כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יושו - נעלי ריקוד, כלה וערב

יושו - נעלי ריקוד, כלה וערב

נעלי כלה
טלפון:054-6383432
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
על יושו שמעתי מחברה שהתחתנה לפני מספר שנים ואמרה שאלו עד היום הנעליים הכי נוחות שיש לה בארון. כבר בפגישה הראשונה בחנות המוכרת הייתה מקסימה וסבלנית בטירוף לכל השאלות והדרישות שלי (יש לי רגל ממש קטנה וצרה אז היה קשה לבחור דגם ומידה מתאימה כך שהנעל תשב עליי טוב). בסופו של דבר כשהנעליים הגיעו אחרי שבועיים ומדדתי אותן לראשונה, הרגשתי שאני הולכת על ענן. ביום החתונה עצמו, לא הורדתי את הנעליים כל האירוע, לא כאב לי כלום ולא השתפשף כלום. פשוט נעליים מושלמות.
הצג עוד

Ma’ayan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
קניתי נעלי עקב 4.5 ס"מ (עד כמה שזכור לי)סופר נוחות, יפיפיות עם עקב מנצנץהייתי איתן משעה 14:30 בערך ועד 22:00, כולל צילומים בחוץ והן היו נוחות מאוד!ממליצה ממש!

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
יושו – מקום בדיזנגוף בתל אביב שגם אחותי קנתה בו וככה הגעתי אליו. נעליים שאפשר להזמין למידותייך ולפי איזה צבע וצורה שתרצי. הזמינו לי אותם מאוד קרוב לחתונה ועשו הכל כדי שהן יגיעו מספיק זמן לפני שאוכל לראות אם אהבתי ולהתרגל אליהן. הן היו לי נוחות בטירוף ולא הייתי צריכה להחליף אותן לאורך כל האירוע! מעט יקרות אך לגמרי שוות את המחיר ושימושיות לאירועים נוספים.
הצג עוד

Barr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני לא רגילה בכלל לנעלי עקב ובדרך כלל יורדת לשטוחות אחרי שעתיים, אבל עם הנעליים של יושו הייתי מהצהריים בהתארגנות ועד 2 בבוקר, כולל הליכה בצילומי חוץ וריקודים שעות. הן באמת נוחות בטירוף

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חנות יפייפיה עם מבחר גדול. לקח לי בדיוק 2 דקות להחליט על הנעל שמתאימה לי. הייתי עם הנעליים לאורך כל החתונה והן היו נוחות מאוד!
הצג עוד

nuphar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
90 מתוך 100
הגעתי ליושו דרך יעל, המעצבת של רן צוריאל שסיפרה לי עליהם,כשחיפשתי נעליים לחתונה. הגעתי אליהם מיואשת מאוד, כי חיפשתי נעל יפה, נוחה ולא כלתית מידי, שאוכל להינות ממנה גם אחר כך. יושו לא תמיד זמינים והחנות לא פתוחה בכל יום ובכל השעות, אבל יש להם נעליים מהממות, מגוונת וסופר נוחות, אז מומלץ לברר את שעות הפעילות ובכל זאת להגיע אליהם! אני מצאתי אצלם נעליים שהם בול בשבילי, בזכות הסבלנות של המוכרות שם. אם לא הייתי מוצאת יש אפשרות להכין את נעל החלומות בהזמנה אישית ובתוספת תשלום... הייתי כמעט כל החתונה עם הנעליים (עקב של 7 ס''מ) והיה לי סופר נוח!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לא הורדתי את הנעליים 12 שעות וברחבה קפצתי ורקדתי הנעליים פשוט נוחות בטירוף והשירות היה מקסים! ממליצה בחום לכל הכלות שרוצות להישאר עם עקב כל הערב
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליושו דרך המלצות באינטרנט. המוכרות בחנות היו כל כך נחמדות ונעימות. הייתי בחנות בערך שעה וחצי כי התלבטתי על גובה העקב. אני לא הולכת בדרכ עם עקבים אבל הנעליים היו כל כך נוחות!!! הורדתי אותן בשלב מאוחר כבר אחרי שרקדתי וקפצתי כמו משוגעת, הנעליים נראות כמו חדשות. הזמנתי דגם בצבע שלא היה בחנות, הגיע תו שבוע בערך. הדגמים שיש להן בחנות מהממים והצבעים פשוט מיוחדים!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני מידת נעליים גדולה, ולרוב אין את מידה שלהם... ביושו היה לי יחס אישי, מדדתי כמה זוגות, ובסוף הזמינו לי באופן אישי את הסגנון שביקשתי במידה שלי (גם כשלא היה בחנות). גם באיסוף הנעליים, מדדנו ביחד ואם היינו צריכים תיקונים נוספים-היו נשלחים. בזמן האירוע הנעליים היו נוחות ונעימות, גם אחרי שעות רבות איתן
הצג עוד

Meitar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אני נועלת בד"כ 36 (לפעמים פחות) ורציתי לחתונה נעליים ורודות שיהיו לי נוחות. כל האינטרנט מלא בהמלצות על יושו אז החלטתי לבדוק... קבעתי פגישה (תקופת קורונה קשוחה) מדדתי הרבה סגנונות והזמנתי את הנעל לפי הצבע, המידה (35), הצורה והעקב שרציתי. אם לא היו לבעלי ולי נעליים תואמות לאמצע הריקודים גם הייתי נשארת איתן כל הלילה, הן ממש נוחות והמחיר לגמרי שווה את זה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up