כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טל דברה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ביום החתונה שלי רציתי להרגיש עצמי אבל עם אפקט וואו. ואין ספק שהבחירה בטל הייתה הדבר הכי טוב שעשיתי. היא קשובה ומקצועית , תמיד זמינה אפילו אחרי החתונה. כולן כותבות שאם היא פנוייה זכית, זו לא קלישאה זה ככ נכון! הרגשתי איתה בנוח לאורך כל היום ונראיתי כמו נסיכה.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל המהממת כל כך מקצועית ומקסימה! משיחת הטלפון הראשונה ועד ליום החתונה הייתה שם בשבילי לכל דבר. טל העבירה את ההתארגנות בתחושה כיפית ממש כמו חברה והייתה קשובה מאוד לרצונות שלי. טל גרמה לי להרגיש הכי יפה שיש והכי אני! איזה כיף שזכיתי שתאפרי אותי ביום החתונה שלי. אוהבת מלא!
הצג עוד

Ravid   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל מהממתת איזה כייף היה לי איתך ביום החתונה, את כל כך מתוקה, נעימה וסופר מקצועית. ידעתי מהרגע הראשון שאני בידיים טובות, והתוצאה הייתה מושלמת! מאושרת שהיית פנויה ביום שלי ותודה על הזכות להיות הכלה שלך. אוהבת המון, רביד💕

Tohar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל פשוט מקסימה ומקצוענית! ידעתי ישר שאסגור איתה, בלי לחשוב פעמיים. בתור מתולתלת ידעתי שזו הבחירה הכי נכונה. טל הייתה זמינה תמיד, השרתה אווירה טובה וכייפית במהלך ההתארגנות וסמכתי עליה בעיניים עצומות. איפרה עדין בידיוק כפי שרציתי ושלא נדבר על התלתלים שיצאו ואווו. ממליצה לכל כלה עתידית, טל מושלמת!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טל היתה הספקית הראשונה שסגרתי. היתה מתוקה ונעימה מהרגע הראשון. ענתה לי בכל שלב, הסבירה בסבלנות ונתנה לי להרגיש בנוח. ביום החתונה השקיעה בכל שערה ובכל שלב באיפור כדי שיחזיק. גרמה לי להרגיש הכי יפה ביום המיוחד הזה. חיזקה את השיער והאיפור לפני שהלכתי ועשתה הכל בחיוך ואהבה. עוד נקודה חשובה מאוד - טל היתה מדהימה עם המלוות שלי. היתה נחמדה, שוחחה איתנו, זרמה איתנו והיתה ממש חלק מההתארגנות של כולנו. אחת ויחידה אני ממליצה בענק!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את הסגנון שחיפשתי - עדין, מדויק וטבעי - היה לי לא פשוט למצוא, אבל מיד כשהגעתי לאינסטגרם של טל פשוט התאהבתי וידעתי שזה זה. טלטול מקסימה, שירותית, מקצוענית ואיכותית והעבודה שלה היא פשוט עבודה של אמנית. היא העבירה איתי את הבוקר באווירה מהממת וקלילה, הייתה קשובה ורגישה לבקשות שלי וגרמה לי להרגיש עם התוצאה הסופית ממש כמו נסיכה אמיתית. עם צוות מקסים ואיכותי, רגישות ומקצוענות שיא - היא לגמרי אחת הבחירות המדוייקות שעשיתי ליום המאושר הזה :)
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כילדה כשדימיינתי את החתונה שלי, היה רק דבר אחד שממש רציתי - רציתי להיות הכלה הכי יפה שאפשר. לכן היה לי הכי חשוב לקחת מאפרת ומעצבת שיער ברמה הכי גבוהה שרק אפשר. מה שגם אני מתולתלת, נמשים, ג'ינג'ים, ורציתי מישהי שתדע להתמודד עם זה ;) קראתי מלא המלצות על טל, ראיתי את העבודות באינסטגרם והתאהבתי. לא משנה מי ראיתי אחרי זה, לא הצלחתי לשחרר!!! משהו אמר לי שאני צריכה ללכת עם הלב. התחלנו לדבר, ולאורך כל הדרך עד החתונה טל הייתה שם בשבילי - זמינה, נחמדה, נעימה וסבלנית. ביום עצמו, מהרגע שטל נכנסה לחדר - וואו! אנרגיה טובה וחיובית שמרגישים ממרחקים. פתחה מזוודה מלאה בציוד - ואני מבינה באיפור קצת - ציוד ברמה הכי גבוהה שיש. והיא התחילה לעבוד עליי, תלתל תלתל, בסבלנות ורוגע. וכשהיא דיברה אני והמלוות ישבנו מרותקות, פשוט היה איתה כל כך כיף! בכל הזמן שבו היא איפרה וסידרה לי את השיער, הייתה כל כך רגישה ובדקה שנוח לי ושאני בטוב, ושאני אוהבת את מה שאני רואה. כשהגיע הזמן שהיה כאוס בחדר לידינו, איחור קל בלוח זמנים - והיא לא נתנה לשום לחץ לחלחל אליי. תוך כדי שהיא דואגת לכל פרט קטן אצלי שיהיה מושלם, נותנת לי באמת לסמוך עליה ב200 אחוז בלי לחשוש שהיא תוציא אותי מושלמת. היה לי עם טל מושלם, לא יכולתי לדמיין את זה בחלומות הפרועים שלי. ממליצה עליה בטירוף, ומאחלת לכל אחת מאפרת ומעצבת שיער כל כך מושלמת ❤️
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טל דברה היא אחת ויחידה. הספקית הראשונה שסגרתי יחד עם האולם, זאת שלא הייתי מוכנה לוותר עליה גם בתאריך החדש (לאחר דחיה תודות לקורונה). וכמה שזה היה נכון, בחורה הכי מקסימה בעולם, עם האווירה הכי טובה שיש. איפרה אותי הכי טבעי והרגשתי אני לגמרי למרות שאני לא רגילה לאיפור. וגם השיער היה פשוט וואו. היא שמה לי תוספות שתאמו את הגוונים שלי ברמה שלא זיהיתי מה שלי ומה לא. אחת ההחלטות הטובות שלי ללא ספק.
הצג עוד

abigail   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו, קשה לסכם פה בכמה מילים את החוויה המטורפת שחוויתי בזכות טל. כבחורה שלא מתאפרת בכלל, חיפשתי וידעתי שאת טל אני רוצה ויהי מה. התאריך הראשון בוטל והתאריך השני התעקשתי לבחור אחרי ששאלתי את טל אם היא בודאות פנויה! טל כל כך מקצועית, אמפתית, מוכשרת ברמות על ופשוט הפכה את היום הזה לחוויה כל כך משמחת וכיפית. מעבר לאיפור ההיסטרי, טל בן אדם כל כך נעים, אני באמת לא יכולה לדמיין את היום המיוחד שלי עם משהי אחרת. אז תודה טל, אין עלייך. אין!!!!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טל מקסימה! נינוחה, רגועה ומוכשרת בטירוף. גם מאפרת וגם עושה שיער לכלות - היא באה לבד, עם מזוודה ענקית ובשקט בשקט הופכת אותך לנסיכה, נותנת לך בדיוק את הלוק שחלמת עליו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up