כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נופר שטארק

נופר שטארק

איפור כלות
כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז נופגר הייתה המאפרת גם בחתונה של אחותי, וברגע שהייתי צריכה לבחור מאפרת- הבחירה היתה לי די ברורה :) נופרת מהממת ומאפרת מדהים, בדיוק כמו שתרצו, מקצועית בטירוף וחוץ מזה גם מהממת ודואגת שתרגישי הכי בנוח בעולם ורק להרים לך במהלך כל היום :)
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נופר הייתה המאפרת והמסרקת שלי ביום החתונה. ראיתי תמונות מהאינסטגרם שלה ומייד התחברתי. ביום עצמו קיבלתי מלא מחמאות על האיפור העדין, שהדגיש והוסיף זוהר למראה הטבעי שלי. זה היה בדיוק המראה שרציתי, והאיפור והשיער נשארו במקום לאורך כל האירוע! בנוסף ולא פחות חשוב, ההתארגנות בבוקר הייתה באווירה רגועה וכיפית, שהייתה נחוצה בשעות שלפני החתונה, והכל תקתק לפי הזמנים שקבענו. ממליצה החום!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני בחורה שלא מתאפרת ביומיום, ובן זוגי לא אוהב שאני שמה אפילו סומק. עם זה הגעתי לנופר, ועם המון חששות שלא איראה כמו עצמי בחתונה. כבר בשיחת הטלפון נופר אמרה לי שהיא שומעת את זה הרבה, והגעתי לפגישת יעוץ איתה, בה היא עשתה לי איפור נסיון קליל, שיצא מ-ה-מ-ם! בן הזוג שלי ממש התלהב. ביום של החתונה נופר היתה מדהימה, עשתה לי איפור שיער מהממים. האיפור היה כל כך טבעי ויפה, לא נראיתי מאופרת והייתי פשוט עצמי. קיבלתי המון פידבקים על כך שנראיתי טבעית, ושאלו מי המאפרת. מדהימה!
הצג עוד

Patricia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב6.12.18 והגעתי אל נופר דרך הפייסבוק כי חיפשתי איפור ותסרוקת עדינים. מהטלפון הראשון התאהבתי וסגרתי ישר מהדיבור הרגוע, הנעים והמקצועי. ענתה לי על כל השאלות והייתה תמיד זמינה. בפגישת הניסיון לא הייתי סגורה ממש על מה שאני רוצה ועם המון סבלנות הראתה לי כמה אופציות עד שבחרנו את האיפור והתסרוקת המתאימים לי ביותר ( אני אחת שלא מתאפרת ולא אוהבת איפור כבד). ביום החתונה, כל מה שלא חשבתי עליו קרה- גשם כבד שלא פסק לרגע והפסקות חשמל. נופר הצליחה לתמרן בין הפסקות החשמל לעצב לי תסרוקת ולאפר אותי בצורה הכי מדהימה שיש. השרתה אווירה רגועה ושלווה, נתנה לי יחס אישי והקשבה מלאה.האיפור והשיער היו בדיוק כמו שדמיינתי וגרף אינספור מחמאות. האיפור והשיער נשארו לאורך כל היום, בצילומים ובריקודים עד סוף האירוע למרות הגשם הכבד.הרגשתי שאני בידיים הכי טובות ואפילו לא הייתי צריכה לחדש עם פודרה מרוב שהאיפור ישב טוב. בנוסף נופר איפרה ועיצבה שיער לאמא שלי ברמה מקצועית כל כך ונשארה עד אחה"צ. נופר פשוט כשרונית ומקצועית אין לי מילים. אני ואמא הרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות שאפשר.אין ספק שאבוא אליה גם באירועים הבאים. ממליצה בחום וללא ספק הבחירה המוצלחת ביותר שבחרתי ליום חתונתי.
הצג עוד

Dalit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נופר הייתה התגשמות של כל רצונותיי ביום הזה. איפור עדין לאחת שלא מתאפרת בדרך כלל ותסרוקת כל כך יפה שנמסתי. כל כך רגועה ונעימה, מזימנה ונינוחה. היה תענוג לראות אותך עובדת והתוצאה מדבר תבפני עצמה. בל נשכח את אסף המקסים, שלא שכח להצחיק אותנו ביום המלחיץ. עמדתם במשימה בגבורה! תודה רבה רבה לשניכם. אתם מהממים, תמשיכו לחייך!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל נופר דרך המלצה של מאפרת אחרת שלא הייתה פנויה ביום החתונה שלי. נופר מקסימה, זורמת, נעימה וקלטה אותי מהרגע הראשון- סגרנו על איפור עדין ותסרוקת עם מעט פרחים, וביום החתונה כך היה. היא הגיעה עם אסיסטנט מקסים בפני עצמו (אסף) ושניהם ארגנו אותי ועוד 4 מלוות באוירה נעימה ובדיוק לטעמה של כל אחת. למי שאוהבת איפור עדין וטבעי- נופר היא הכתובת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up