כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יהונתן בן חיים - JBC Photography

יהונתן בן חיים - JBC Photography

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ella   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו סגרנו צלם וDJ דרך האולם. הסתכלתי על מספר פורטפוליו-ים ומאד אהבתי את התמונות של יהונתן. הוא יודע לתפוס רגעים טבעיים יותר והתאורה בתמונות עדינה אך לא שרופה. נפגשנו איתו בבית קפה והוא הסביר מה חשוב לו בצילום והפגין מקצועיות רבה - ובעיקר היה מאד נחמד ומאד קשוב. ביקש שנראה לו באירוע אנשים שחשוב לנו שיהיו תמונות שלהם מה שלא בהכרח היינו דואגים לעשות אם לא היה אומר.
הצג עוד

Shirley   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב8.3.18 בגלריה דובנוב. עוד בשלב חיפוש האולם נתקלנו בתמונות של יונתן כיוון שצילם בגלריה לא מעט. צוות האולם גם המליץ עליו בחום אז הלכנו על זה. זכינו לצלם מקסים שפינק אותנו בצלם אקסטרה, ליווה אותנו במהלך יום הולדתו, לקח אותנו ללוקיישן מעולה שהתאים לנו כמו כפפה ליד והתמודד בגבורה מול השטותניקים שאנחנו והכל כך לא מיומנים בלהצטלם. האופן שבו זרמת איתנו באירוע אפשר לנו להרגיש בנוח, להתנהג כמו שאנחנו ולדעת שתתעד אותנו מגניבים ויפים כמו שהרגשנו באותם רגעים! יונתן, היה כיף גדול!
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הכרנו את יונתן בחתונה של בן משפחה אחר ולאחר שראינו את התוצאה ידענו שהוא יצלם את החתונה שלנו גם! יונתן דייקן בזמנים, מה שאפשר התנהלות רגועה לאורך היום, תמיד נענה לבקשות בחן ובחיוך ויוצר אוירה נעימה בין הספקים ובין המקורבים המצולמים לאורך היום. בין כל תמונות האירוע הקלאסיות מתגלות תמונות ייחודיות מלאות מחשבה ומקוריות, העין שלו תופסת את המרחב ומזהה דרכים מקוריות להנציח את הרגע. יונתן סיפק לנו את התמונות בזריזות ואנחנו מאד מרוצים מהתוצאה
הצג עוד

amar.rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יונתן המקסים, היה מעולה, הרגשת אותנו לאורך כל הדרך. חיפשנו מישהו שיזרום איתנו, בטבעיות, ללא צורך לביים רגעים וזה בדיוק מה שהיה. תודה על הכל, ממליצים מאד רותם ואיתמר הלפרט

danna.tzeva   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יונתן הוא מקצוען אמיתי ואישיותו נעימה, חביבה וזורמת. הכלה בילתה איתו יום שלם והכל היה כיף ומיוחד. תמונות החתונה יצאו נהדרות ויפות ושיקפו במדויק את הרגשתינו ביום המיוחד שלנו. הייחודיות של יונתן היא זווית המבט האמנותית בעת הצילום והתוצאה הייתה מקורית וייחודית. למי שרוצה הנצחה של ארוע משמעותי בחייו- אנחנו ממליצים על יונתן! תודה! דנה וברק
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יהונתן, אתה מספר 1! באמת. צלם שהופך לחבר ופשוט דואג שהכול יזרום כמו שצריך לאורך כל הדרך! החל מלהיות סוג של פסיכולוג במהלך היום;), ועד לצחוק עם החברים, למצוא לוקיישן מעולה לצילום לפני החתונה ולתפוס את התמונות הכי יפות, אמיתיות בחתונה עצמה. מעבר לזה, קיבלנו את התמונות ערוכות מדהים תוך פחות משבועיים מסוף החתונה. מומלץ זו לא מילה!!
הצג עוד

shim   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ביהונתן התאהבנו מהרגע הראשון, כבר בפגישה הראשונה יהונתן הבין את הראש שלנו ואת הכיוון הכללי, הראה נכונות וזרם עם השטויות שלנו. ביום החתונה היה מקסים וסבלני לאורך כל היום ועד השעות הקטנות של הלילה, כאשר היה אחרון האורחים במקום. צלם מוכשר ויצירתי, יודע לתפוס רגעים חד פעמיים וזה מה שהיה לנו חשוב. העבודה מול יהונתן היתה נעימה, נוחה ומהירה. ממליצים בחום! אין כמוך, מודים לך ואוהבים אותך! שימ ונועה
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
*מדהים* מדהים* מדהים* מדהים* ממליצה לכל זוג שמחפש צלם מקצועי, יצירתי, כישרוני, שמגיע עם אנרגיות טובות, ונותן את כל כולו כדי שהכל יצא מושלם. יונתן התלווה אלינו מהבוקר והיה באנרגיות שיא לאורך כל היום, תיעד כל מה שהיה רלוונטי וחשוב ובאמת נתן לנו את ההרגשה הכי כיפית וטובה שיש. התמונות מגיעות מהר, באיכות הכי גבוהה שיש. ואת היצירתיות והמקצועיות שלו אתם תהיו חייבים לשפוט בעצמכם. התוצר שמתקבל ללא ספק שווה את התמורה הכספית הנדרשת. מומלץ באהבה ובחום.
הצג עוד

hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב2/8/17 בקולטורה. יונתן ליווה אותנו כבר מהצהריים והנוכחות שלו היתה מאוד נעימה וכייפית. התמונות הגיעו ממש מהר והן פשוט מעולות! יונתן תפס בכישרון רב את כל הרגעים המרגשים. הוא היה קשוב לבקשה שלנו- בלי תמונות מבויימות ופוזות מאולצות ובאמת התמונות אותנטיות ומיוחדות, בדיוק מה שרצינו! בקיצור, ממליצה בחום!!!
הצג עוד

שרי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב27/5/16 חתונת שישי יהונתן הגיע מאוד מוקדם וליווה אותנו לאורך כל היום . הייתה לנו חוויה מאוד טובה , נוכחותו לאורך יום כזה חשוב הייתה מאוד מהנה שלדעתנו מאוד חשוב להקיף את עצמנו באנשים נחמדים עם סובלנות שיעבירו איתנו את היום בכיף. הגענו ליום המיוחל ויהונתן היה מאוד מאורגן , בחר לנו לוקיישנים מראש וידע בדיוק איך לתפעל אותנו לצילומים לאורך כל היום . הצילומים היו מוכנים מהר מאוד ובמילה אחת מהמם . ממליצה מאוד אנחנו יצאו מאוד מרוצים .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up