כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דנה אילון - מאפרת

דנה אילון - מאפרת

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני שהתחיל כל הבלאגן קורונה, סגרתי עם דנה על איפור+שיער (ואיפור לאחותי ואמא שלי). לכל אורך תקופת חוסר הוודאות הזו, דנה הייתה מקסימה, אדיבה ורספונסיבית. עשינו טסט שעזר לי להרגיש בנוח עם כל הסיטואציה (אני לא מתאפרת יותר מדי ביום יום ובטח שלא עושה תסרוקות). וביום האירוע היה פשוט כיף! דנה הייתה סופר מקצועית, תקתקנית ונעימה. החתונה שלנו היו בסוף יולי בחצר, אז היה חם. דנה לקחה את זה בחשבון וזה ניכר! הכל החזיק מעמד מעולה עד סוף הלילה (עם הריקודים והכל) וגם הרגיש קליל ולא לחוץ או כבד.
הצג עוד

דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת ביומיום ולכן מאוד חששתי מהשלב של איפור- שיער. עוד בפגישת נסיון, דנה ישר קלטה את הסגנון שלי. בלי יותר מידי מאמץ היא הצליחה לגרום לי להרגיש בנוח והאיפור יצא מושלם :) ממליצה בחום!!

Tiferet   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דנה מהממת! מכירה אותה הרבה שנים אבל התאפרתי אצלה לראשונה לפני כחודש, כמלווה בחתונה של חברה. קודם כל היא קסם של בחורה, מעבר לזה היא פשוט סופר מקצועית, מתאימה את האיפור לפנים ולרצון המתאפרת וכל זה בסבלנות אין קץ וחיוך ענק על הפנים, והאיפור נשאר כמו שהוא גם בסוף הערב. ממליצה בחום!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני מכירה את דנה כבר הרבה שנים, ויודעת כמה שהיא מוכשרת. כשקבענו תאריך לחתונה אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה לשריין מולה את התאריך :) מעבר להיותה מאפרת מקצועית שעושה עבודה מדהימה, היא אחד האנשים הכי נעימים וכיפיים שיש, והיה לי חשוב שביום הזה יקיפו אותי אנשים אהובים שמשרים אווירה קסומה, ודנה היא בדיוק כזו. היה ממש כיף שהיא נכחה בהתארגנות שלי, והאיפור יצא פשוט מהמם! :)
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דנה מדהימה - מאפרת בצורה מחמיאה ויפיפיה, האיפור לא זז כל הערב, והיא גם נותנת אווירה טובה בטירוף לכל ההתארגנות. מומלצת בחום חום חום! אין כמוהה
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
את דנה בכלל הכרתי כשביקרה בחנות בגדים שלי בלונדון! וזכרתי את האנרגיה הנעימה שלה ... כבר אז כשאמרה שהיא מאפרת ידעתי שהיא תיהיה זו שתאפר אותי. היא מקצוענית ומאוד נעימה שזה כל כך חשוב ביום הזה . התארגנו בבית גדול והיו הרבה אורחים והמשפחה מסביבנו ומלא המולה! ודנה לקחה אותי תפסה לנו פינה שקטה להתיישב בה , שמה לי מוזיקה מהטלפון שלה והכניסה אותי לעולם הכייפיי הזה שלה ! והאיפור המדהים והלא מוגזם , לא זז עד למחרת בבוקר חחח תודה דנה!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ככ חשוב להקיף את עצמך ביום החתונה באנשים שאתה אוהב וללא ספק התאהבתי בדנה!! חייכנית אדיבה ומקצועית בטירוף!! אני לא מצטרפת ביום יום לכן ככ פחדתי להראות לא עצמי ואז הכרתי את דנה שהרגיע אותי ובאמת התוצאה הייתה מ ד ה י מ ה איפור עדין ומקצועי!! ממליצה בחום ובאהבההההה ❤️❤️❤️
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת: תותחית! דנה אילון איפרה אותי הן לצילומי הזוגיות והן לחתונה. בצילומי הזוגיות היא התאימה עבורי איפור עדין שיתאים לאור יום ולאווירה קלילה ואביבית, ואילו ביום החתונה על איפור מחמיא הן לצילומי חוץ והן לערב המיוחל. יום החתונה היה יום מאוד מרגש, מלחיץ ומלא תיאומים, ובתוך כל ההתרגשות, הזמן הקצוב והרצון שהכל ילך כמו שצריך דנה הגיעה והביאה עמה רוגע והתחשבות שאין כמוה. היא היתה קשובה לכל בקשותי, התאימה איפור טבעי המתאים לאופי שלי מחד אך עמיד ומדגיש את תווי הפנים מאידך. היא מקצועית ואדיבה, עושה את הכל תוך כדיי הסבר ועדכון, ומגיעה עם מגוון רחב של אפשרויות שתמיד קולעות לכל אישה. קיבלתי עליו מחמאות רבות וגם המלצתי על דנה לכמה מחברותיי. מדובר בבחורה מקצועית, נעימה, קשובה ובמחיר הוגן. ובנימה אישית- דנה, עשית לי את הערב! נראיתי נהדרת והרבה מאוד בזכותך! תודה מקרב לב!
הצג עוד

Claire   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
דנה מקסימה וקשובה! איפרה את המלוות שלי באיפור עדין וטבעי והבליטה את היופי שלהן. מעבר לזה שהיא מקסימה ורגועה מאוד היא חייכנית ובאמת קשובה לכל הצרכים! מומלצת בחום ומכל הלב!

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דנה איפרה אותי ליום החתונה - מקצועית ומקסימה, לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור. יצא בדיוק איך שרציתי. מומלצת ביותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up