כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מעין אהרונוביץ

מעין אהרונוביץ

איפור כלות
טלפון:052-5277321
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כבר אחרי הפגישת ניסיון עם מעיין לא היה לי ספק שהיא בחירה מעולה ! עברתי עם מעיין גם דחייה בתאריך בעקבות הקורונה והכל היה כל כך קל ופשוט. ביום החתונה עצמו מעיין הייתה רגועה ונעימה, מה שעזר גם לי לשמור על אווירה רגועה וכיפית. עשתה לי איפור ושיער שהתאימו לי בדיוק, בלי יותר מדי בלגן, שגרם לי להרגיש יפה לאורך כל הערב. היא הביאה תוספות שהתאימו לי בול, וגם הרבה אביזרי שיער מהם יכלתי לבחור מה שמתאים לי. היו איתי בהתארגנות לא מעט אנשים ומעיין השתלבה בצורה מושלמת ולא נלחצה לרגע מהשינויים ומהבלגן מסביב בתור אחת שמתאפרת עדין ביום יום רציתי שבחתונה אני איראה מיוחדת ומאופרת אבל לא בצורה מוגזמת ועם מעיין קיבלתי בדיוק מה שרציתי. הכל היה מושלם בדיוק במידה הנכונה. ממליצה הכי בחום !
הצג עוד

orc1102   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל מעין הגעתי כשבוע וחצי לפני החתונה שלי, לאחר שהחתונה שלנו נדחתה פעמיים עקב הקורונה החלטנו להרים בשבוע וחצי חתונה מצומצמת. לשמחתי, מעין הייתה פנויה וממש זרמה איתי והתאמצה מאוד להבין את קו המחשבה שלי. הסברתי לה שאני קלה מאוד עם איפור אבל דיי קשה עם השיער והיא מאוד התאמצה להבין איך אני מדמיינת לעצמי בראש שזה ייראה, כולל תמונות עדכניות של הצבע שיער שלי ממספר זוויות כדי להתאים לי תוספות בצבע זהה והכל בהתרעה של שבוע. לא האמנתי שהתוצאה תהיה כזו טובה ועוד אפילו בלי שהספקנו לעשות ניסיון לפני. מעין מקסימה, הגיעה בזמן, עשתה לי אווירה טובה וכיפית עם החברות והכי חשוב הוציאה אותי יותר טוב ממה שיכולתי לדמיין באותו היום. הרגשתי כמו נסיכה :)) ממליצה בחום!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, אין לי מילים אפילו להגיד איזו מקצועית מעין!!! עושה את העבודה בצורה מדויקת, שמה לב לפרטים הקטנים, בקלילות ועם המון עדינות וקסם!!! את החתונה היינו אמורים לקיים במרץ והיא נדחתה לאוגוסט בעקבות המצב. כמובן שלא הייתי מוכנה להתפשר על תאריך שמעיין לא יכלה בו ואני כל כך שמחה שבחרתי בך ביום החתונה שלי! עשית אותי פשוט מהממת, כולם התלהבו ולא הפסיקו לתת מחמאות!!! ואני בחיים לא הרגשתי כל כך יפה! תודה יא מהממת אחת!!
הצג עוד

afik.ra   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
למעיין הגעתי אחרי חיפושים ארוכים אחר תמונות של כלות מתולתלות, שהשיער שלהן נראה כמה שיותר טבעי ולא עשוי. במזל מצאתי מישהי שהיא גם מאפרת תותחית, גם מעצבת שיער מדהימה, וגם בנאדם נעים ומקסים. בהתחלה קבענו פגישת ניסיון, במהלכה התרכזנו באיפור. התלבטנו ביחד על צבעים, ומה הכיוון שאני רוצה ללכת עליו. מעיין הייתה קשובה ונעימה, ונתנה את הדעה המקצועית בצורה הכי חיננית שניתן. בסיום הפגישה כתבה את כל הציוד שבה השתמשה וצילמה מכל זווית כדי לתעד את מה שאהבנו, והשרתה עליי ביטחון שגם ביום האירוע זה יהיה בדיוק מה שקבענו. ביום עצמו מעיין הגיעה עם המון אנרגיות חיוביות, עשתה את העבודה שלה בצורה הכי מקצועית שיש (ועוד סיימנו לפני הזמן שקבענו), הייתה הכי מקסימה ומרימה שיש. התוצאות היו מהממות בדיוק כמו מה שרציתי ואפילו יותר, וכמובן שהאיפור והשיער החזיקו כל הערב. ממליצה בחום על מעיין!
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מעיין המדהימה!!!!! מהמענה הראשון הייתה סופר מקצועית וברורה, מאד ישירה ומתאמת ציפיות בדיוק כמו שכלה לחוצה צריכה. האיפור והשיער שהיא עושה לא פחות ממושלם, מותאם אישית לכלה, החזיק לי כל הערב ולא הייתי צריכה שום טאצ' אפ (אפילו שהיא נתנה לי ערכת טאצ' אפ מעל ומעבר לערב האירוע) והשיער שלי לא זז, אפילו עם החיבוקים והקפיצות בריקודים. החומרים שלה סופר איכותיים מהמותגים הכי טובים. הסטייל שלה הוא בדיוק מה שרציתי, קיבלתי אינסוף מחמאות!! הייתה כיפית בהתארגנות, וייב מעולה, הרימה לי בטירוף, איפרה מהמם גם את המלוות שלי. שיתפה פעולה עם הצלמים. לא יכולתי לבקש יותר!!!!!!!! מושלמת. מקצוענית. הוגנת. קשה לבטא במילים כמה אני מרוצה היא פשוט מדהימה
הצג עוד

Jess   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל, מעין היא בן אדם מקסים, וגם מאפרת סופר מקצועית ופרפקציוניסט. היא עשתה לי גם איפור וגם שיער, באופן מושלם הכל ברוגע, נעימות וצחוקים. הכל יצא בדיוק כמו שרציתי: טבעי ועדין. מומלצת בחום!
הצג עוד

Milena   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למעין דרך המלצה מהרגע הראשון במפגש ניסיון היא היתה קשובה ונהדרת ובעיקר מוכשרת מאוד, סגרתי איתה מיד כמעט שנה לפני. כחודש לפני החתונה היא היתה זמינה לכל שאלה והתייעצות שהיתה לי. בבוקר החתונה היא הגיעה מוקדם ובעדינות וסבלנות אין קץ עבדה על התסרוקת והאיפור שלי, כל החוויה היתה מאוד נעימה, האיפור היה מחמיא אף גם טבעי ומאוד התאים לי :)
הצג עוד

Michelle   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מעין פשוט מקסימה. היא עובדת ומתקנת עד שהיא מרגישה שזה 200% נכון. כל היום של החתונה היא דאגה לי לשתייה ואפילו דאגה שאני אוכלת. היא מאוד מקצועית והתוצאות מדהימות!!! היא הביאה לי ערכה עם איפור לתיקונים במהלך הצילומים/אירוע, סבון להוריד את כל האיפור ואפילו קשים כדי לא להרוס את האודם. היה תענוג!!!
הצג עוד

gershonhadas   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל?! מעין פשוט קסם של דבר! בתור מישהי שלא רגילה להתאפר, רציתי איפור שיהיה הכי עדין והכי קרוב לטבעי שאפשר, מעין ממש היתה רגישה לכל הרצונות שלי ובסוף עם האיפור והתסרוקת הרגשתי ממש בנוח ואם זאת כמו שדרוג של עצמי ;) מעין מקצועית ועובדת עם איפור מעולה שהחזיק כל הערב, היא נעימה ורגועה ועם זאת תקתקנית (הספיקה לאפר ולעשות לי תסרוקת, לאפר ולעשות תסרוקת לאחותי ולאפר את אמא שלי- שגם הן יצאו הכי מרוצות שאפשר והכל בנעימות וברוגע!) תודה מעין!! את אלופה!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על מעיין!! הגעתי למעיין רק משוטטות באחד מהאתרי החתונות.. האיפור הטבעי והכל כך עדין קנה אותי מהרגע הראשון! אם את מחפשת מאפרת מקצועית שתדע להוציא ממך את המקסימום בצורה הכי טבעית שיש מעיין היא הכתובת. מעיין מהממת!! ממש חברה שמגיעה לאפר.. כל כך שלווה ,עדינה ושירותית ומשרה אווירה מאוד טובה ביום המלחיץ הזה. ממליצה בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up