כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ruti outlet - רותי אברהם

ruti outlet - רותי אברהם

שמלות כלה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
יש לי כלכך הרבה דברים טובים להגיד על רותי. הגעתי אליה אחרי שהייתי בכמה מקומות שממש לא התחברתי, לא לשמלות ולא למחירים. לעומת זאת אצל רותי כל מה שמדדתי היה יפה! כלכך עד שלא הצלחתי להחליט ובמשך כמה חודשים היא שמרה לי שתי שמלות ונתנה לי זמן לבחור בינהן, הייתי אצלה כמה פעמים רק בשביל לבחור. פשוט מושלם והיא גם השאילה לי את ההינומה ושל קטן מהמם כזה להיכנס איתו לחופה. למרות שבחרתי שמלה פשוטה יחסית, קיבלתי עליה שלל מחמאות ואני ממש ממש שמחה שבחרתי אותה היא היתה לי נוחה כלכך ויפה...
הצג עוד

Sim   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
my dress was beautiful ruthy has a good hand and we see that she is passionate about her work !! thank you for everything Simy

Bella   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בחודש שבט האחרון חיתנתי את בני הבכור. כלתי בקשה שאעזור לה למצוא שמלת כלה. אחרי שעברנו במספר מקומות הגענו לרותי הראתה לנו הרבה דגמים במגוון סגנונות. וכשרותי ראתה שרינת כבר יודעת מה היא רוצה לחלק העליון מתלבטת בין שני סוגי חצאיות , היא הציעה להוסיף לה "חצאית הפתעה" שתתן את תחושת ה"חצאית קצפת " בזמן קבלת הפנים,כאשר מתחתיה שמלה עם חצאית ארוכה נשפכת עדינה וקלאסית.. רינת הייתה כלה יפיפייה עם שמלה מדהימה (שנתנה תחושה של שתי שמלות)
הצג עוד

Heli   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רותי היקרה, הגעתי אלייך לאחר שהחלטתי שאני רוצה שמלה שניה לחתונתו כדי שיהיה לי נוח לריקודים. לשמחתי הגעתי אלייך במקרה ושם מצאתי אותה, יפה, קלאסית, סופר נוחה ובמחיר מדהים. תודה על הסבלנות, היחס האישי האדיבות והאהבה. את צריכה לפרסם את עצמך יותר והציון שלך יהיה פה 200! יש לך שמלות מהדהימות ושירות מצוין!
הצג עוד

חנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לחתונה של בתי, לרותי הגעתי. רותי מיד מצאה עבורי 2 דגמים שהתאימו מתוך שלל השמלות היפיפיות שראיתי. לקחה מידות ואפילו לבחור ולקנות בדים אתי נרתמה. גילתה סובלנות "לשיגעונות" שלי. לי תפרה שמלה מהממת ומחמיאה. בחתונה כולם החמיאו לי על שמלה מחמיאה ומהממת. רותי תודה רבה מקרב לב, על ההשקעה , הסבלנות , ההקשבה , מחיר הוגן ויחס אדיב ומנומס. אין כמוך! "אשת חייל מי ימצא" , חרוצה ומקצועית מאין כמוך.
הצג עוד

בתאל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בפעם הראשונה שהגעתי לרותי כחודש לפני התאריך של החתונה,לא ידעתי מה אני רוצה ,איזו שמלה תתאים לי,לאיזה סגנון אני הכי אתחבר ורותי מייד הרגיעה אותי והחלה לשלוף מגוון שמלות בסגנונות שונים שכל אחת מהן כאילו ממש נתפרה בשבילי,רותי ידעה להגיד לי בכל שמלה מה יחמיא לי ועל איזה חלק של השמלה להסתכל ואחרי שמדדתי את כל הסגנונות הגענו ביחד לסגנון שאני אוהבת ולמה שיתאים לי ביותר ורותי תפרה לי את השמלה המושלמת בשבילי,באחת המדידות נכנסתי לחנות וראיתי על הקולב שמלה חדשה שלא ראיתי במדידה הקודמת (המבחר אצל רותי תמיד מתעדכן ומתחדש ) ומכיוון שהתחתנו בגן אירועים רציתי שתהיה לי לריקודים שמלה קלילה ונוחה. מדדתי אותה התאהבתי ופשוט לקחתי אותה.
הצג עוד

yaelgu   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אל רותי המקסימה הגעתי מבולבלת ולחוצה מאוד. כמי שלא נוהגת ללבוש שמלות, רותי היתה סבלנית איתי מאוד וקלעה בדיוק לטעם שלי. כל מדידה היתה באווירה מהנה ומרגיעה ומאוד נהניתי מהתהליך. השמלה יצא מושלמת וגרפה המון מחמאות. תודה רותי!
הצג עוד

Inna   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רותי אישה מקסימה ומקצועית! עזרה לי לבחור שמלת חתונה מיוחדת ליום הגדול, בדיוק לפי הטעם שלי ובמחיר הוגן ושפוי. השמלה הייתה חגיגית ויפה, וגם נוחה ונעימה.. קיבלתי ים של מחמאות על השמלה, שבהחלט עשתה לי את היום :-) ממליצה בחום על רותי ועל הסלון לכל כלה. הערות - ניתן להשכיר במקום גם אביזרים נלווים כמו הינומה ועליונית למי שצריכה..
הצג עוד

Hanni   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שהחלטתנו להתחתן בתאריך 26.9.17 קיבלתי החלטה שאני רוצה לתפור שמלת כלה, חיפשתי תופרת במחיר שפוי.... ראיתי המון המלצות על רותי והחלטתי גם לנסות, הגעתי לאישה מדהימה, אנושיות, קשובה, הרבה חום, אהבה ותמיכה. לאורך כל הדרך רותי הייתה שם בשבילי משלב הרכישת בדים ולאורך כל עיצוב השמלה עד לשביעות רצון שמלאה שלי, רותי תפרה בדיוק מה שרציתי במקצועיות רבה. ביקשתי מרותי שמלה זהה לאחיינית שלי- ורותי כמובן הצליחה גם בזה. רותי, אני רוצה למסור לך תודה על השמלה המיוחדת שתפרת רק בשבילי קיבלתי המון המון מחמאות ועכשיו יש לי מזכרת שתישאר איתי כל החיים. תודה רותי!!! ממליצה בחום!!! באהבה חני
הצג עוד

Linor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שמלת הכלה היא אחד הדברים החשובים ביום החתונה אם לא ה.. את השמלה תפרה לי רותי ואני חייבת לומר שהשמלה הייתה מהממת ובדיוק לטעמי! היחס שקיבלתי מרותי יהיה מצוין והרגשתי הכי בנוח. בקיצור מומלץ מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up