כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דני בכר
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מאיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לדני בהמלצת חבר צילם לנו את.בר המצווה . כבר בשיחת.הטלפון הבנתי שמדובר במקצוען . אוירה טובה והתמונות.WoWמומלץ מאוד

Andres   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
We were given Danny's contact by family members, with excellent references.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דני, דני, דני, דני, אם לא היה קיים, היה צריך להמציא אותו! מעבר להיותו צלם מוכשר בטירוף, הוא ידע לתת לנו תחושה נוחות, לביים אותנו בכייף ובהומור כדי להוציא מאיתנו את ה"דוגמנים" שבנו. וכשחשבנו שדני הוא החלק הטוב, הגיע הצוות המהמם, ליגת העל, הנסיכים הלא מוכתרים: רועי, אוהד וסלבה. הם ידעו להיות נוכחים בכל רגע ורגע, אינטימי, מיוחד, מצחיק, מרגש ולתעד אותו כפי שהיה. וכל זאת באופן הטבעי ביותר בתוך המסיבה. הצוות הסתובב תמיד עם חיוך וניכר היה שהם נהנים מעבודתם. ואיזה תמונות הם הצליחו להפיק! אין מספיק אנחות רווחה בשביל זה. התיעוד היה מקור דאגתינו העיקרית (נו טוב, בעיקר שלי) כי בסוף, זה מה שנשאר לנו מהאירוע. ועם כל זה שאנחנו לא בדיוק ברבי וקן, הם בהחלט הצליחו להנציח אותנו כיפים לא פחות. שלא לדבר על התמונות ברוח שטות עם החבר'ה בצילומים שלפני ובמסיבה, שהן פשוט מצחיקות ומרגשות! בא לנו להגדיל את כולן!. איזה כייף! 
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את דני פגשנו לאחר שקיבלנו המלצה חמה מאוד ממנהל האירוע שלנו, במהרה פיצחנו שהוא כבר צילם בעבר אירוע משפחתי. אין לתאר במילים את הכישרון, האנרגיות, המסירות ושאיפה לשלמות של דני והצוות.
הצג עוד

איתן הלימי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על דני דרך אולם חוות אלנבי אני צלם חובב והיה לי חשוב שהתמונות יתעדו את הרגע והרגש באירוע הציפיות שלי היו גבוהות ודני ממש לא איכזב, כל הצילומים היו באווירה נעימה וכיפית וכמעט לא הרגשנו אותו והתמונות… היה שווה לחכות שורה תחתונה? מומלץ מומלץ מומלץ
הצג עוד

אשרת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מרגע הראשון ניכר שדני והצוות שלו מאוד מקצועיים וצילום עבורם זה משהו מעבר. דני מחפש את הרגעים הקטנים, הטבעיים. בזמן הצילומים שלנו התחיל לרדת גשם כבד, דני לא נבהל ומצא עבורנו בכל זאת לוקיישנים טובים וידע לעשות מהלימון לימונדה. לאורך כל האירוע היה צמוד אלינו, זרם עם כל הבקשות שלנו והשראה אווירה כיפית וקלילה. אנחנו לא מהמיטיבים להצטלם ובזכותו המבוכה הראשונה של הצילום עברה ונהננו מכל רגע! על דני אפשר לסמוך, אם אתם מחפשים צוות צילום שיוריד ממכם דאגה מהצילומים ואיכותם, תפנו לדני!
הצג עוד

יהב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דני בכר האיש והאגדהההה התחתנו במאי 21 והגענו לדני באוקטובר 2019, ולמרות שבדרך עברנו את הקורונה, לא הייתה שום בעיה מול דני, אפילו הקלה. לכל אורך הדרך נהננו לעבוד מול איש מקצועי, פדנט, ופרפקציוניסט שלמרות כל הנ"ל הוא כל הזמן מחייך וחיוני ומקליל את האווירה.
הצג עוד

St   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בעלי ואני שונאים להצטלם חששנו מהרגע. דני הצליח לגרום לנו להנות מכל החוויה. הוא קשוב איכפתי ומקצועי!
הצג עוד

אלמוג ואביב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
דני בכר (ורועי ביטן יחד איתו) בנאדם וצלם ענק! קיבלנו המון המלצות וכולן הצדיקו את עצמן. בחתונה דני הגיע עם רועי ועם עוד צלם וידאו וכולם היו ענקיים!! גם מצחיקים, כיפים וכמובן הכי חשוב מאוד מקצועיים! מומלץ מאוד!
הצג עוד

vered.gibo   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
באמת שתעצרו הכל. הבחור הזה כל כך לא מובן מאליו כך שאם הוא פנוי ביום המיוחד שלכם - תעשו טובה לעצמכם ותסגרו איתו צילום. גילוי נאות - הייתה לי היכרות קודמת עם דני שבהתחלה דווקא הרחיקה אותי מלסגור איתו (הרגשתי שהמשפחה לא מסתכלת על בחירת צלם לחתונה באותו האופן שאני מסתכלת ולא רציתי לבחור צלם כי מישהו קרוב אמר שכדאי) אבל כמובן שהתבדתי בסוף. יש לבן אדם אנרגיות משוגעות, הוא מצחיק ברמות, מצליח להתחבר לזוג ולהכיר אותם לעומק, אכפת לו כל-כך מהאנשים שעומדים מולו! הכל ברמה כל כך גבוהה ומקצועית. אני מאוד חששתי שהצלמים יפריעו לי להיות מי שאני בחתונה, יפריעו לי לרקוד ולהשתולל כי בדרך כלל כשצלמים בסביבה אני מתרחקת. באמת שלא הרגשנו את דני והצוות שלו. הם יודעים להשתלב בתוך האירוע, לצלם מרחוק ובעיקר לא להפריע ולא לשבש את הרגעים המדזמנים. אנחנו לא זוג סטנדרטי ולא התחברנו לצילומי חוץ. די לא התייחסנו לצלמים בשלב הזה ופשוט היינו במקום יפה (וסנטימנטלי) עם כמה חברים טובים. הצוות לא לחץ וזרם איתנו באווירה הזו.. אחרי תחנונים רבים הסכמנו לכמה שוטים מבויימים אבל אני מכחישה. בדיעבד גילינו שביום החתונה שלנו דני לא הרגיש טוב והיה עם חום. אבל הוא הסתיר את זה מאיתנו ואם הוא לא היה אומר לא ניתן היה להבחין בכך. פשוט מקצוען ברמות הגבוהות ביותר. הוא לא שם רק כדי לצלם אלא שם כדי לשמח ולהרים את האווירה, פשוט אדם שכיף להיות בחברתו. בקיצור - אחת הבחירות החכמות שעשינו. פשוט מלך!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up