כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בוסתן לבונה

בוסתן לבונה

קייטרינג לאירועים
טלפון:052-5385757
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שינוי בתוכניות - אתם לא מתחתנים במקום שתכננתם. עם שישי דיברנו חודש לפני החתונה אך חששנו לסגור כדי לא להיגרר עם אלפי ביטולים עקב ההגבלות וההנחיות המשתנות. בסופו של דבר התקשרנו אליו שבוע מראש(כן זה בחיים לא קרה לו). שישי מיד נענה לעזרתנו ועוד באותו היום סגרנו והוא התחיל לתקתק במקצועיות רבה. יומיים לפני החתונה נפגשנו לתכנן את סידור השולחנות והוא במקצועיות רבה סידר את הכל והוריד לנו דאגה מהראש. מעבר לניהול האירוע שהיה מושלם, הכל היה טרי וטעים ובזמן ובקצב הנכון, האוכל הגיע בשפע ודאגו להכל- צוות של אלופים!!! ומעבר לזה - והכי חשוב אוכל מושלם וטעים ברמות!!!!! תודה לשישי וחנה על יחס אישי אוכל מושלם (אחרי הכל לא פשוט לרצות חיך של קווקזים) לחתונות גדולות וקטנות כאחד ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

Yana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
את שישי הכרנו אחרי שקיבלנו עליו המלצה מבעל המקום בו התחתנו. קיבלנו אינסוף מחמאות על האוכל המדהים, טעמתי ממספר מנות ואני חייבת להגיד שזה על על כל דמיון. מעבר היותו שף מדהים, שישי הוא בנאדם מקסים שהקשיב לכל הצרכים שלנו ועשה הכל בשביל שיהיה לאורחים שלנו אירוע מדהים. מומלץ בחום
הצג עוד

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הדינמיקה עם שישי היתה נעימה ומסבירת פנים מהרגע הראשון ועד הסוף. גם במהלך האירוע הוא והצוות שלו שמרו על רוגע מקצועיות ונחמדות גם ברגעים הכי עמוסים ומלחיצים. והכי חשוב האוכל! מ-ו-ש-ל-ם. האורחים לא הפסיקו לדבר על האוכל במשך ימים. עם מלא פינוקים והפתעות לאורך כל המסיבה. עשית לנו את החתונה!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז מהשיחה הראשונה עם שישי הבנתי שיש עם מי לדבר, היה קשוב ונעים. בטעימות כולנו עפנו! היה שפע כזה גדול והכל היה טעים!
הצג עוד

Gabriel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
החלטנו לשים את הכל הדגש על המשולש הקדוש של אוכל-אלכוהול-מוזיקה, עשינו מספר פגישות עם קייטרינגים, טעמנו וחווינו, ככה שתהיו בטוחים שהבחירה הייתה מאוד שקולה ולא הראשון שפגשנו. כבר בשיחה הראשונה שומעים שמדובר בבן אדם, ולא סתם, מדהים! הוא ניווט את השיחה בדיוק לנקודות שהיה קשה לנו למצוא את עצמנו, ברוגע, בנועם הוא עבר נושא נושא ונתן לנו בטחון, בהצלחה של האירוע ובעצמנו. כבר שם היה ברור שניצב מולנו בעל ניסיון. קבענו תאריך לטעימות ולא התאכזבנו, הטעימות היו בפגישה אינטימית ומאוד נעימה,אנחנו וההורים, מהשניה שראינו את המנות הבנו שנפלנו על מכרה זהב, לא רק בן אדם מדהים אבל גם שף ברמה עילית! איכותי, מקצועי ,שמכין אוכל במבחר של גווני טעם, כל אחד מאיתנו מצא משהו שלא רצה לשחרר מהצלחת אך לצערנו הגיעה עוד מנה מדהימה לטעום! תוך כדי שאנחנו עם פה מלא היה ברור שזה הקייטרינג שלנו! האוכל היה מושלם! והכי חשוב, לא רק בשר! הבשר היה מעולה ומגוון אבל היכולת של שישי לייצר שילוב טעמים בין הבשר לתוספות שלגמרי יכולות לתפקד כעיקריות הן בכמויות והן בטעמים. הסלטים עם כלכך הרבה יצירתיות, הפסטות , הניוקי, הנראות של כל מנה , הבשרים במעשנת! פשוט וואווו, וראינו אחרים ולא...לא קיים טוב ממנו. לפני שנדבר על האירוע המרכזי, ההכנה לאירוע, נתקלנו בכל כך הרבה קשיים, חסמו לנו כביש ראשי לאירוע, היה צפי לסופה (האירוע היה בחוץ), ספק שסגרנו איתו מכר את החברה חודש לפני האירוע, ובכל שלב, שישי היה שם להתריע , לעזור, לייעץ ולכוון! וזה בכלל לא מובן מאליו! האחריות והרצינות הזאת לא תמצאו בשום מקום! במהלך האירוע כל רגע מישהו מהאורחים ניגש אלינו ושיבח את האוכל, את הצוות, את היד המיומנת שהכינה את הארוחה המדהימה הזאת! וזה לא נגמר שם! כשכבר כולם מלאים שקשה לנשום, מגיעים הקינוחים! אין לכם סיכוי להבין את האיכות עד שתנסו! ואז, כשהרחבת ריקודים מלאה בשמנמנים מאושרים, הוא פותח ארוחת אפטר, ומתחיל לפרוס אסאדו מן המעשנת, ובורקסים שהוא מכין, מדהים מדהים מדהים! כל הצוות היה אדיב ,מנומס ושירותי, כולם מחוייכים וממש לא בכח! מהטבעוני עד הקרניבור כולם נהנו! שורה תחתונה ...שילוב של אוכל מדהים ויחס אישי מהצוות כולו ומשישי בפרט! מושלם.
הצג עוד

Elya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אם היה משהו שחשוב לנו בחתונה, זה האוכל ( המוזיקה והאלכוהול) הכרנו את שישי במקרה. אחרי כמה סבבים של טעימות. בטעימות ניגש אליינו בן אדם מדהים, הסביר ותוך כדי שאנחנו עם פה מלא מרוב שטעים, הבנו שזה הקייטרינג שלנו! האוכל היה מושלם! האורחים לא הפסיקו לשאול ( גם לאחר החתונה). שישי עזר לנו לאורך כל החתונה עם יחס אישי שלא חווינו מאף קייטרינג אחר. בקיצור..שילוב מושלם של אוכל מדהים ויחס אישי מהצוות כולו ומשישי בפרט!
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שישי הוא פשוט מקצוען אמיתי. סוגר את התפריט לפי הירקות הטריים מהשוק. האוכל פשוט מדהים ומגוון. אנשים לא הפסיקו להחמיא תוך כדי ועוד הרבה זמן אחרי. הצוות שלו מקצוענים ואין על דסי שמנהלת את השולחנות והמלצרים ביד רמה. האוכל לא הפסיק להגיע ולהפתיע. הafter party היה הכי טוב שהייתי בו, יצאו יותר מ-7 מנות על אף שסגרנו איתו רק 3 והאוכל לא הפסיק להסתובב ברחבה וליד. והמחיר ממש טוב. קיצר מומלץ בטירוף. לא יכולנו לבקש שף יותר טוב משישי.
הצג עוד

chenro   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
וואו. פשוט וואו, באמת! האוכל היה מדהים ברמות!! אנשים לא הפסיקו להחמיא תוך כדי (בדרך שלהם להעמיס עוד צלחת!) ועד עכשיו 3 שבועות אחרי! התפריט היה מגוון, עשיר ומקורי וכל אחד יכול היה למצוא משהו לאכול. ההתנהלות מול שישי הייתה נעימה מאוד, הוא היה אדיב ונדיב בשירות המעולה שהוא סיפק, המלצרים וכל הצוות היו מקסימים ועשו עבודה מעולה!!
הצג עוד

Yaara & niv   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
היינו חייבים להיות בררנים, כי רב האורחים שלנו פלצנים אניני טעם (בקטע טוב), ורצינו לפנק אותם באמת, מכל הלב. קיבלנו הצעות מחיר מכ-20 חברות קייטרינג שונות, וההצעה של שישי (שם חיבה של שמעון) הייתה הכי מפנקת מבחינת כמות ומגוון המנות + מאנצ' סוף מסיבה מטורף ועשיר, ובמחיר הוגן באופן מפתיע. באירוע הם עלו על כל הציפיות, מגוון המנות לא רגיל (8 אופציות לעיקרית), צוות אדיב ומשמח, והכי חשוב - טעייייים!!! (אשכרה תפסנו צלחת והתיישבנו לאכול באמצע החתונה). חלק מהאורחים ניגשו לשף באופן אישי להודות לו. אנחנו כמובן אסירי תודה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up