כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ערבה קשדן

ערבה קשדן

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nettabeiton   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ערבה מדהימה ומרגיעה! במבט אחד ושתי שאלות היא שלפה מהקולב שמלה וקלעה בול. לקחתי את השמלה הראשונה שמדדתי ולא הצטערתי לרגע! ממליצה בחום!
הצג עוד

noiy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
טוב ערבה מושלמת!! החיוך שלה, האווירה שלה העיצוב הכל הכל הכל באווירה טובה וסבלנות מושלמת עשתה לי את שמלת החלומות שלי
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום!! ערבה עיצבה לי שמלה מדהימה ונוחה מאוד קשובה ואכפתית לכל בקשה או הערה שלי בחיוך גדול!
הצג עוד

ortaiy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אומרים שלובשים את השמלת כלה הנכונה מיד יודעים שזה זה, ערבה הוכיחה כמה זה נכון! אחרי סינון שעשיתי באינטרנט וראיתי מליון מעצבים מצאתי את ערבה וכבר ביום למחרת הייתה לי פגישה ראשונה. השמלה השלישית שמדדתי נסגרה על המקום, לא היה לי צורך למדוד עוד או לנסות במקום אחר כי היא הייתה פשוט מושלמת!! ערבה הייתה מקסימה, נעימה ומקצועית, היה לנו חיבור טוב ואני ממש שמחה שבחרתי בה כספקית, היא הייתה זמינה גם בשעות מוזרות (סליחה!) ותמיד ענתה על כל שאלה בסבלנות ובהבנה... הרגשתי שמצאתי את השמלה שלי שהיא בול אני וקיבלתי מלא מחמאות 3>
הצג עוד

Sufa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ברגע הראשון שהגעתי לערבה ידעתי שבה אני אבחר. היחס המדהים והשירותי. הכל פשוט הכל. יצאתי עם שמלה מהממת שלא הפסיקה לקבל מחמאות. על העדינות, על התפירה, העיצוב. פשוט מושלמת. תודה לך מלכה!

hadasmorag88   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לערבה אחרי חיפושים רבים, זמן קצר מאוד לפני החתונה, על סף ייאוש.. תוך עשר דקות הבנתי שמשם אני הולכת לצאת עם שמלת חלומותיי. ערבה מקסימה, נעימה, סבלנית ועוזרת למקד (והייתי צריכה את זה), יש לה מבחר גדול מאוד של שמלות, ובאמת שכל אחת מהן יפה יותר מהשנייה! ההתלבטות הקשה ביותר הייתה איזו שמלה לבחור, כי באמת שכולן היו מדהימות ומחמיאות.. בסופו של דבר, יצאתי מערבה עם שמלת חלומותיי, הרגשתי איתה הכי בנח בעולם (במשך כל הערב), ולא הפסקתי לקבל עליה מחמאות (גם חודש אחרי החתונה). שמלה מהממת, ערבה מהממת- ממליצה בחום לכולן.
הצג עוד

Yahel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את השמלות של ערבה ראיתי בתמונות של חברות ולא היה לי ספק שכאשר יגיע תורי היא הראשונה שאני אלך אליה. וכך היה כבר בשמלה הראשונה התאהבתי! ערבה המקסימה נתנה לי הרגשה טובה וידעה בדיוק איזה שמלה להתאים לי. כל פגישה עם ערבה הייתה חוויה נעימה והשמלה הייתה בדיוק כמו שדמיינתי לעצמי ואפילו יותר. אני ממליצה בחום לכל כלה שרוצה שמלה יפיפיה וחוויה נעימה.
הצג עוד

shaniasraf84   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ערבה עיצבה לי שמלת חלומות, בדיוק כפי שחלמתי. בפגישה הראשונה היא התייחסה אך ורק לרצונות שלי, הקשיבה לי ושוחחה איתי במשך כ-10 דקות וידעה איזו שמלה אני רוצה. נתנה לי למדוד דגם וקלעה! היא והתופרת המדהימה שלה תפרו לי שמלה מ-0. בחתונה הרגשתי מדהימה, בנוח, והכי חשוב - הרגשתי אני! אני ממליצה בחום לכל כלה לחוות את התהליך הכייפי הזה עם ערבה, שמעבר למקצועיותה ומקצוענותה, היא אישיות מדהימה, חברית, נעימה וכייפית למסע הקצר, המשמעותי והמרגש הזה.
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
בקטלוג של ערבה קשדן נתקלתי במקרה בכלות אורבניות, התאהבתי באחת השמלות, ובשמלה הזו בסוף התחתנתי (עם התאמות ושינויים קלים). ערבה מהממת- נחמדה, מצחיקה, יצירתית וכנה (בעיניי זה סופר חשוב!). אפשר לשכור שמלות שכבר תפורות ולהתאים אותן, אני בחרתי בתפירה מאפס. אני גרה במרכז ובהתחלה התבאסתי על הנסיעות לעמק חפר, אבל אחרי מדידה אחת בדיוק הבנתי שקודם כל- זה לא מרחק נוראי, ודבר שני- זה לחלוטין שווה את זה! הסטןדיו הקטם והאינטימי שוכן במקום מקסים וירוק (כבר התחלה יותר טובה מלחפש חנייה בדיזינגוף), וכל המדידה נעשית בכיף ובחיוך. אני מאוד מאוד אהבתי את התוצאה- השמלה הייתה מהממת לטעמי, מאוד נוחה, איפשרה לי להשתולל בלי לחשוב פעמיים, והיה לי באמת קשה להיפרד ממנה בסוף! שורה תחתונה- מאוד מאוד מומלץ!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ערבה היא מעצבת מוכשרת ומדהימה! במהלך כל התהליך של הכנת השמלה היא הייתה מקצועית ורגישה, יצאתי מאוד מרוצה מודה לה מאוד וממליצה בחום! שני ועקנין 9.9.14
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up