כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג׳יי טל קורן

דיג׳יי טל קורן

תקליטנים
טלפון:0546860928
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
גאון !שמענו את טל במקרה בחתונה שעברנו ליד. סגנון המוזיקה משך אותנו וישר ידענו שנסגור אותו. אדם מקצועי מאוד, סבלני, קשוב לנו ולקהל במהלך האירוע. בא לעבוד והרים את הרחבה.
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף שבחור מוכשר ומוסיקלי כמו טל חיתן אותנו.טל הייה קשוב אלינו מהרגע הראשון , זרם ושיבח את בחירת השירים שלנו וגם נתן את הטאץ׳ האישי שלו. הייה ממש סבלני ושירותי לאורך כל התהליך ותמיד ידע לפלפל בעצה מוסיקלית משובחת. החזיק את הרחבה והרים לנו חתיכת מסיבה!
הצג עוד

ברוך   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
טלקו היה זמין מהרגע הראשון ולכל אורך ההכנות לחתונההיה סבלני וזורם ועזר לנו בהכוונה וטיפיםזרם לגמרי עם רשימת השירים שהבאנו לו והעיף את הרחבה במשך כל האירוע
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות על טל ממספר חברים, כבר בשיחה הראשונה התחברנו אליו, והוא היה ממש סבלני כלינו ושמח לענות על כל שאלה ולתת לנו עצות בבחירת השירים ועזר לנו בקבלת ההחלטות.בהמשך חפרנו לו עם עוד כך מיני שאלות והוא תמיד היה זמין בשבילנו וקיבלנו שירות נפלא ממש!החתונה שלנו הייתה ביום רביעי, למרות שכולם עבדו בחמישי, טל הצליח להשאיר מלא אנשים ברחבה עד 2 בלילה בקיצור ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לטלקו בהמלצה של חבר, כבר מהשיחה הראשונה התאהבנו! טלקו סופר חמוד, סבלני, נעים, וויב טוב וממש פתוח לכל הצעה וסגנון מוזיקאלי. כבר בפגישה הראשונה הוא הפתיע בידע המוזיקלי שלו, וגם עזר לנו לדייק את עצמנו מבחינת מה שאנחנו רוצים. טלקו הצליח לתקלט לפי הסגנון והבקשות שלנו וגם להפתיע עם מגוון רחב ומעניין של מוזיקה. החתונה שלנו היתה ארוכה במיוחד וטלקו תיקלט סט רצוף של 7 שעות (ממש ארוך) והרחבה היתה מלאה ושמחה כל הזמן! אנשים בחתונה ממש עפו עליו! ועדיין (כמה שבועות אחרי) אנשים ממש מפרגנים על המוזיקה! בקיצור, טלקו אלוף!!
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לטלקו לאחר שתיקלט בחתונה של אחותה של הכלה. עוד אז נדלקנו על הבחירות המוזיקליות והזרימה הנכונה של ההרקדה שלו. כבר בפגישה הראשונה הוא קלט אותנו בול! באופי המוזיקלי ואותנו כאנשים ומה חשוב לנו. התרשמנו שיש לו ידע מטורף במגוון רחב מאוד של סגנונות וזה הרגיע אותנו מאוד (כי אנחנו בדר"כ לא אנשי מסיבות, ואוהבים מוזיקה ישנה בעיקר). הוא מצא בדיוק את האיזון בין הסגנונות שאנחנו אוהבים לשמוע לבין מה שהולך עכשיו חזק. הוא קרא את הקהל מעולה במהלך החתונה, עד רמה שבסופה האורחים עוד הרגישו שאפשר להמשיך לרקוד עוד שעתיים.! כל הטוב הזה בתשלום שפוי מאוד! מעל הכל - איש טוב ומשרה רוגע וזרימה. מומלץ בחום גבוה מאוד!
הצג עוד

עמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לטלקו אחרי ששמענו המון המלצות מכל מיני כיוונים, וזאת הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלנו בחתונה! טלקו היה זמין וקשוב לאורך כל התהליך, ערכנו כמה פגישות לאורך הדרך כדי לתאם ציפיות ולדייק את הכל כדי שיהיה בדיוק כמו שרצינו - והכל במקצועיות ובאווירה טובה. באנו עם רעיון מאוד כללי למוזיקה שאנחנו רוצות וטלקו עזר לנו לדייק את זה בדיוק למה שהרגיש לנו נכון. בחתונה עצמה טלקו היה פשוט מצוין! עשינו חתונת שישי צהריים, בחתונה עם כמות לא מאוד גדולה של צעירים וחששנו שאולי הריקודים לא יתפסו תאוצה ושהרחבה תהיה ריקה, והיא פשוט לא התרוקנה לרגע! המוזיקה הייתה שמחה, כיפית, מגוונת ומותאמת לכל רגע באירוע בדיוק מושלם. למרות שהיו לנו מוזמנים בגילאים שונים ועם טעם שונה, כולם פשוט נהנו מהמוזיקה ולא הפסיקו לרקוד ולהחמיא לנו עליה - וכל זה כשזו עדיין המוזיקה שגם אנחנו אוהבות ומה שדמיינו ורצינו שיהיה בחתונה שלנו. לסיכום - מקצועי, מנוסה, קורא את הרחבה ובעיקר מאוד מחויב למה שהזוג רוצה ומבקש!
הצג עוד

Amitrubin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
טלקו היה מושלם מהרגע הראשון וגם פשוט הבנתי שהוא מוכשר בטירוף ואז הרגשתי שאני יכולה להיות שקטה לחלוטין ולסמוך עליו שהוא פשוט יודע איך לעשות את זה טוב. ידעתי מההתחלה שאין סיכוי שהרחבה לא תעוף. וזה הרגיע אותי בכל התהליך.
הצג עוד

Ann.a   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טלקו המהמם! גילוי נאות, את טלקו אני מכירה עוד מימינו באונ' אבל מאז הספקתי לבלות במסיבות והפסטיבלים שהוא תקלט בהם ובשתי חתונות של חברות טובות שגם אצלן עפתי עליו! ולרגע אחד לא חשבתי על מישהו אחר, היה לי ברור מרגע האירוסין שטלקו יהיה ה-דיג'יי שלנו. טלקו הבין בדיוק מה רצינו, מה הטעם המוזיקלי שלנו וכל ערב החתונה המשיך להרעיף עלינו מוזיקה מעולה ואיכותית בדיוק כמו שרצינו. באופן קסום הוא קלע לטעם של כל טווח הגילאים שהיה בחתונה מה שגרם לאורחים לא לרדת מהרחבה ולו לרגע!
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
טל הוא מהמם, נעים, רגיש, הקשיב בדיוק למה שביקשנו ורצינו מבחינת סגנונות המוסיקה . התאים את המוסיקה לכל שלב בחתונה ויצר לנו אווירה מושלמת בחתונה: קבלת פנים נעימה ושמחה , מוסיקה קצת יותר קצבית לזמן האוכל ובריקודים בכלל עפנו! לוץ מכל זה טל הוא בן אדם מאוד נעים. ממליצים בחום ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up