





הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)




כללי
לאדם

דירוג רמקול






פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי

25 מתוך 100
בסוף כשאנחנו סוגרים ספקים זה בשביל רוגע נפשי בארגוני החתונה, אני יכול להגיד שחוץ מלחץ ועצבים במהלך החודש האחרון של החתונה ובמיוחד ביום החתונה עצמו הם לא סיפקו לי כלוםכמה נקודות - 1. לא יכול להיות שהם מוכרים חבילה של 1000 הודעות כברירת מחדל ולא מתאימים את זה לזוג , היו לי 600 רשומות וצריך לשלוח 3 הודעות , תעשו אתם את החישוב כמובן שזה לא מספיקוהכי גרוע זה שהייתי צריך לשלוח הודעה ערוכה משלי להגיד לאנשים שיש בסוף חתונה יום לפני וזה ניצל לי את ההודעות האחרונות, ולא היה לי מספיק יתרה לשלוח תזכורת לאירוע עם מתנה באשראי, וזה מוביל אותי לנקודה ה22. בשעה 18:00 נזכרתי בזה (בכל זאת לחץ של חתונה שאורגנה תוך יומיים בגלל המלחמה) , אני מוצא את עצמי מנסה להתקשר אליהם או לקנות יתרת הודעות כדי לשלוח, ואין להם שירות חירום בערב, עכשיו שמישהו יסביר לי איך עסק שכל עבודתו היא אירועי ערב, אין לו שירות חירום בערב לאנשים לבלתמים שקורים, אני מוצא את עצמי במקום להגיע לאולם לאכול ולנוח רגע מנסה להתקשר אליהם דרך כל פלטפורמה , מתעצבן ולחוץ, מזל שהמלווים שלי אנשים חכמיפ ועשו ברקוד לביט ולפייבוקס שלי ושל אשתי3. הם רוצים על כל דבר כסף ולא גמישים אפילו קצת, ביקשתי לשלוח אישור הגעה בSMS שוב לאנשים שאישרו לי לפני תחילת המלחמה, והם אמרו לי שצריך למחוק ול"העלות אותם מחדש" כדי שאשלם עליהם שוב4. כששולחים הודעות לאורחים, מי שאין לו וואצאפ או חסום לדיוור ברשימת תפוצה ששלוחים הודעה לא מקבל הודעה, אבל הם כן כוללים אותו ומורידים אותו מהיתרה שלכם.בקיצור, אני באמת לא אחד שרושם ביקורות, אבל דבר כזה, זה ביזיון שלא הכרתי, עשיתי חינה חתונה ועוד כמה אירועים קטנים, זה הספק הכי גרוע שיצא לי לעבוד איתו

20 מתוך 100
יס המלצה חריף על Iplanהחתונה שלנו נדחתה בגלל המתקפה האיראנית, והיינו צריכים להזיז את התאריך מ26.6 ל28.8. חלק מהאורחים שאישרו הגעה טלפונית לא הוזנו במערכת ולכן לא קיבלו את הודעת הדחייה וגילו על זה רק היום, ביום החתונה המיועד במקרה בגלל שיחה אישית שלי איתם.אשכרה יכלו להגיע לאולם בלי לדעת שהחתונה בוטלה. הנציג עידן נזף בי שלא שלחתי את הודעת הדחייה לכל האורחים אלא רק למי שאישר הגעה (אם היו מעדכנים את מי שאישר להם הגעה טלפונית לא הייתה בעיה בכלל)בנוסף התקשרו אליי לפני כמה ימים להגיד שהאולם הזיז את התאריך בכרטיס הקיים ושככה יהיה קשה לעשות שוב אישורי הגעה, והמליצו לי לפתוח כרטיס חדש. אמרתי להם שאני לא מעוניינת כי זה אירוע קטן עם מעט מוזמנים ואני יכולה פשוט לדבר איתם בעצמיועדיין גיליתי שהם פתחו לי כרטיס חדש על דעת עצמם אחרי השיחה הזאת, כי הם רוצים לעשות עוד סבבים של אישורי הגעה בתשלום ולמרות כל בקשותיי לא מוכנים להחזיר את הכרטיס הקודם להיות אקטיבי, תסכול מטורף עד בכי ואני מזכירה שהייתי אמורה להתחתן היום. לא רק שהשירות שלהם לא שווה את הכסף, הם לא יודעים להתנהג ברגישות לכלות, מנצלים את המצב כדי לעשות עוד כסף ומתנהגים כמו חארות באופן כללי. להתרחק!!!!!!!!

95 מתוך 100
קיבלנו כחלק מהחבילה עם האולם כחברת הושבה, בחרנו חברת אישורי הגעה אחרת שאיפשרה להוציא פורמט תואם כדי להכניס את מי שאישר לתוך האתר - אממה, למרות שנראה מאוד דומה היה צריך לעשות העתק הדבק שוב כדי שהאתר יקבל. אחרי זה - נוח מאוד, זרם מאוד יפה

40 מתוך 100
כאורחת בחתונה. הציעו שאתן מתנה דרכם. אז נתתי 800 ש''ח. רק שלא ידעתי שאדרש לשלם עמלה (לא אתחיל לקרוא תקנון). אז שילמתי בנוסף כ-22 ש''ח. היתה לי יותר פשוט וזול - צ'ק, מזומן, ביט פייבוקס. לא להשתמש!!!

20 מתוך 100
פשוט לא מקצועיים ועמוסים מאוד כך שהיכולת שלהם לתת שירות מוגבלת, התבאסנו מאוד שעשינו דרכם.
אייפלאן עובדים עם הגבעה שאצלם סגרנו את החתונה, השירות כן בתשלום לפי החבילה שהזוג בוחר. אנחנו לקחנו חבילה של אישורי הגעה, סידורי הושבה, הודעת תזכורת עם לינק לווייז והודעת תודה לאורחים בסיום האירוע.החבילה כוללת 3 סבבי אס אם אסים ו3 סבבי טלפונים, לכל מי שטרם החזיר תשובה.שירות מעולה שחוסך הרבה זמן, לחץ ועצבים. במקום שאנחנו נרדוף אחרי תשובות מהאורחים, הם עושים את הכל. סידורי ההושבה היו קלילים למדי דרך האתר, יש סרטוני הדרכה למי שמסתבך והם תמיד זמינים בצ'אט 24/7. בקיצור, שווה את המחיר. כדאי ומומלץ לקחת, חבל שתתעסקו בזה לבד, זה הרבה יותר קל ונוח.
אייפלאן עובדים עם הגבעה שאצלם סגרנו את החתונה, השירות כן בתשלום לפי החבילה שהזוג בוחר. אנחנו לקחנו חבילה של אישורי הגעה, סידורי הושבה, הודעת תזכורת עם לינק לווייז והודעת תודה לאורחים בסיום האירוע.החבילה כוללת 3 סבבי אס אם אסים ו3 סבבי טלפונים, לכל מי שטרם החזיר תשובה.שירות מעולה שחוסך הרבה זמן, לחץ ועצבים. במקום שאנחנו נרדוף אחרי תשובות מהאורחים, הם עושים את הכל. סידורי ההושבה היו קלילים למדי דרך האתר, יש סרטוני הדרכה למי שמסתבך והם תמיד זמינים בצ'אט 24/7. בקיצור, שווה את המחיר. כדאי ומומלץ לקחת, חבל שתתעסקו בזה לבד, זה הרבה יותר קל ונוח.

20 מתוך 100
מזל שקיבלנו את סידורי ההושבה בחינם מהאולם ושלא סגרנו אישורי הגעה דרכם.אתר לא נוח, אי אפשר לעשות סידורי הושבה במובייל רק במחשב, ואי אפשר להוציא דו"ח עם רשימת האורחים וסכום המתנה. היו לנו מעטפות לא מזוהות וחשבנו שנוכל בקלות להצליב עם האורחים שלא הזנו בשבילם מתנה, ולצערנו אין אופציה.
האתר נוח לעבודה, התבניות המוכנות לסמס חמודות ומועילות. המיניסייט לאורחים נראה מעולה!בסה"כ הסמסים והטלפונים עזרו לנו מאוד להבין את תמונת המצב של מי מגיע לחתונה. האולם שלנו עבד עם IPLAN אז ההתממשקות עם סידורי ההושבה לאורך השבוע לפני החתונה עזרה לנו לקדם את סידורי ההושבה מראש ולא לחכות לרגע האחרון.החסרון-הייתי שמחה אם באישור הגעה עצמו היו שאלות נוספות לאורחים, למשל האם יש ילדים ובאיזה גיל והאם יש צורך במנות מיוחדות (טבעוני/ ללא גלוטן, גלאט וכו'), כי זה היה חוסך לנו לעשות עוד סבב טלפונים לאורחים שכן אישרו הגעה.

30 מתוך 100
מזעזע, לא כולם מקבלים הודעות , לא עוזרים להביא את האנשים לחגיגה שלכם