כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יניבי | Yanivi

יניבי | Yanivi

תקליטנים
טלפון:0547808259
אתר:yanivi.com
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוני   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
יניבי היה הדי ג׳י הראשון שפגשנו וכמובן שהאחרון.מהרגע הראשון ידענו שהוא הולך ללוות אותנו ביום שלנו!הרגישות שלו, ההבנה בדיוק מה אנחנו רוצים זו הגדולה שלו ❤️ישר הבנו שמעבר לאיש מקצוע המוזיקה היא חלק ענק ממנו.כמובן שלא התאכזבנו, האירוע היה מושלם, הפלייליסט שהותאם במיוחד בשבילנו קלע בול, הטיימינג המושלם לכל צליל וצליל.תודה לך יניבי! היה מדהים עשית לנו את החתונה! ❤️
הצג עוד

בן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו ליניבי דרך חברים,מהרגע שנכנסנו לממלכה שלו לא הייתה דרך חזרהאישיות כובשת, סבלנות, זמן והשקעה בלתי נגמרים.מהאנשים שנותנים לך להרגיש כאילו אתה חבר של שנים למרות שרק נכנסת בדלת.מעבר לדיג׳יי יניבי הוא אמן מוזיקה חוצה יבשות,היכרות בלתי נגמרת עם סגנונות שונים וייחודים ושליטה פנומנלית במגוון אמנים וז׳אנרים.בזמן האירוע ניצח על הרחבה בצורה מדוייקת קרא את הקהל, והרגיש כאילו הוא בהופעה של החיים!! בחירה מושלמת לחתונה
הצג עוד

ציפורה ונוב   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
התאהבנו ביניבי כבר מהפגישה הראשונה, הוא למד להכיר אותנו ואת הטעם המוסיקלי שלנו, וביחד דייקנו את הקו הנכון לחתונה שלנו, שמבחינתנו היתה מושלמת. הבן אדם מקוצען ממש, עם האנרגיות הכי טובות, מרימות ונעימות שאפשר לבקש. הרגשנו שאנחנו בידיים מקצועיות, אכפתיות ושמחות. ממליצים בחום!
הצג עוד

Keshet   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
כשרקדנו למוזיקה שיניבי ניגן ישר התאהבנו בו וידענו שהוא יהיה הדיג'י שלנו, כשנפגשנו איתו הבנו כמה הוא מקצועי הבן אדם הזה ובחתונה עצמה אין אחד שלא התאהב בו. קורא את הקהל והכי אנושי שיש!!
הצג עוד

פרץ גלס - DJ Glass Vegas   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
כדי ג׳יי בעצמי, הדבר שהיה לי הכי חשוב בחתונה הוא המוזיקה. לכן בלי להתלבט בכלל, למרות ועל אף שהוא אחד החברים הכי טובים שלי - פניתי ליניבי וביקשתי ממנו שיתקלט בחתונה שלי. זאת אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלנו! אין אחד שלא החמיא לו על הקו המוזיקלי, אנחנו שבוע אחרי החתונה וכל יום עוד ועוד אנשים מדברים איתנו עליו, מהדודים שלנו, דרך החברים שלנו ועד ל30 די ג׳ייז אחרים שהיו אורחים באירוע, כולם פשוט עפו על יניבי! הוא קלע בוללללל לכולם וזאת חתיכת משימה מוזיקלית מורכבת - אבל כמו שהייתי בטוח עוד הרבה לפני יניבי המלך עמד בה בגבורה והרים לנו את החתונה לגבהים אחריםםםםם. בניה מוזיקלית כל כך נכונה ומדויקת של כל חלק חלק בחתונה וקריאת קהל פשוט פנומנלית. פשוט זכינו!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חוויה מושלמת!! יניבי מהמם ברמות, כבר בפגישה הראשונה הוא הכניס אותנו לאווירת החתונה, גרם לנו לדמיין איך זה יהיה ועזר להבין מה אנחנו רוצים מבחינת המוזיקה, במקצועיות, זרימה, וווייבים מרימים. היו לנו שתי פגישות לפני, כל מפגש זו חוויה בפני עצמה בסטודיו היפה שלו בעין הוד. ובחתונה- וואו! העיף אותנו ואת כל הקהל באוויר. קיבלנו מיליון מחמאות על המוזיקה מהאורחים (:
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואווו מרוב שהחוויה עם יניבי הייתה מדהימה אין לי מילים להתחיל לתאר! את יניבי הכרנו במסיבת יקב בצפון שהלכנו אליה במקרה לכבוד יום ההולדת שלי, הצעת נישואים עוד לא עמדה בכלל על הפרק.. ואני מיד התאהבתי וידעתי שהוא יהיה הדיג'י שלנו בחתונה! מריצה שנתיים קדימה.. אחרי מאמץ לא קטן למצוא את אותו דיג'י אגדי מהמסיבה המושלמת השגתי את המספר של יניבי ומשם הקרנבל התחיל! מהשיחה הראשונה, דרך המפגש בסטודיו המגניב שיש לו ועד לחתונה הכי מיוחדת ומגניבה, יניבי היה שם עם חיוך ענק, הכלה והקשבה ובעיקר עם וויב קסום! כמו שבעלי אמר לי " אני רוצה שיניבי יהיה החבר הכי טוב שלי " זו הייתה התחושה!.. אז כל מי שבכלל מתלבט/ת תנו לי לעזור לכם-יניבי הוא הבחור שאתם רוצים לצדכם ביום המרגש של חייכם❤️❤️
הצג עוד

רנאל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואו ואו ועוד פעם ואו!!!!כבר בפגישה הראשונה היה ברור שזה זה, הוא האחד שהולך להרים לנו את האירוע!במשך כל הפגישה החיוך לא ירד לנו מהפנים.ולא טעינו, היה לנו את הערב הכי מושלם שיש.הרחבה הייתה מלאה כל הזמן, אנשים לא הפסיקו לרקוד, הוא קרא את הקהל בצורה מושלמת!ובכלל כל החוויה והתהליך שעברנו איתו היה מעבר לכל הציפיות, נהנו להתנהל מולו ולהתייעץ!תודה על הכל ♥️
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הדי-ג׳יי הכי תותח שתמצאו!!!! העיף לנו את הרחבה כמו שבחיים לא חשבנו, עד שעות שלא האמנו, היה מדויק בכל בחירת שיר!!!! אנרגיות מטורפות, מלא שמחת חיים והכי חשוב פשוט היה עבורנו לכל אבל כל דבר שרק רצינו, ביקשנו התייעצנו!!!! הגענו לחתונה בראש הכי שקט שיש!!!! די-ג׳יי חלום😊😊😊💃🏽💃🏽💃🏽💃🏽 אין אחד שלא בא ואמר לנו עליו תוך כדי ואחרי החתונה!!!!!! ממליצים!!! ממליצים!!!! ממליצים!!!!!
הצג עוד

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואו !!!! כל כך הרבה מחמאות יניבי קיבל מהאורחים בחתונה שלנו ובצדק !! הוא היה מדהים, החזיק את הרחבה וזה פשוט היה חלום שלא רצינו שייגמר.הוא קשוב, מדהים, זמין, מרגיש את הרחבה ופשוט מדוייק. אין לי מילים.בתור הכלה פספסתי כל כך הרבה אנשים כי לא הייתי מסוגלת לזוז מהרחבה. היה מושלם! אין דברים כמו יניבי. מקצוען ברמות .כבר מהפגישה הראשונה שלנו איתו ועד החתונה הוא היה זמין עבור כל שאלה ודבר שהיינו צריכים.אוהבים אותו ברמות !!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up