כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ענבל שקד כפיר עיצוב אירועים

ענבל שקד כפיר עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0542394564
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
karin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם ענבל בבית קפה בתל אביב. כבר במהלך השיחה הראשונית הבנו כמה היא מקצועית. סגרנו תקציב ראשוני, בחרנו צבעים, קישוטים לחופה ולשלחנות. שלחנו לענבל דוגמאות לעיצובים שאהבנו והיא בסובלנות וביסדויות זיקקה משם בדיוק את מה שאהבנו. ביום האירוע הכל עמד בדיוק כמו שרצינו, בקבלת פנים העיצוב האיר את הגן, החופה הייתה מהממת כמו שדמיינו ובאמת הכל היה מושלם מושלם מושלם. אנחנו ממליצים בחום על ענבל היא מדהימה!!! קיבלנו המון מחמאות על העיצוב ועל העציצים שהאורחים לקחו הביתה.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל היקרה היתה אחראית על העיצוב בחתונה שלנו בבית על הים. ענבל עיצבה בטוב טעם את החופה, את זר הכלה, את השולחנות בקבלת הפנים ואת כלל השולחנות בארוחת הצהריים. בנוסף, ענבל דאגה לעמדת שזירת פרחים משובחת, מלאה בכל טוב. ענבל היתה קשובה, איכפתית, מתחשבת וסופר יצירתית לכל אורך הדרך. בחרנו יחד בפלטת הצבעים המבוקשת והמקום היה מעוצב בצורה מושלמת. ענבל הגיעה מראש לבית על הים ולמדה להכיר את הסקיצה כך שלא פספסה דבר בעיצוב המקום. ברגע האחרון הוספנו כריות ופופים שהוסיפו המון צבע ושימשו את האורחים שלנו מאוד. אני ממליצה על ענבל עם כל כך הרבה חום ואהבה. כיף לראות מישהי עושה את עבודתה בצורה כל כך מקצועית ועם הרבה מאוד אהבה לתחום. 💕
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לעינבל הגענו דרך המלצה ומיותר לציין שלא התאכזבנו. היא קישטה את החופה בצורה כל כך יפה, והפכה אותה להרבה מעבר. הפרחים בשולחן היו צבעוניים ויפיפיים והזר כלה שהיא הכינה היה פשוט מדהים. לא הבנו עד כמה פרחים יהיו חשובים לאירוע עד שראינו את הכישרון של עינבל. קיבלנו אין סוף מחמאות מהאורחים על הפרחים שגם לקחו הביתה, וכולנו שמרנו אותם כמה שיותר זמן כי הסידורים שהיא הכינה פשוט יפיפיים. באמת שהיא עשתה מעל ומעבר!
הצג עוד

Aniv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
וואו! כמה כישרון. הבחורה פשוט יודעת את העבודה ומקצועית בטירוף. תשב אתך/כם כמה זמן שיידרש כדי שתקבלו ב-ד-י-ו-ק את מה מתאים לכם וישקף אתכם. אני כל כך מרוצה, היה פשוט יפיפה! הכל בטוב טעם, כל דבר בדיוק איפה שאמור להיות ובדיוק בכמות המתאימה. היא ממש מדהימה!
הצג עוד

Talia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי צ'יטוטים וחיפושים רבים מצאתי את האחת. ועליה אני ממש יכולה להגיד את המשפט "אלף מעשים קטנים יוצרים אדם גדול".. ראיתי את אחד העיצובים של ענבל בתמונות של חתונה בבית ישר התחלתי לברר ולגשת לעניין. החיבור היה מיידי,היה לי ברור שאותה אני רוצה. התחברתי לסטייל הנקי שלה, הלא מעמיס, המניח את הדברים במקום הנכון ורואה את הפינות הקטנות והחשובות. דיברנו שוחחנו בנינו כיוון פחות או יותר ומשם התקדמנו. ענבל הייתה אחד מהאנשים שהכי סמכתי עליה בחתונה בעיניים עצומות. נפגשנו במקום, היא הרגישה את המרחב והחלל, תיארה את המיקום של כל דבר במקום שלו ואיך כל עיצוב ומיקום של אביזר במקום יכול להוסיף, לשנות ולגרום לזה להיות שלם. במשך כמעט 10 חודשים דיברנו, העלנו רעיונות, חשבתי איתה ביחד והתייעצתי איתה. היא לא שידרה לרגע ולו חוסר של סבלנות אחד, תמיד הייתה קשובה, זורמת פתוחה מייעצת וגורמת לעניינים להיות קלילים וזורמים. הגעתי אליה עם תקציב מאוד ברור וביחד איתו (וקצת דברים שאני הבאתי) לאירוע היא הצליחה להרים משהו שעלה על כל דמיון בטוב טעם במלוא מובן המילה. היא השתמשה בתפאורה הטבעית של המקום והעצימה אותה, היא הדגישה את החגיגיות עם הבחירה והמחשבה על הפרחים והטעם העיצובי שלה. היא פשוט עלתה מעל כל הציפיות. שקטה, שקטה אך מקצועית ותקתקנית נעימה ומסורה ועובדת בשיתוף פעולה מדהים עם שאר הספקים. תודה לך ענבלי היקרה, שהגעת, הרמת והפקת עבורנו את כל היופי, בלי התוספות והמניורות שימרת את האותנטיות ואת הטבעיות והבאת את הטאץ המקצועיות והאומנות שבך!! היה לנו אירוע יפה, נעים ומזמין לכל אורח.. החברות, האורחים החמיאו על הכל מהעץ ועד חבילת החציר! אוהבים אותך!!
הצג עוד

mayanechama   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לענבל המדהימה הגעתי דיי במקרה, מהמלצה של מעצבת אחרת. משיחת הטלפון הראשונה ועד יום האירוע ענבל היתה נעימה! קשובה לכל רצון או שאלה או דאגה שהיתה לי. ליוותה אותנו לאורך כל התקופה באופן שוטף, דאגה להתעדכן בשינויים, הגיעה מספר פעמים למקום האירוע וכמובן נכחה בכל פגישה שהיתה. ענבל היא אחד הספקים שהכי נהנתי מהם, האישיות שלה והרצינות והאהבה שיש לה למקצוע ניכרים ורואים את זה בתוצאה הסופית שהיתה פשוט מדהימה! כל האורחים התלהבו מאוד מהעיצוב המקסים שענבל עיצבה .כמובן שלאורך התהליך ענבל הלכה לקראתנו כמה שרק יכלה ותמיד נתנה לי תחושה שהכל יסתדר והכל יהיה בסדר ושבאמת אין מה לדאוג. ענבל המדהימה פרפרה ביום האירוע ודאגה שהכל יעמוד בדיוק כמו שצריך. מלבד בעיצוב ענבל גם עשתה לנו עמדת שזירה מרהיבה ומלאה!! הכל נלקח בחשבון עד לפרט האחרון. כל האורחים התקשטו וכמובן שגם אני בפרחים בשיער ובזר כלה מהמםםםם. ממליצה על ענבל בלב שלם!!!! מי שייקח אותה ללא ספק יזכה. שוב תודה לך על הכל. את פשוט מצוינת!
הצג עוד

hadaskarli   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ענבל המהממת!! אצלנו החלק הכי קשה היה החלק של העיצוב, התקשרתי והתייעצתי עם הרבה עד שהגעתי לענבל והבנתי שהיא האחת!! הוגנת, נעימה, יצירתית, פותרת כל בעיה ומגשימה כל חלום!! פשוט מעצבת מספר אחת!!הבחירה הכי נכונה ואין בכלל מה להתלבט! עד הרגע כולם אומרים כמה העיצוב היה מדויק וקולע בול!בקיצור מעולה ומדהימה!
הצג עוד

imbar.olsh   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עם ענבל שקד כפיר היקרה נפגשנו אחרי אירוע עצוב וכואב שפקד אותנו. הגענו לפגישה נסערים ועצובים וענבל הייתה כ״כ קשובה, אכפתית, משתפת והופתענו מאיזו אדם מדהים שהיא. שעה שלמה כלל לא דיברנו על עיצוב.. לא האמנו כמה סבלנות יש לה! כשסופסוף הגענו לנושא העיצוב, התפעלנו מהיופי של הסידורי הפרחים, יופיים וכמותם, בשילוב עם כלים גיאומטריים, פרי לייטס, חופה יפייפיה (אנחנו מסתכלים על התמונות ולא מאמינים כמה היא פוטוגנית ;), עמדות האווירה המדליקות לגמרי, עמדת הממתקים שמעולם לא ראינו יפה ומעוצבת כמותה ועוד ועוד.. היא זרמה עם כל הבקשות שלנו והמחישה בהצעת המחיר, בצורה ברורה לכל, את כל האופציות הקיימות בעבורנו. לא היה לנו שום ספק שהיא תהיה מעצבת האולם שלנו. ממליצים ממש בחום על מעצבת מדהימה ובן אדם עוד יותר מדהים!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את העבודה של ענבל ראיתי בחתונה של חברה ופשוט התאהבתי! הכל מוקפד עד לפרטים הקטנים ונראה עשיר וצבעוני, העבודה עם ענבל הייתה נוחה ומקצועית, היא הייתה זמינה לכל שאלה וכל בקשה והמחיר הוגן בהחלט! כשהגעתי לאולם וראיתי את העיצוב לא הפסקתי לחייך, היה לי חשוב מאוד נושא העיצוב בחתונה ואין ספק שענבל הייתה הבחירה הכי טובה בחתונה שלנו.
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מההתחלה היה לי ברור שענבל תעצב לנו את החתונה, עוד לפני שידענו איפה היא תהיה. לא היה לנו רעיון מסוים לגבי העיצוב וענבל עזרה לנו לגבש את עצמנו עם מלא רעיונות מגניבים וכיוונים שונים של עיצוב. לאורך כל התהליך היא הייתה מדהימה - מקצועית, רגועה, נינוחה, קשובה ומלאה ברצון טוב. העיצוב באירוע היה תואם באופן מלא למה שסגרנו איתה לפני וזה היה מעל ומעבר למה שציפינו. הדבר הכי חשוב שענבל פשוט נתנה לנו שקט בכל הנושא הזה שהיה ממש מעורפל אצלנו והביאה לידי ביטוי את התחושה והאווירה שרצינו שתהיה. ממליצה בחום עליה! המון המון תודה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up