כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קלי דולב

קלי דולב

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Morane   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קלי מקסימה ממש! מקצועית, סבלנית ונעימה, הייתה חוויה מושלמת בזכותה! קלי הייתה איתי כל היום ומאד הרגיעה. היה כיף גדול והתוצאה הייתה מדהימה. הגיעה למלון מוקדם ואיפרה אותי (עם מאפרת מקצועית נוספת שצירפה אליה כדי לאפר את בנות המשפחה). כולן היו מאד מרוצות וקיבלתי המון מחמאות על התסרוקת והאיפור. השיער והאיפור נראו והחזיקו יפה למרות החום של אוגוסט.
הצג עוד

shanyamir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קלי הייתה הבחירה המושלמת!! קודם כל היא מתוקה, והייתה איתי כל היום באווירה הכי כיפית ומרגיעה מעבר לזה, היא מקצועית ברמות. האיפור והשיער יצאו מעבר לכל מה שחשבתי. לא הפסקתי לקבל מחמאות לאורך כל האירוע ואני כל כך שמחה שבחרנו בקלי היא איפרה גם את אמא שלי ואחיותיי וכולן היו מאוד מרוצות!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קלי המקסימה! תודה על הכל, ההתארגנות לפני האירוע הייתה כיפית ורגועה והכי חשוב- קיבלתי מלא מחמאות על האיפור והשער! כולם אמרו כמה האיפור עדין ומחמיא
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
קלי היקרה והאהובה!! אין כמוך!! מהממת!!! היחס האהבה והמקצועיות שבאה מהלב!! לא הפסקתי לקבל מחמאות!! קלי הגיעה אלי למלון בדיוק בזמן ב04:00 בבוקר להתארגנות לחתונת שישי צהריים. בפגישת יעוץ הנחתה אותי לכל מה שכדאי בסובלנות ובחן. בהחלט אמליץ בחום לכולן!! תוצאה פשוט מושלמת!! תודה רבה :)
הצג עוד

Nufar & Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד מהדברים החשובים ביום החתונה זה להיות בסביבה של אנשים מקצועיים, נעימים, חייכנים וסבלניים- וקלי היא כזו. מהרגע שפגשתי את קלי באיפור/שיער ניסיון הבנתי שאני בידיים טובות. בהתחלה פחדתי מנושא האיפור והשיער בחתונה מהסיבה שלא רציתי להראות כאילו הפכתי למישהי אחרת שאף אחד לא ראה קודם. עוד בטלפון הסברתי לקלי שמתוכננת חתונת שישי קלילה והיא מייד הבינה את הראש והאישיות. במהלך איפור הניסיון קלי לא נתנה לי להציץ למראה, רק בסוף - והתוצאה המוגמרת בהחלט עלתה על הציפיות, לא רק שהרגשתי עדיין "עצמי" ולא במסיכה, האיפור היה פשוט יפה! וכך גם השיער. לקלי היתה המון סבלנות לנסות עוד ועוד אופציות לשיער עד שהגענו לנוסחה הסופית. ביום החתונה קלי הגיעה אלי לבית לפנות בוקר, כשעוד היה חשוך בחוץ (חתונת שישי..). היא איפרה אותי וגם את אמא שלי. העברנו בוקר של כיף והיא אחת מהאנשים שהפכו את היום הזה להיות טוב כמו שהוא היה. האיפור והשיער שרדו כמו חדשים ביום של שרב, גרפו הרבה מחמאות ו-הרגשתי עדיין עצמי. ממליצה בחום.
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לקלי אחרי שעשיתי איפור נסיון אצל מאפרת אחרת, ולא הייתי מרוצה. היה לי מאוד חשוב שאראה כמה שיותר 'אני' ולא כמו שטנץ של כלה מאופרת בכבדות. המחיר כלל איפור ועיצוב שיער. בפגישת הנסיון היה לי מאוד נעים, הרגשתי שהיא מאוד מנסה להתאים את האיפור לרצונות שלי, והייתי מרוצה מהאיפור שבאמת היה עדין. מהשיער הייתי מרוצה אבל מכיוון שהיה מדובר בעיצוב מעט לא שגרתי, לא הייתי שלמה איתו. לאחר מכן יצרתי קשר עם קלי והיא הסכימה לעשות נסיון נוסף לתסרוקת, ועיצבה לי תסרוקת שמאוד מצאה חן בעיניי. בסופו של דבר הייתי מאוד מרוצה גם מהאיפור, וגם מתסרוקת, שכללה פרחים קטנטנים אמיתיים ששילבה בשיער באופן שנראה טבעי ועדין מאוד. חשוב לציין גם את האישיות הנעימה והמרגיעה כל כך שלה, שעזרה לי לפתוח את היום הזה עם תחושה נעימה ומחוייכת....
הצג עוד

noabe   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל קלי לאחר נסיון איפור ושיער שלא צלח, עם הרבה חששות ובלי שידעתי בדיוק מה אני מחפשת. בפגישת הנסיון, קלי קלטה את הסגנון שלי והטעם שלי, ידעה לומר מה יתאים לי, ובעיקר הקשיבה לי ועבדה איתי בשיתוף פעולה להשגת המראה המושלם עבורי. היא השקיעה המון זמן ומאמץ במפגש נסיון שכלל מספר תסרוקות ואיפור מלא עם כמה אפשרויות.בסבלנות אין קץ ובכשרון נדיר קלי הצליחה ליצור עבורי את המראה שתמיד חלמתי עליו ולא ידעתי להסביר.ביום החתונה, קלי הגיעה בול בזמן, התארגנה בזריזות וניהלה את הזמן בצורה מושלמת, כך שהספקנו הכל בנינוחות וברוגע. התוצאה היתה מושלמת, הרבה מעבר למה שציפיתי. המחמאות עד עכשיו לא מפסיקות להגיע, וכל הערב היה לי נוח והכי כיף בעולם.מעבר להכל, קלי אדם מדהים ונדיר, שהפכה את היום שלי לעוד יותר כיפי פשוט מעצם נוכחותה.
הצג עוד

Maayan-Roy   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מאפרת ומעצבת שיער מדהימה ואישה פשוט מקסימה!כבר באיפור ניסיון התרשמתי מהיסודיות והמקצועיות והאווירה הנעימה.ביום החתונה קלי הגיעה בזמן למקום ההתארגנות (ביתי שבשרון) וזכרה בדיוק כל פרט שסיכמנו עליו וכל התלבטות שהייתה.האיפור והתסרוקת יצאו מהממים ביופיים ולא מוגזמים, בדיוק כמו שרציתי והחזיקו מעמד לכל הערב.בתחילה לא הייתי בטוחה שבנוגע לתסרוקת שתתאים לי, וקלי במקצועיות שלה הנחתה אותי בנעימות האופיינית לה ובסבלנות אין סופית עד שהגענו לתוצאה המושלמת :)בנוסף, קלי איפרה בצורה מושלמת את אימי ואחותי ואף ברגע האחרון עזרה לאחותי וסידרה לה תסרוקת מהממת, לאחר שספרית אחרת יצרה לה תסרוקת לא מתאימה ולא יפה.לא הפסקנו לקבל מחמאות כל הערב!!!
הצג עוד

annashva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קלי היא בחורה מקסימה. היא גם איפרה אותי וגם עשתה לי תסרוקת והכל יצא בדיוק כמו שרציתי. הגיעה בזמן (ואפילו הקדימה), היתה מאוד העימה וקשובה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up