כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חלום של בלון

חלום של בלון

בלונים
טלפון:0507240962
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיקה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה בחור משגע !! רן הגיע בדיוק באמצע הערב ופיזר ברחבה עשרות כתרים וקישוטים צבעוניים שעשו אוירת קרנבל בלתי נשכחת!! הדמויות והצורות שרן מעצב מיוחדות וייחודיות, אין סוף לדמיון ! תודה רבה על ערב צבעוני, מלא יצירתיות וחיוכים !
הצג עוד

shiradym   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
פנינו לרן בעקבות חתונה שבה היו את הבלונים של רן ומאוד אהבנו אותם. בחתונה שלנו רן נערך עם כמות עצומה של עיצובי בלונים, היה מאוד יפה וכיפי! הבלונים הפכו את רחבת הריקודים לפסטיבל צבעוני של בלונים, מאוד משמח למבוגרים ולילדים כאחד! רן והשותף כל אותו הזמן לא הפסיקו לרקוד ולהלהיב את האורחים.
הצג עוד

MBD   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רן היה פשוט נפלא! תודה ענקית מכל המשפחה. היית הצלחה מסחררת. אתה כישרוני בטרוף ואדם מקסים בלי קשר!!! הגעתי לרן דרך המלצה מקולגות שלו שאמרו לי: "סמכי עלי הוא תותח". הם אכן צדקו והוא היה מעולה. שימח את כולם, פיזר מלא בלונים יפים שחלקם ביקשתי מראש, הוא ממש השקיע. כל הכבוד ותודה רבה!!!
הצג עוד

אביחי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
רן ניטקה האלוף תודה רבה על אירוע מדהים אין כמוך חברים אני ממליץ על רן לכל מי שמחפש בלונים הבן אדם פשוט אומן עם נשמה ענקית אני ורן סגרנו 200 בלונים להפרחה בחופה ובלי שאדע אימא שלי סגרה איתו גם קרנבל בלונים בריקודים בהפתעה האורחים פשוט השתגעו על זה הבלונים הוסיפו ים צבע ברחבה והצורות המדהימות שרן והעובד שלו הכינו ועבדו עליהם קשה ראויות לערכה רבה כל מי שרוצה בלונים אם להפרחה עם לריקודים ולא רק לחתונה לכל אירוע ההמלצה שלנו זה רק חלום של בלון בהרבה הרבה אהבה וערכה אביחי ושיקמה כץ. 6.9.16
הצג עוד

meitalb19   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רן הגיע אל האירוע ממש מוקדם והתחיל לנפח בלונים. אחרי המנה העיקרית הוא פרץ לרחבה וקיים את מה שהבטיח- אם לפני המנה העיקרית היה שמח והיו הרבה אנשים ברחבה, כשרן הגיע הרחבה ממש התפוצצה, הייתה שמחה וצבעונית מאוד!! רן היה ממש פעיל באירוע, ניפח המון בלונים ברחבה ונתן לנו להרגיש כאילו מדובר באורח מהמניין ולא נותן שירות. גם מבוגרים וגם צעירים נתנו מחמאות ואמרו שהאמן בלונים עשה ממש שמח ומוכשר מאוד. מיטל ואוריאל 13/7/16 טופ דוראן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up