כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

iplan
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
35 מתוך 100
השירות שiplan מציעים פחות אטרקטיבי מהמתחרים שלהם ויקר יותר. המערכת שלהם לא נוחה ומרגישה מיושנת. השימוש בsms בלבד ולא בווצאפ הוא חסרון משמעותי, אורחים רבים לא ראו בכלל את ההודעות. ובגדול זה מועיל בעיקר לאולם יותר מאשר לזוג. לגבי השירות צריך להיות מאוד ברורים איתם ולוודא את כל הפרטים, הרגשתי תמיד שאני רודף אחריהם ומחפש אותם אחרי שמכרו לי את השירות לא יצרו קשר ואפילו לא שלחו חשבונית ברורה שמפרטת מה מגיע לי.
הצג עוד

Elad Shlomo   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
40 מתוך 100
לטעמי מדובר במערכת מיושנת מאוד, העיצוב מאוד ארכאי, לא נעים, לא מזמין (ואף פוגע).חסרים המון פיצ׳רים חשובים כמו סימון של מנות ילדים, גלאט, וללא גלוטן (צריכה להיות עמודת אלרגיות עם האופציות המוכרות ביותר), ואין לזה מענה בסקיצת שולחנות (גם אחרי כתיבת הערות, הן לא מופיעות).אין אופציה למקם מספר אורחים במקביל בשולחן והאופציה של גרירה בלבד מתסכלת - המטרה לאפשר מספר דרכים שונות לשימוש והלקוחות יחליטו איך נוח להם יותר לעבוד.אין אופציה לשיוך ספקים לעמוד האירוע כולל הזנת מחירים (מחשבון הוצאות) ולתת חוות דעת בהתאם.כפתור הצ׳אט אונליין לא פעיל.החסימה שרק האולם יכול להזיז כיסאות בין השולחנות מייגעת ומייצרת תלות בלתי נסבלת באולם, צריך לעשות שכל שולחן יכול לקבל טווח של כסאות והלקוחות שגם ככה מכירים את המוזמנים שלהם, יוכלו לסדר בעצמם כי זאת גם ככה הסקיצה שלהם.חבילת השירותים של אישורי הגעה, הזמנה דיגיטלית ומתנה באשראי יקרה כמעט פי 2 מהמתחרות בשוק, ולהן מערכות עדכניות ומשוכללות יותר + אפליקציה נוחה לניידים. אייפלן אמורים להשאיר אותי במערכת שלהם בתור אחד שקיבל אותה מהאולם ולא להבריח אותי, הם צריכים לתת לי את השירותים האלה במחיר שישתלם לי להישאר ולא להשתמש ב-2 מערכות ולעשות הצלבות.שורה תחתונה: מערכת ארכאית, מסורבלת ויקרה, כדי להישאר רלוונטיים צריך פה שינוי משמעותי מהיסוד!!
הצג עוד

Yamit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
25 מתוך 100
קיבלתי את iplan דרך אולם האירועים, ובחרתי להשתמש גם בשליחת ההזמנות בסמס שלהם. במכירה לא אמרו לי שאם המוזמנים חסומים לסמס שיווקי שהם לא יקבלו הזמנה. הגיע יום שליחת ההזמנות והנה יש לי אנשים שלא קיבלו הזמנות. מתקשרת למוקד ולהם אין פיתרון, הם לא יכולים לדעת מי קיבל או לא קיבל הזמנה. והפתרון שלהם לשלוח הכל שוב בוואטספ. מה עושים עם המוזמנים שאין לך את המספר שלהם שמור בטלפון? אז הפיתרון הוא להכניס את כולם לטלפון ואז לשלוח ידנית לכל האורחים גם בוואטספ. שירות כושל.הנציג ניתק לי בפנים בלי פיתרון. מאוכזבת.
הצג עוד

Dana & Roy   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
95 מתוך 100
iplan היו זמינים עבורנו לאורך כל הדרך לכל שאלה ובקשה.היו לנו שינויים בכמות האורחים ברגע האחרון והם לגמרי פרגנו בהגדלת כמות אנשים לאישורי הגעה מבלי לצרף עלויות נוספות.המערכת קלה ואינטואיטיבית ובמידת הצורך תמיד יש איש קשר בצד אצלם לדבר על הדברים.מומלץ מאד!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
בתור לקוחות שנפלו בפח המכירה...איפלאן הן החברה הכי גרועה בתחום!!הם עובדים עם טכנולוגיה של שליחת SMS רגיל!! במעמד המכירה לא מציינים שמדובר בכזה סוג של הודעה...כיום בשנת 2024, אנשים לא מקבלים הודעות כאלו ועוברות ישר לספאם.. בטח ובטח אם מצורף גם קישור לא מוכר בפנים.מעל לחצי מהמוזמנים שלנו כלל לא קיבלו את ההזמנה וידען רק שבוע לפני שמוזמנים לחתונה - מה שגרם לרבים מהם לא להגיע!איפלאן לא לוקחת אחריות ומבחינתם הם נותנים שירות מעל המצופה... מתווכחים עם לקוחות.. מנהל בשם אריק - חצוף שחושב שמישהו עובד אצלו צועק ומתווכח שהם בסדר ואנחנו טועים.המלצתנו - להתרחק מהם כמו מאש! אלא אם בא לכם שיהרס האירוע ותחוו עוגמת נפש לכם ולאורחיכם.אנו טרם סיימנו איתם ופתח של תביעה על שירות לקוי מאוד ומכירה שאינה שקופה במעמדה.אין טעם לציין שמאיפלאן נמסר שהם לא מזכים, לא מנסים להתחשב ומבחינתם זה מה יש ונדפקנו.בתקווה שהבאים בתור לא יחשבו בכלל להסתכל לכיוונם! הם בדיחה.
הצג עוד

rabin   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
40 מתוך 100
שירות גרוע, אירוע שזז בגלל המלחמה ורוצים שוב כסף מלא
הצג עוד

Doron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
כמו שאני רואה פה בהרבה תגובות, גם אני נפלתי בפח שלהם. בהתחלה אמרו לי חבילה קטנה תספיק, נעשה לך הנחה... לא הסבירו מה *לא* כלול בחבילה, לקחו את זה כמובן מאליו שאני מבין את כל האתר שלהם ואת כל החבילות שלהם. ואחרי זה פתאום צריך להוסיף על עוד SMSים, אישור הסעה לא כלול, כל דבר קטן בתוספת תשלום, אני שולח את כל ההודעות, הם לא עושים כלום חוץ מלתזכר אותי לשלוח את ההודעות ואולי להתקשר לכמה אנשים שלא ענו ל SMSים, שלרוב זה רק 10-20 אנשים. לא שווה את הכסף, שירות לקוחות אטום ולא מתחשב - מסבירים לי שאני יכול ליצור Goolge Doc ולשתף את זה עם אנשים חחח אז למה אני צריך אתכם?!בקיצור, לא מומלץ.
הצג עוד

Baruch David   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
25 מתוך 100
איפלן הומלץ על ידי אולם החתונות, היזהר.סיפרנו לנציג iplan כמה אורחים יש לנו. למרות שזה היה מעל 250 אנשים, הם אמרו שהחבילה של 150 sms מספיקה. הם הסבירו למה. יומיים אחר כך הם התקשרו להגיד שאנחנו צריכים עוד חבילה של 300 ש"ח, לסיום ההזמנות והתגובות על הגעה. התקשרתי להגיד שהתוספת לא סתם. הם כביכול האזינו לשיחה ואמרו, חבל, שלם את הסכום הנוסף. אל תשתמש בהם. הם היו לא ישרים. כמו כן, הרבה אנשים לא קיבל את ההזמנה. או שזה הלך לתיקיית האשפה. או שאנשים לא רואים SMS.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
30 מתוך 100
לא בחרנו במערכת Iplan לאירוע ואנחנו בטוחים שלו הדבר היה תלוי בנו לא היינו בוחרים בה. המערכת מסורבלת ולא נוחה לתפעול, העלאת המוזמנים נעשית דרך אקסל מיושן בלבד והצריכה מספר ניסיונות (לדוגמה המערכת מחייבת העלאת קובץ מסוג .xls ישן לפי פורמט מיושן מאוד). תיבות הטקסט לא מתאימות את עצמן לגודל הטקסט, לדוגמה בשמות קבוצות ארוכים יותר. גם העובדה כי הזוג לא יכול לשחק עם מיקומי השולחנות המוצעים על ידי המקום, אלא רק מנהל האירוע מפריעה מאוד לסידור האורחים. הוספה של מוזמנים נעשית בעמוד נפרד מההושבה, ושיבוץ של אורח כ"רזרבה" נעשה בעמוד שלישי, כך שיש צורך במעבר תכוף בין העמודים וטעינה שלהם. באופן כללי לאתר לוקח זמן רב להיטען ולעיתים הוא קורס ויש להפעילו מחדש. גם פרטי ההתחברות לאתר לא נשמרים כך שבכל יום יש להתחבר מחדש לאתר עם שם משתמש וסיסמה.לחיוב נגיד שתהליך השיבוץ של המוזמנים בשולחנות (גרירה של אורח לשולחן) הוא אינטואיטיבי ופשוט, אולם גם בתהליך הזה אין אפשרות לשבץ קבוצה שלמה בשולחן או להזיז קבוצה שלמה בין שולחנות ויש להעביר את האורחים אחד אחד באופן ידני. נראה כי התוכנה הייתה מתקדמת יחסית לשנות האלפיים המוקדמות, אולם מאז ששבתה בעלי אולמות רבים לא חשה צורך להשתדרג ולהתפתח. אמנם איני בעל אולם אך לא הייתי ממליץ על עבודה איתה לשום בעל אולם או גן שישאל לדעתי.
הצג עוד

בר סול   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
לא להתקרב!!! חברה הכי מזעזעת שפגשתי! ממהרים להוציא את כל השיחות יום אחרי יום וחופרים לאורחים! ואחר כך אומרים אנחנו סיימנו את תפקידנו! וכמובן שלא מעדכנים בכלום! אחרי התשלום הזוג כבר לא מעניין!

להמשך גלישה באתר
up