כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תומר ארבל סטודיו לצילום אירועים

תומר ארבל סטודיו לצילום אירועים

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
טל ונמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
תומר הוא אחת הבחירות הטובות שעשינו ביום החתונה שלנו. מעבר לזה שהוא צלם מוכשר הוא כל כך נעים ומרים ועושה אווירה טובה ביום האירוע. הצלמים הם אלה שמלווים את החתן והכלה ממש כל היום וכל כך חשוב שיהיה איתם חיבור טוב ונעים ואין ספק שעם תומר הרגשנו בידיים טובות!
הצג עוד

טופז   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
תומרר הוא צלם מוכשר ברמות, ולפני שהוא הצלם הכי טוב והעורך הכי מטורףף שיש (פשוט עפתי על כל הסירטונים מהחתונה)!! הוא בן אדם מקסים עם המון סבלנות, עוד מהשיחה הראשונה השרה אנרגיות טובות, כל היום של החתונה היה בהרמות ואנרגיות נפלאות! ממליצה בחום!
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מה יש לומר? תומר צלם אלוף! אדם נעים, מקצועי, ידע לגרום לנו להרגיש בנוח, להוריד מאיתנו את הלחץ.כשהגיעו התוצרים אהבנו את הזוויות, את איכות הצילום, את הרגעים שהוא הצליח לתפוס.
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
היה שיח ממש נעים עם תומרהיה מאוד פייר וישיר איתנו לפני שסגרנו איתו. היום עצמו היה פשוט מדהים! אווירה טובה, מקצוענות, חיוך כל הזמן על הפנים. ממש חששתי איך ארגיש לאורך היום עם מצלמות תקועות לי בפרצוף , אבל באינטליגנציה של תומר לא הרגשתי אותו וכשהרגשתי אותו חייכתי! הסרטון יצא מדהים!! באמת! קלט רגעים שלא קלטנו בעצמנו, והעריכה הייתה וואו! בקיצור המלצה חמה חמה ❤️
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אל תומר הגענו דרך המלצה מצלם הסטילס שלנו, צפינו בסרטונים מעבודות קודמות שלו וממש אהבנו את האיכות, מהשיחה הראשונה הבנו איזה בן אדם מקסים ומקצועי הוא! הקליפים מהחתונה שלנו יצאו מושלמים, באיכות מטורפת. ולאורך כל יום החתונה הוא התייחס לכל הפרטים הכי קטנים כדי להוציא אותנו הכי יפים שיש. גרם לנו להרגיש בנוח וטבעי לידו! תודה על הכל ממליצים מכל הלב!
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מקצועי מאוד ואחלה בן אדם !! תוספת מדהימה לאירוע ותוצר סופי מעולה !! מרוצים מאוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו לתומר דרך המלצה מצלם הסטילס שלנו, מהרגע הראשון הבנו שמדובר במקצוען, אהבנו את העריכה והרגשנו ברי מזל שמצאנו צלם כמוהו. כל החוויה עם תומר הייתה סופר מקצועית, הלווי ביום עצמו היה כיף והרגשנו טבעי להצטלם(ושנינו מאוד נבוכים בצילומים) הצילומים היו באיכות מטורפת, הקליפ היילייט היה בול.רק ממבט חטוף באתר שלו תבינו שהוא מקצוען.תודה לך תומר, הבחירה המושלמת לוידאו.
הצג עוד

Yam   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל רוב הספקים הגעתי דרך הקבוצת פייסבוק כלות אורבניות. תומר ארבל השם שהופיע שם הכי הרבה, והתפלאתי מהקונצנזוס שיש עליו בקבוצה כל כך גדולה ובעולם אירועים שמוצף בספקים. החלטתי ליצור קשר עם תומר בעקבות ההמלצות המרובות ואין ספק שזה היה הדבר הנכון לעשות. תומר תמיד היה זמין, ענה לכל שאלה בסבלנות, וביום האירוע השרה אווירת בטחון ורוגע שזה כל מה שכלה צריכה. הרגשנו שהוא עובד מהלב ונהנה מהעבודה שלו, מה שהביא גם לתוצאות מושלמות! אנחנו מאוד מרוצים וממליצים בחום❤️
הצג עוד

liron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל? תומר קודם כל בן אדם מדהים שנעים לעבוד איתו. משיחת הזום הראשונה ועד ליום עצמו של החתונה. הוא היה רגיש, נעים הליכות, ופשוט קסם של בן אדם! השרה מלא נינוחות ביום החתונה. ואז הגיעו התוצרים - ואיזה צילומים מדהימים!! נדיר, זוויות צילום, צורת העריכה המרגשת והמדוייקת. אין מקצועיות שכזו. הבחירה הטובה ביותר. בחתונת הכסף ניקח אותו שוב!!
הצג עוד

סיגלית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל תומר הגענו דרך האולם שבו התחתנו. הסתכלנו על העבודות שלו ואהבנו מאוד. תומר תמיד היה זמין וענה על כל הצרכים שלנו. ישר הייתה לנו כימיה מדהימה ובמיוחד ביום החתונה עצמו, תומר נתן לנו להרגיש כל הזמן בנוח והשרה אווירה מצחיקה ופשוט כייפית. תומר אלוף! והיה כיף מאוד לעבוד איתו!ממליצים בחום ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up