כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תומר לשר

תומר לשר

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0525918281
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
את תומר הכרנו דרך המלצה של חברה, הוא היה הספק הראשון שידענו שאנחנו רוצים! החל מהשיחה הראשונה, היחס, ההומור והקלילות לצד הרגישות פשוט הקסים אותנו במהלך כל יום החתונה תומר היה מקסים ומקצועי! מצד אחד לא הרגשנו אותנו והצלחנו לעבור את היום הזה הכי בטבעיות ומצד שני הוא פשוט היה בכל מקום ותפס רגעים מדהימים ומיוחדים שישארו לנו למזכרת לכל החיים
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, וואו, וואו. תומר היה פשוט הצלם הכי טוב שיכולנו לדמיין. הביא את עצמו ב-100% לאירוע, דואג ללוות ולתת טיפים גם מעבר לצילום. והתמונות מדהימות. מומלץ בחום!
הצג עוד

gill   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה נתחיל... תומריקו נבחר לפני התאריך של החתונה, מהשיחה הראשונה בטלפון עם תומר הרגשנו את החיבור ואת האהבה ממבט ראשון - הבן אדם אלוף! אני יכולה לחפור פה אבל אתמצת על מה שהכי חשוב ומעניין - תומר נשמה הכי ענקית שתקחו, מקצועי, עוזר ותומך כל שאלה שהייתה בדרךעזר לנו בין אםלמצוא ספקים ולכל שאלה שעלתה - תומר ידע את התשובה ונתן את העזרה, התמונות יצאו סוף הסדרך העיצוב הכל כל התהליך מול תומר היה כיפי ומקצועי - קחו את תומר לשר לחתונה שלכם ותודו לי אח״כ.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את תומר מצאתי אחרי אין ספור צלמים שדיברתי איתם וראיתי את העבודות שלהם. הייתי ממש קרובה להתפשר על צלם אחרי שלא מצאתי שילוב של איש מקצוע נעים וסגנון הצילום שחיפשתי, ואז נתקלתי בעבודות של תומר בפוסטים בקבוצת הפייסבוק של כלות אורבניות, נכנסתי לאתר של תומר לראות את העבודות והתאהבתי ממבט ראשון. אני עצמי אוהבת לצלם כך שחיפשתי סגנון מסוים, אהבתי מאוד את האותנטיות בתמונות שלו, את הרגעים הייחודיים והמרגשים שהוא תופס, את התיעוד החל משלב הכניסה לרחוב של הכלה והמתרחש בבית בזמן ההתארגנות. שלחתי לו הודעה וקיוויתי שמצאתי גם אישיות נעימה שתלווה אותנו ביום הזה ומיד הרגשתי שזהו, תומר הוא הצלם שאני רוצה איתי ביום הזה!הייתה לנו פגישה נעימה ומצחיקה בזום, בה הוא הסביר מאוד בסבלנות ובפירוט על התהליך. היה זמין לכל שאלה ובעיקר נתן תחושה שאנחנו יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.ביום החתונה תומר הגיע עם אנרגיות טובות והצילומים הרגישו טבעיים ממש מהרגע שנכנס אלינו הביתה. הכל זרם, הוא הצחיק אותי מאוד ופשוט עשה אווירה טובה. הכייף המשיך גם בצילומי זוגיות ולאורך כל האירוע. היה נראה שהוא פשוט נהנה באירוע כאילו הוא אחד האורחים, השתלב בקבלת הפנים ובריקודים והוציא תמונות פשוט נדירות, בדיוק התמונות שחלמתי לקבל.
הצג עוד

Odelya   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
תומר ליווה אותנו כל היום בנעימות ובאכפתיות, יצאו תמונות מדהימות ברמות.הבחור אומן בחסד.
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על הצילום, הליווי והחיוך היה לנו את הצלם הכי תותח שבאמת לא משנה מה אני אכתוב כאן אני לא אצליח להסביר כמה עפנו עליו! מהפגישה הראשונה קלטנו שמדובר במקצוען, היה לנו חיבור טוב ובאמת אם אתן מחפשות מישהו לסמוך עליו זה תומר! מעבר לזה שתוך 4 ימים הוא שלח לנו טיזר קטן של תמונות שזה סופר מרגש.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז בתור אחות של צחי שמש (צלם החתונות האגדי😉) הצילום היה משהו שלא יכולנו להתפשר עליו וחיפשנו מישהו ברמה גבוהה. תומר ענה על כל הציפיות שלנו! חיפשנו מישהו שעושה צילומים אותנטיים, שיהיה לנו זורם ונעים איתו ושבעיקר יהיה לנו כיף איתו במהלך היום המטורף הזה. לתומר יש אנרגיות מדהימות, כיף אדיר, יצירתיות בצילום וכישרון אמיתי! קיבלנו עד עכשיו רק טיזר ואנחנו ככ מרוצים שאין לי מילים לתאר בכלל. עשינו איתו גם צילומי זוגיות לפני החתונה והיה פשוט מהמם. נשבעת שאנחנו מתגעגעים אליו! אל תהססו!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תומר לשר אהוב ליבנו!! אל תומר הגענו ממש במקרה, בחיפושים אחר צלמים שמצלמים בסגנון יותר אותנטי וקיבלנו המלצה על תומר. ממש אהבנו את הצילומים שראינו בעמוד האינסטגרם שלו ואחרי השיחה איתו היה לנו ברור שאנחנו רוצים שהוא יצלם אותנו! האנרגיות שלו ביום החתונה היו מדהימות, הוא לגמרי היה חלק משמעותי ביום שלנו. הוא בחור סופר מצחיק, כריזמטי, חמוד, קשוב ובתור זוג שלא אוהב להצטלם כל כך הרגשנו איתו הכי נוח שיש. הוא תפס רגעים ממש אמיתיים וצילם תמונות משגעות. המשפחה והחברים שלנו עפווווו עליו! מומלץ בחום!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כל החוויה עם תומר היתה מדהימה לאורך כל הדרך. כבר מהשיחה וההתייעצות הראשונית. בהתחלה פחדנו והתביישנו רק מלחשוב על הצילומים, אבל תומר היה ממש עדין, קשוב, וגרם לנו להרגיש הכי בנוח. ויום הצילומים של החתונה היה פשוט כיף וזורם בזכותו. גם בחתונה עצמה הוא זרם עם האורחים וכמעט לא הרגשנו שמצלמים אותנו, אבל עדיין לא פספסו שום רגע והתמונות יצאו מהממות! והכי חשוב האלבום יצא מהמם, מושקע וסופר איכותי. בקיצור תומר אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה.. ממליצים ממש!
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממליצה הכי בחום בעולם על תומר!ברמה האישית תומר היה אחד הספקים שהייתי הכי בקשר איתו לאורך כל הדרך והרבה לפני האירוע. הוא תמיד היה זמין לכל שאלה, סופר נעים ונחמד ונותן תחושה כלכך טובה!בזמן האירוע הרגשנו איתו ממש ממש בנוח והוא עשה אווירה כיפית וקלילה לאורך כל היום 🙂ואחרי האירוע, קיבלנו תמונות שהן פשוט וואוווו לקח לנו נצח לבחור ולהצליח לצמצם אותם לאלבום..בקיצור ממליצה מכל הלב 🙂
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up