כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נורית פילצ'ין

נורית פילצ'ין

איפור כלות
טלפון:0546707000
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Stav&Elad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם נורית כעשרה חודשים לפני החתונה. כבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שאני מדברת עם אשת מקצוע שהיא קודם כל בן אדם. היא הייתה כל כך מקצועית ורגישה, ענתה על כל שאלה והפיגה כל חשש. נורית היא בדיוק אשת המקצוע שאת רוצה שתהיה שם איתך ביום החתונה שלך, היא משרה רוגע ותחושה שאת בידיים הכי טובות שיכולות להיות. מעבר לזה נורית הייתה כמו עוד חברה וברגע של משבר עם השמלה, הגיעה לתת יד ונתנה לי תחושת ביטחון. בקיצור, תעשי לעצמך טובה וקחי את נורית.
הצג עוד

אור עזר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
המאפרת המושלמת שגם דאגה לי לתסרוקת ההורסת היא נורית היחידה שעל השניה הראשונה התעקשה על שיחת טלפון אישית ולא בוואטסאפ יצרה חיבור מיידי, חם ומלא בהקשבה הייתה זמינה אליי לכל שאלה (באמת לכל שאלה) ותמיד הייתה עם 100 אחוז סובלנות יש איתה תחושת ביטחון עצומה, היא מקצועית, מרגיעה וחצי פסיכולוגית. היא איפרה גם אותי וגם את אמא שלי לאורך כל היום, כולל ליווי ועדיין נשמר הרוגע שכלכך מאפיין אותה ( חשוב בצורה יוצאת דופן ביום החתונה)
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני חושבת שזכיתי. זכיתי שעשיתי את הבחירה הכי נכונה ומדוייקת עבורי.מעבר לזה שנורית כישרונית בטירוף עם יכולות מדהימות, היא אישה שלא יכולתי לחלום שתהיה לצידי ביום הזה.האישיות שלה שמלאה בשלווה, אורך רוח, קלילות, סבלנות ואנרגיות טובות גרמו לכל היום הזה להיות מושלם! היא הגיעה אליי ב-4:15 בבוקר( חתונת צהריים) עם חיוך רחב ומיד שברה את הקרח, גרמה להרגיש הכי בטוח ונוח, ליוותה אותי לאורך כל היום (34 מעלות בחוץ ... ) ודאגה שלא אשכח לאכול,לשתות,להתפנות,לנשום וכמובן להנות :)תודה נורית יקרה,את מלאך בדמות אדם!
הצג עוד

Shenhav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, לא יודעת מאיפה להתחיל אפילו.. קיבלתי המלצה על נורית מגיסתי. היא ישר אמרה לי "היא משהו אחר, אין כאלה היום. חיפשתי המון תסמכי עליי".מהשיחת טלפון הראשונה עם נורית פשוט התאהבתי, הייתה פשוט זרימה כזו שהבנו אחת את השנייה בלי שאנחנו אפילו מכירות.קבענו להיפגש לשיחת היכרות לפני החתונה כדי לתכנן את היום הגדול הכי טוב שיש ולבוא שתינו מוכנות וכמובן שזה הכי מרגיע בעולם!ביום של החתונה מעבר לזה שהיא עשתה אותי הגירסא הכי טובה ויפה של עצמי היא הייתה פשוט כמו אחת החברות שלי שם, הכי מרימה הכי קשובה שיש.. אני באמת לא הפסקתי להודות לה ולהעריך אותה ביום הזה כי זה לא סתם, היא פשוט משהו מיוחד אין לי מילים.אז נוריתי, זה המעט שאני יכולה לעשות כדי להודות לך, היית מעל ומעבר ומאחלת לכל כלה אחת כמוך לצידה ביום המהמם הזה.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את נורית המדהימה שכל כך נכנסה לי ללב מצאתי במקרה באינסטגרם, ממש מלמעלה היה לי המזל למצוא אותה!היא הראשונה שדיברתי איתה בטלפון והרגשתי הכי רגועה ובטוחה בעולם שהיא תעשה עבודה מדהימה!כל כך שמחתי שסגרתי איתה- זאת הייתה הבחירה הכי טובה שעשיתי בחתונה הזאת (כמובן שגם החתן חחח)!במהלך כל היום היא הרגיעה אותי ונתנה לי תחושה נעימה, שמחה ובטוחה! הרגשתי בידיים הכי טובות בעולם! שתבורכי על הכישרון המדהים שלך!אחותי התאומה גם התחתנה השנה וסגרה עם נורית והיא פשוט נכנסה לנו עמוק ללב!בשתי החתונות היא איפרה גם את אמא שלי ופשוט יצא מושלם! כולם שאלו אותנו מי אחראי לאיפור ולשיער וביקשו פרטים של נורית!היא הפכה למאפרת המשפחתית שלנו ובעזרת השם שתאפר אותנו בעוד שמחות בעתיד!נורית היא הבחירה הכי טובה שאתן יכולות לעשות!אוהבת אותה כל כך ומודה לה על הכל!!!!
הצג עוד

Jojo   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
I've talked to so many makeup & hair artists but in the end, Nurit is the best choice I could have made. Initially I was worried about her coming from Haifa would be difficult but the moment we talked on the phone, she just impressed me with her softness and professionalism. I'm very very happy with my look on the wedding day. And I enjoyed the hours we spent together.
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עם נורית זו הייתה אהבה ממבט ראשון כבר לפני 5 שנים, כשהיא איפרה וסירקה חברה מאוד טובה שלי. כבר אז ידעתי, שכשיגיע תורי, אין לי ספק שנורית תהיה אחראית על האיפור שיער שלי. יום אחרי שסגרנו תאריך, ישר שלחתי הודעה ושריינתי את נורית. סמכתי עליה כ"כ שעד לאותו יום עוד לא היינו סגורות באופן סופי על הלוק. נתתי לה יד חופשית, כי ראיתי שהיא מהר מאוד מבינה וקוראת אותי מבלי להכביר במילים. היה לנו יום מושלם ביחד, אי אפשר להסביר את האווירה שהיא משרה, המקצועיות שלה והיכולת שלה להוציא אותך הגרסה הכי יפה שלך. לאורך כל התהליך הרגשתי שאני בידיים טובות ויצאתי סופר מרוצה.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
איך מתחילים לספר על האישה המדהימה הזאת? לפני 6 שנים איפרה את אחותי ולא היה לי ספק שתאפר גם אותי ביום החתונה.מקצועית, אדיבה, הוגנת, מצחיקה ופשוט הפכה את היום שלי למעבר למושלם ועלתה על כל הציפיות שלי.ממליצה ממליצה ממליצה !!!
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, נורית היא הבחירות הטובות ביותר שעשיתי לחתונה שלי אם לא הטובה ביותר. מהרגע הראשון התנהלות מולה מאוד נעימה, מקצועית, זורמת. כל הסבר לקראת ההתכוננות ליום החתונה מבחינת טיפוח היה מפורט וברור, וניכר שמדובר באשת מקצוע שמבינה מאוד במה שהיא עושה.ביום עצמו ההתארגנות איתה הייתה כיפית ברמות. אני לא בחורה שמתאפרת ביום יום, ובאמצעות איפור ושיער מדויקים היא ממש מיצתה את הפוטנציאל שהיה בי, לא הפסקתי לקבל מחמאות על התסרוקת והאיפור כל הערב. ,הרגשתי מלכה ומהממת. ממליצה עליה הכי שאפשר!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, פשוט וואו. נורית היתה מדהימה ואין לי מילים לתאר כמה אני שמחה שבחרתי אותה. הפכה אותי לנסיכה אמיתית, בול כמו שרציתי. זאת לאחר שיחת וידאו כהכנה של כשעה שבה אני מפרטת בדיוק מה אני אוהבת ולא אוהבת באיפור-שיער. היתה קשובה, הרימה את האוירה ואת מצב הרוח. החתונה היתה תוך מצב בטחוני מתוח עם ירי טילים, והיא היתה הכי משמחת ומרגיעה כך שאפילו לא חשבתי על כל זה. בחרתי בליווי לכל הערב (על אף שהתלבטתי) ואני ממש שמחה על כך. נורית סידרה טאצ אפ שלי לפחות 4-5 פעמים (זריז ולא לקח זמן מהאירוע), כולל החלפת שמלה ותסרוקת- שגם היו מאוד מהירים. נהנתי איתה, האנרגיות שלה ממכרות. ממליצה בחום לכל אחת בלי להתלבט אפילו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up