כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מורן שרון וולך -איפור ושיער

מורן שרון וולך -איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0522952989
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני בוחרת כבר פעם שניה במורן כמאפרת ומסרקת שלי לאירועים. בפעם הראשונה אפרה אותי לחתונה שלי ויצאתי פשוט מרוצה ומאושרת מהמראה שלי. ופעם נוספת, בחרתי במורן עבור החתונה של אחי. מורן יקרה, אני שמחה שבחרנו בך כמאפרת ומסרקת שלנו. את פשוט מעולה ומקצועית ורואים שאת עובדת מכל הלב. תודה רבה על העבודה שלך❤️
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
מורן איפרה אותי מספר פעמים לפני החתונה, יום אחרי שסגרתי את האולם פניתי אליה. כשסגרתי עם מורן ידעתי שזה אפס דאגות!! כל כך כיף לסגור עם משהי קשובה, מקצועית ומכילה ליום כזה משוגע❤️❤️ ממליצה מכל הלב ! קיבלתי המון מחמאות !!*כלות של יוני- ממליצה בחום לסגור ליווי*
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה ממש כיף לדבר עם מורן לפני , היא הבינה את הסגנון שרציתי וגם ביום של החתונה, באה בזמן ודאגה שאצא מרוצה
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חוויה מעולה. מורן מאוד נעימה ומקצועית, הייתה רגועה ואיפשרה לי להנות מהיום שלי. לקחה את הזמן והקשיבה להערות ודברים שהפריעו לי. התסרוקת והאיפור החזיקו מעמד כל הערב, והתסרוקת גם הייתה מאוד נוחה לפירוק.
הצג עוד

לירון גרוס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מורן נעימה, סבלנית קשובה אכפתית ובנוסף לזה מוכשרת ברמות על! הגעתי למורן בעקבות המלצות ואני כל כך שמחה שהגעתי למורן שאיפרה אותי באיפור עדין לבקשתי אבל נוכח וכל כך יפה!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרתי מורן תשעה חודשים (!!) לפני החתונה בעקבות המלצה של חברה. לאורך כל התקופה מורן הייתה זמינה לשאלות, התעניינה, סייעה והכווינה. באיפור הניסיון מורן השקיעה, הייתה סבלנית וביצעה כמה ניסיונות עד שאהיה מרוצה ואקבל תמונה הכי קרובה לדמיון ולרצון שלי. מעבר למקצועיות, ביום החתונה מורן הייתה כל כך סבלנית, רגישה ונעימה. הרגשתי כל כך בנוח בחתונה והייתי מרוצה מאוד! עלתה על כך דמיון! מאושרת שבחרתי במורן ליום הזה שמלא ברגשות ולחץ. היא יודעת להיות, להרגיע ולהגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון וכמובן שהכי מקצועית וטובה שיש! ממליצה בחום!
הצג עוד

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היתה לי חווה מדהימה, מבחינתי היום הזה היה מושלם והרבה בזכותה. השלווה שהיא משרה, המקצועיות, המסירות, רואים שמאוד חשוב היה לה שאהיה מרוצה, קשובה לכל בקשה ומאוד קפדנית ודקדקנית וגם אשת שיחה שזה בכלל בונוס... מאוד ממליצה (:
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי למורן אחרי חיפושים רבים ועם לא מעט חששות לגבי איך לבחור מישהי שתתאים לי. היה לי חשוב למצוא מישהי שעושה גם איפור וגם שיער. הגעתי לניסיון ומהר מאוד ידעתי שאני רוצה לסגור עם מורן. מורן מקצועית מאוד, שמה לב לפרטים הקטנים, קשובה ללקוחה וסבלנית. היא ידעה לתרגם את הגוונים והסגנון שרציתי באופן שיתאים למראה הכללי ולי, והתוצאה הייתה הרבה מעבר למה שדמיינתי. הנוכחות שלה בבוקר החתונה הייתה מרגיעה וכייפית ואפשרה לי להנות בזמן ההתארגנות בלי דאגות!
הצג עוד

Marion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בתור מאפרת בעצמי, היה לי סופר קשה לבחור את מי שתאפר אותי לחתונה. כבר מהשיחה הראשונה עם מורן הרגשתי שאנחנו מבינות אחת את השנייה. לאורך כל החודשים שלפני החתונה (סגרתי אותה ראשונה מכל הספקים, 8 חודשים מראש), מורן היתה זמינה, סבלנית, מרגיעה ונעימה. הייתי מאוד בלחץ שהתסרוקת תעשה לי מיגרנה והיא ממש פירטה לי את כל שלבי ההכנה והסבירה שאין לי מה לפחד. בבוקר החתונה מורן הגיעה אליי בול בזמן, ב4:30 בבוקר (חתונת שישי) עם אנרגיות מדהימות כאילו אמצע היום! היא הרכיבה ופירקה כמה פעמים את התסרוקת כדי שהיא תצא באמת מושלם, וזה היה שווה את זה. היה לי ממש כיף איתה במהלך כל הבוקר, והכי חשוב - היא הפכה אותי לנסיכה אמיתית! קיבלתי אינסוף מחמאות על האיפור והשיער ואני בעצמי הרגשתי וואו! אני כל כך שמחה שבחרתי במורן, בהחלט ממליצה לכן לבחור בה גם ליום המאושר!!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברתי עם מורן היא הייתה כל כך נעימה ומהממת! וביום החתונה הקשיבה לכל הצרכים שלי, ומעבר לשיער והאיפור שהיו פשוט כל כך יפים, ועדינים - היא גם הייתה ממש כיפית וזרמה איתי על כל בקשה! איזה כיף שהגעתי אליה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up