כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תמר בנין - כלה כמו שאת

תמר בנין - כלה כמו שאת

איפור כלות
טלפון:0542345886
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מצאתי את תמר באינסטגרם, ודיברתי איתה בטלפון בערך 3 חודשים לפני שבאמת סגרתי היה קליק מדהים כשהגעתי אליה הביתה לפגישת ניסיון, ושמחתי ממש לסגור איתה. בתור אישה שלא מתאפרת (בכלל), האיפור היה נוח ומינימלי, הרגשתי בו כמו עצמי, וכנ"ל גבי התסרוקת. היא עיצבה ואיפרה גם את אחותי בת ה15, ופשוט יצא מדהים. ממש שמחה שתמר הייתה חלק מהחתונה!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לתמר דרך חברה שסיפרה כמה עדין היא מאפרת. לא האמנתי שאצליח למצוא מישהי שתעמוד ברמת העדינות שחיפשתי, ותמר עשתה את זה בצורה מדהימה. היא נתנה לי להרגיש בנוח, הסבירה, ניסתה, והכל בסבלנות ובכיף. לכל מי שלא התאפרה מעולם או שמחפשת להיות היא בעדינות - זו תהיה הבחירה הנכונה
הצג עוד

שרה ויעל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על תמר כשחיפשנו מישהי שמאפרת בסגנון טבעי. התחתנו באור יום ובקיץ, והיה חשוב לנו להרגיש בנוח ושהאיפור יהיה עדין ויתאים לאופי הארוע. נפגשנו עם תמר אצלה בבית, לנסיון איפור מלא. היא נתנה לנו הרגשה שהיא פשוט יודעת מה היא עושה, ועם זאת כמובן הייתה קשובה. ביום הארוע עצמו תמר הגיעה מוקדם בבוקר ובנחת איפרה אותנו, שתי כלות. היינו מוכנות אפילו לפני הזמן! האיפור יצא נהדר, והחזיק לאורך כל הארוע. אנחנו מרוצות מאוד מהתוצאה - הרגשנו לגמרי עצמנו וקיבלנו מחמאות רבות :)
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תמר!!! היה מהמם... איזה מחמאות קיבלתי, בחיים לא הרגשתי באמת יפה עד החתונה. מעבר לזה שאת מוכשרת בטירוף ומקצוענית (האיפור והתסרוקת החזיקו מעמד עד הסוף למרות שהיו רוחות, ורקדתי ללא הפסקה והזעתי כמו סוס!), יש בך שלווה כזאת וקסם שממש מרגיעים ביום שעלול להיות מאוד מלחיץ... עבדת אצלנו קשה וגם המלוות יצאו מרוצות ומאוהבות בך! מהרגע שסיימתי את ההכנות ונהייתי כלה, שכחתי שיש עלי איפור ותסרוקת ויכולתי פשוט להיות אני וליהנות מכל רגע. לרגע לא הרגשתי מובכת למרות שאני בד"כ לא מתאפרת ומעדיפה לא להיות באור הזרקורים, והכל בא לי ממש טבעי. תמונה שצולמה מהפלאפון בדרך לאירוע כי עוד אין לנו את התמונות מהצלם... אצרף אותן בהמשך :) תודה רבה רבה שליווית אותי ביום הזה - אין עלייך!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לתמר הגעתי בעקבות פרסום בפייסבוק וישר הרגשתי שהיא המאפרת שלי. ביומיום אני לא מתאפרת ולכן מצאו חן בעיניי התמונות של האיפור העדין וההמלצות שקראתי פה בדף. מלבד האיפור והשיער המושלמים לחתונת שישי צהריים (האיפור שהיה בדיוק במידה, גם האיפור וגם השיער החזיקו מהבוקר עד הערב) יש לתמר אנרגיות טובות שפשוט מיגנטו אותי עוד משלב הניסיון:) אני התאהבתי ובטוחה שגם אתן♡
הצג עוד

miri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
80 מתוך 100
הגעתי לתמר כי חיפשתי מאפרת ומעצבת שיער שהסגנון שלה הוא טבעי - אני לא מתאפרת ביומיום, ורציתי מאוד להיראות כמו עצמי ולא עם שכבת שפכטל או איפור כבד ונוכח. הסגנון של תמר באמת עדין וטבעי יחסית, ומאיפור הניסיון יצאתי מרוצה מאוד - הוא היה כמעט בלתי נראה, כמו שרציתי. האיפור בחתונה עצמה אמנם היה מודגש יותר אבל בכל זאת היה מוצלח, קיבלתי הרבה מחמאות. סידור השיער גם כן היה יפה וטבעי כמו שרציתי, אבל לקראת סוף החתונה הוא התחיל להתפרק. מצד שני, זה המחיר של סידור שיער בעל מראה טבעי ועם פחות חומרים כימיים שמקבעים את התסרוקת... תמר מקסימה ונעימה מאוד, היה כיף להכיר אותה באיפור הניסיון ולשהות איתה בבוקר החתונה. הערה בונה: כדאי לתכנן את יום החתונה כך שיהיה מספיק זמן לאיפור ולשיער, כי אצלי הערכת הזמנים של תמר היתה שגויה, וזה גרם לעיכוב מיותר ומבאס. מלבד זאת, ממליצה על תמר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up