כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי אודי ארליך

דיג'יי אודי ארליך

תקליטנים
טלפון:0546604143
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אלינה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשהיינו בחתונה של חברים לפני כשנה ופשוט עפנו על המוזיקה! אודי קלע בול לטעם שלנו ובעלי הטרי מיד רץ אליו לבקש את הפרטים לחתונה שלנו, עוד לפני שהציע לי נישואין בכלל!!! הוא אמר ואני מצטטת "את הדיג'יי הזה אני חייב בחתונה שלי - מתי שלא תהיה..." ;)מיד כשסגרנו את האירוע פנינו לאודי המקסים שסיפק לנו מענה מהיר להכל, הבין מיד את הטעם שלנו ומה אנחנו מחפשים ודאג שיהיה לנו אירוע לפנתיאון!! אוהבים אותך אודי! היה מושלם עד הדקה האחרונה, תודה שהתחשבת בבחירת השירים שלנו וקלעת בול לטעם ולסגנון שלנו !
הצג עוד

Haleli Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על אודי שמענו בפעם הראשונה מהמלצות של אורחים בחתונה אחרת שסיפרו שהמוסיקה הייתה מעולה, טובה ומקפיצה, גם בשלב קבלת הפנים וגם בשלב המסיבה והריקודים.כבר בשיחה הראשונה עם אודי הבנו שהאופי שלו ושל המוסיקה שהוא עושה מאוד תואמים אותנו ואת הטעם שלנו ושל כלל האורחים.לאורך כל התהליך אודי גילה קשב רב, סבלנות וזרם עם כל שטות שעלתה לנו לראש. בחתונה עצמה היה פשוט מדהים !!! כל האורחים מכל הגילאים החמיאו מאוד על המוסיקה והרגישו שייכים ובנוח לרקוד, מה שגרם לרחבה להיות שמחה ומלאה במיוחד ולא כזו שמיועדת לצעירים בלבד.היה נהדר ובדיוק מה שרצינו :):):)
הצג עוד

Benny   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שאשתי ידעה עם מי היא תתחתן היא כבר ידעה דבר אחד- אודי יהיה הדיג'יי! והיא לא טעתה! לא הצלחנו לרדת מרחבת הריקודים עם כל השמחה והחיים שאודי הכניס לתוכה. בזרימה וברגישות לחברים ולמשפחה אודי הרים את המסיבה והקפיץ את כולם. כבר בפגישת ההכנה ובמהלך האירוע אודי היה קשוב לטעם ולסגנון שלנו ועזר לנו לדייק את הבחירות שלנו. אבל הנוכחות של אודי בלטה גם מעבר לרחבה, הוא שם לב לכל פרט, היה בקשר עם האולם, עם המשפחה והחברים ודאג שיהיה לנו אירוע מושלם! ולא לדבר על כל המחמאות שקיבלנו עליו (: בקיצור היה נהדר! שירות ברמה הכי גבוהה שיש!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אודי הוא הדיג'יי הכי טוב שיכולנו לבקש! אנחנו ממשיכים להגיע למסיבות שלו גם אחרי החתונה. מוזיקה כיפית, מרקידה, אנרגטית, ייחודית, לא כזאת ששומעים בכל חתונה. מוזיקה שגם אנחנו אהבנו וגם האורחים והאורחות שלנו. אחרי החתונה קיבלנו מלא פידבקים על איזה כיף היה איתו! פגישת ההכנה איתו הייתה הדבר הכי כיף לשנינו בהכנות לחתונה. נקודה. אודי ממש הקשיב לנו ולטעם שלנו, קלט אותנו, וידע לשים מוזיקה שממש אהבנו בלי שהכרנו אותה לפני. לא הפסקנו לרקוד וזה לא בגלל שהיינו החתן והכלה :) השירות שקיבלנו ממנו לפני ואחרי החתונה היו יוצאי דופן: בזמינות, בסבלנות, בתקשורת הנעימה, בהסברים הברורים, ובדאגה שיש לנו את כל הציוד וההגברה הרלוונטים. הורגש שאודי ממש אוהב מוזיקה וריקודים, ושהצלחת האירוע שלנו באמת חשובה לו. האורחים שאלו מאיפה אנחנו חברים שלו, כי היה נראה שאנחנו חברים כבר מלא זמן! בלי קשר למחיר שהיה מצוין, אודי הוא הדיג'יי שהכי התאים לנו ולאירוע שלנו. מרגישים ברי מזל שהוא היה פנוי ושומרים לו פינה חמה בלב!
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל- אודי היה פשוט מושלם! גדלתי על המסיבות בהן אודי תקלט, והיה לי ברור מהרגע הראשון שאני רוצה שהוא יהיה הדיג'יי בחתונה שלנו! וכמובן אחרי שבן זוגי הכיר ושמע את המוזיקה של אודי- לא היה צל של ספק שהוא ינגן בחתונה שלנו(: נפגשנו עם אודי לדבר על המוזיקה בחתונה- וזו הייתה חוויה ממש מרגשת וחשובה! הוא היה הכי קשוב שיש למוזיקה שאנחנו אוהבים ומתחברים אליה. אודי ידע לשלב את כל הסגנונות שרצינו וחלמנו שיהיו בחתונה בפלואו מושלם! הוא שילב שירים אהובים בצורה זורמת ומתאימה לאורך כל הערב. זה ממש הרגיש שתפר חליפה מיוחדת של מוזיקה עוטפת, מרגשת ושמחה- בדיוק כמו שרצינו וממש מעבר לכל הציפיות שהיו לנו! האורחים שלנו עפו עליו ועל המסיבה, ולא ירדנו מהרחבה כל החתונה! ממש הרגיש שהוא קשוב לווייבים של האנשים ורואה ומרגיש את כולם! מעבר למקצועיות והמוזיקליות של אודי- יש לו חיוך כל כך גדול ומדבק שהשרה אווירה שמחה וכיפית לאורך כל התהליך מולו, ולאורך כל החתונה! הוא מביא איתו אנרגיות כיפיות וטובות לצד הרצף המוזיקלי המדהים שהוא מביא לחגיגה!
הצג עוד

Shany   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואוו מאיפה מתחילים? כנראה שמטוב הלב של אודי, אין אנשים מקסימים כמוהו. לאורך כל הדרך אודי היה הכי אכפתי שיש. הוא מסוג האנשים שאתה מכיר אותם אתה ישר רוצה להיות חבר שלהם. פשוט קסם! הסגנון שלו כיפי, קליל ויחודי והוא יודע להתאים את הסגנון ולקלוע לכל סוגי הקהלים. אודי לוקח סכום ממש הוגן ונמוך מהממוצע בשוק והוא לא התחשבן איתנו על זמנים בכלל. אין דברים כמוהו, אנחנו הכי ממליצים עליו בעולם❤
הצג עוד

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ידעתי שאודי יהיה הדיג'י שלי לפני שידעתי מי יהיה החתן. עוקבת אחריו כבר שנים...ממסיבות בזמן הצבא. מהשיחת היכרות הנעימה איתו, ידע ממש מה לשאול וניסה להכיר אותנו הכי טוב שאפשר. אודי הוא הכי אישי. הגענו הרמנו איתו צייסר רקדנו איתו והוא הרגיש כמו חבר. פשוט מלך!! יודע להרים ולתת את האווירה שבדיוק צריך. עשה לנו את החתונה הכי מושלמת שאפשר רק לדמיין. היה הכי מדוייק לנו שאפשר. ועוד לא דיברנו על זה שהוא גם הרקדן האוטומטי ובא לרקוד איתנו.. ועל זה שמבחינתו אפשר להמשיך לרקוד עד הבוקר ולא לסיים... אין דברים כאלה!!
הצג עוד

Lilach   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואווו ואווו ! אין מילים אודי היה פשוט מושלם!! הגענו אליו דרך מסיבות שההורים שלי הולכים! ומהרגע הראשון ידענו שזה זה. אודי עושה מוזיקה מהלב ומהנשמה, בתור זוג שלא הכי רוקד בדרך כלל , לא הפסקנו לרקוד בטירוף!! היה פשוט מעולהה אין מילים ממליצה לכולםםם
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פנינו לאודי אחרי שבן זוגי היה בחתונה בה אודי תקלט וסיפר לי שהייתה מוזיקה מגניבה, קצת שונה ואווירת מסיבה מעולה. זה המשיך במפגש אצל אודי בבית, בשיחה ממש כיפית ונעימה עם הרבה מוזיקה טובה על מה אנחנו כזוג אוהבים ואיך הוא עושה לנו את המסיבה הכי טובה וכיפית עבורנו. החתונה שלנו הייתה בשטח, ואודי היה אחראי גם על ההגברה וזה היה מעולה מעולה, וגם הרבה יותר משתלם במחיר מאשר לשכור הגברה דרך המפיק / חברת הגברה אחרת. ובנוגע למוזיקה - וואו! אנחנו זוג שמאוד אוהב לרקוד ופשוט לא עזבנו את הרחבה לרגע. אודי היה כל הזמן קשוב לאורחים שלנו ולנו, חגג ושמח איתנו עם אווירה וויבים טובים ומדבקים. אנחנו ביקשנו מאודי שלא הכל יהיה מיינסטרים (נמאס לנו מהפלייליסט חתונה שחזור על עצמו כל הזמן) ואודי אכן קיים. הוא שילב גם מיינסטרים, בעיקר ברגעים שאחרי החופה שכולם רוצים לרקוד, אבל אז כשהמסיבה נמשכה הוא שילב מוזיקת עולם וטכנו וזה היה מיוחד ולגמרי הרים את המסיבה לנו ולחברים. עוד דבר חדוב- אודי היה ממש קשוב לרצונות שלנו, אומנים שמאוד אהבנו הוא דאג להשמיע בנקודות שונות בערב וזה היה ממש כיף ואישי.
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרנו את אודי דרך שחף זייד שהיא הבעלים של חברת ההפקה "אלפנטא". מיד התאהבנו. בן אדם לבבי שקיבל אותנו עם חיוך ענק, חיבוק והמון אהבה. מרגישים שיש לאודי המון תשוקה למוזיקה ולמקצוע שלו. הרגשנו את זה גם בפגישה וגם בחתונה עצמה. הוא יודע להרקיד ועושה את זה בהמון אהבה. היה לנו מושלם! מי שמבין עניין ובאמת אוהב מוזיקה, רק אודי (ולסמוך עליו בעיניים עצומות).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up