו מתחשבות מאוד והתאימו את עצמן לתקופת הקורונה. אני ממליצה בחום, לא הפסיקו להחמיא לי על השמלות ויצאתי בתחושה מדהימה!!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ברגע שנכנסתי לחנות, פזית התאימה לי את השמלה שלא רציתי לצאת ממנה, היחס של האחיות המדהימות האלה היה חם, והיה לי כל כך כיף לבוא למדידות כל פעם, תמיד נתנו לי להרגיש בנוח להגיד כל מה שאני חושבת, מדייקות בכל הפרטים הכי קטנים וללא ספק עפתי על השמלות שהן תפרו לי!! עיצובים מדהימים!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
דורין הייתה הבחירה הראשונה והיחידה שלי לעיצוב שמלת כלה,נעשו כ-5 מדידות בחנות,כאשר כל מדידה התמקדה בדיוק ויסודיות של כל פרט ופרט בשמלה ,האחיות לסטודיו ואימן עושות עבודה מדוייקת מקצועית ,יסודית והכל באוירה נעימה,שקטה רגועה, ולא משחררות עד הפרט האחרון ולא פחות ממדידה מושלמת,את התוצאה מעלה בתמונות! ממליצה בחום על הסטודיו לשמלות כלה של דורין ,ותודה נהנתי מהדרך ומהתוצאה ❤😘
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לכל הכלות העתידיות (: זה פוסט חשוב. אני התחתנתי לפני יומיים, בחתונה ביתית מצומצמת בשל הנסיבות הלא נעימות שנכפו על כולנו. חייבת להגיד שהיה מדהים ושמח במיוחד, למרות הטלטלה שאנחנו המתחתנים בתקופה הזו עברנו. ובסופו של דבר עברנו את זה, אבל זה בזכות אנשים טובים בדרך שעזרו לנו ותמכו בנו. אני רוצה לציין את פזית, דורין ומרים ה-מ-ד-ה-י-מ-ו-ת מסטודיו דורין עיצוב שמלות כלה בתל אביב. שחוץ מהמקצועיות המטורפת שלהן והשמלה המהממת שתפרו לי, הן היו שם בשבילי ובאו לקראתי בצורה שלא מובנת מאליה. ראשית, הן קיבלו אותי אותי 4 שבועות לפני החתונה לתפירת שמלה מאפס, אחרי שהמעצבת הראשונה שהייתי אצלה הרסה את שמלת הכלה שלי שזה כבר משבר בפני עצמו, ויעידו כלות רבות שלצערי גם עברו את זה. דבר שני, ידוע לכולם שכולם נפגעו כלכלית מהמצב הנוכחי, ולמרות זאת, הן איפשרו לי ללבוש את השמלה פעמיים, גם בחתונה וגם באירוע שיהיה בהמשך בע"ה. אז דורין, פזית ומרים, תודה רבה על השמלה המדהימה שתפרתן לי, ואין לכן מושג כמה מחמאות קיבלתי עליה!!!❤❤ ותודה על ההכלה, התמיכה וההבנה. זה לא מובן מאליו. אוהבת ומעריכה מאוד!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדורין דרך המלצה מחברה, ואין ספק שזאת הייתה בחירה מעולה. דורין ופזית מדהימות וליוו אותי לכל אורח הדרך בנעימות וידעו לקלוע בול למה שרציתי, השמלה הייתה פשוט מושלמת תודה תודה !!

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מתחילת התהליך היה ליווי צמוד, דאגה לכל פרט, עד הקטן ביותר, הכל נעשה בחיוך ובאהבה כאילו הייתי חלק מהמשפחה. הייתה הקשבה וסבלנות אין קץ לצד עצה טובה שתוציא אותי הכי יפה והכי מרוצה.
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אסכם את זה בזה שדורין ופזית פשוט הפכו למשפחה! השמלה הייתה שמלת החלומות לגמרי ,וכל התהליך היה קסום ,תחושה של בית, של חום ושפשוט כיף לחזור למדידה אחר מדידה. השמלה גרפה כל כך הרבה מחמאות..אין עליהן ❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up