כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שמוליק טל

שמוליק טל

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:052-456-1571
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי את שמוליק יחד עם המאפרת קטי ארמא שני אלופיםשמוליק מקצועי ביותר עשה לי ולאמא שלי ואחיות שלי תסרוקות מעלפותהמליץ לנו מה יתאיםלמרות החום של יולימומלץ ביותר
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמוליק עשה לי ולכל המלוות שלי שיער שכל הערב לא הפסיקו להחמיא לנו! העביר לנו את היום בכיף וצחוקים ומוזיקה עם הצוות שלו (שי המדהים והקורעעע מצחוק! חייבות לבקש אותו) היה איתי גם בליווי לחתונה עם החלפת תסרוקת בשמלה שנייה והיה מהיר ומקצועי!תודה על הכל !
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שמוליק הגיע אלי עם שי הם הגיעו למקום ההתארגנות שלי בזמן הם עשו אווירה מדהימה שרו עשו שמח הכל היה קליל בלי לחץ הם אירגנו מלווה אמא שלי ואחותי והכל היה בזמן בלי איחורים והכי חשוב הכל היה מושלםםם!!! כולן היו מרוצות מאוד עבודה מדיוקת מושקעת מאוד ! שמוליק ושי עשו עבודה מצויינת אלופים מליצה בחוםםם !!! וגם שמוליק הגיע ללוות אותי באולם עשה לי תסרוקת שניה מדהימה במהירות ממש שלא אפספס שום רגע ברחבה !!! אליפות !!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שמוליק עם ידיי הקסם שלו פשוט עשה פלאים בתסרוקת שלא זזה! החלפתי אצלו 2 תסרוקות ובשניהן הוא קלע בול במה שרציתי. מקצוען תקתקן, הייתי מוכנה לפני המפגש :)
הצג עוד

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחת ההתלבטויות הקשות לפני החתונה הייתה מעצב שיער, עד עכשיו כל פעם שעיצבו לי את השיער לאירוע התאכזבתי, לאחר חיפושים רבים הגעתי לשמוליק ולראשונה הייתי מרוצה מעיצוב השיער, שמוליק פשוט מוכשר ומקצוען בטירוף, ידע לכוון אותי מה יתאים לי, סידר גם את אמא שלי והמלווה שלי והן היו מדהימות, הליווי לאולם היה גם ברגעים שלא חשבתי שיהיה לצידי, מעבר למעצב שיער לחתונה אני ואמא שלי מצאנו את הספר הקבוע שלנו.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
עיצוב השיער החזיק מעמד כל הערב, הייתי ממליצה על קצת יותר סבלנות
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את שמוליק הכרתי מהמלצה ופשוט אהבתי את התיק עבודות שלו. שמוליק התגלה כבחור רציני שבא לעבוד ויודע לעצב תסרוקות בצורה מדהימה. בחתונה שלי החלפתי 2 תסרוקות ושמוליק היה הליווי שלי לאולם. החלטה שהתבררה כברוכה כי אחרי כל היום צילומים השיער היה זקוק לשידרוג נוסף. שמוליק עמד בזמנים והשיער היה מושלם. שמוליק משקיע בשיער עם תוספות שהחזיקו מעמד כל היום. שמוליק תודה על הכל, קיבלתי מחמאות רבות. אתה בהחלט יודע את עבודתך ותודה על כך. אצל שמוליק ניתן לקבל גם חבילה של בית מלון שהעה לי מאוד נוח להתארגן בו עם סוויטה מהחלומות פלוס שילוב של מאפרת תותחית על שבחרתי שעובדת צמוד אליו. הכל במחיר ששווה היה לי להשקיע. קיבלתי את הטוב ביותר וברמה גבוהה. ממליצה בחום!
הצג עוד

Yafit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ביום 11.3.19, בחרתי בשמוליק טל ל-2 תסרוקות וקטי ארמא לאיפור. זכיתי להכיר אנשים מוכשרים, מלאי ידע בתחום עם ידיי זהב!!! אין אחד שלא החמיא ופירגן! לקחתי את החבילה הכוללת 2 לילות במלון לאונרדו בסוויטה בקומה 22! שמוליק וקטי הגיעו עם מלא מצב רוח ושמחה! קטי ושמוליק זו הבחירה הטובה ביותר שאני בתור כלה יכולה להמליץ!!
הצג עוד

Lauren   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
וואווו אין דברים כאלה.. מעצב שיער מספר1 הגיע אליי למלון.. נתן שירות מעולה.. השיער היה בדיוק כמו שחלמתי עליו.. מאחלת לכל הכלות כזה מעצב שיער.. שירות מקצועי ואדיב.. וממש במחיר שפוי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up