כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Toora שמלות כלה

Toora שמלות כלה

שמלות כלה
טלפון:0508436844
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לסטודיו טורה שאתןפשוט קיימות 🤩לחפש שמלת כלה במידה גדולה זה דבר מפחיד ולא פשוט, בטח אם יש לך טעם מאוד ספציפי ואת יודעת מה את רוצה. מהרגע הראשון שנכנסתי לעמוד האינסטגרם הבנתי שלא יכול להיות יותר מדויק מזה! מגוון בדים מדהימים, פרחים פרחים ושוב פעם פרחים, ירדה לפרטים הכי קטנים שיש 🧐הגזרה של השמלה הראשונה שמדדתי היא הגזרה שבחרתי, רננה ידעתי להתאים לי את השמלה שבה ארגיש הכי יפה שיש, לא משנה באיזה גודלממפגש למפגש דייקנו את השמלה עם עוד פרטים וגרמנו לה להיות פשוט אני 🌻אז שוב תודה לכל הסטודיו המדהים על החוויה, האנרגיות של המקום - פשוט נהניתי מכל רגע ואני כבר מתגעגעת לשמלה 🫶🏻לא חשבתי שארגיש ככה בשמלה ושהכל יהיה באווירה כלכך נעימה ומדוייקת, אתן פשוט אלופות ומוכשרות ואין מאושרת ממני שעשיתי את השמלה אצלכן
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה תהליך ארוך שכלל מציאת שמלה, ביטול בגלל הקורונה, ושנתיים אחרי חזרתי לסטודיו לבחור שמלה מחדש. ממש קשה לבחור מרוב שהדגמים יפים, והתהליך של בחירה ויצירת שמלה עם רננה פשוט קסום, היא גמישה, יצירתית ואומנית בחסד עליון. אפשר לבצע התאמות, לשנות גזרות, להוסיף תחרות ובעצם ליצור שמלה שמתאימה בדיוק בדיוק לך, לאירוע, לאווירה. אני לגמרי התאהבתי בשמלה שלי, שהרגשתי כאילו נוצרה בדיוק בשבילי, התייעצתי עם רננה על סטיילינג ואיפור ושיער, והרגשתי שקיבלתי מעטפת חמה לאורך כל הדרך וגם אחרי החתונה. סטודיו שהוא עולם קסום.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה קסומה. כל תהליך ההכנות לקראת החתונה מלווה בלחץ וחיפושים.. כל פעם שהגעתי לפגישות בטורה, פשוט נרגעתי. אווירה קסומה, יחס אישי וסבלני, דיוק על הפרטים הכי קטנים שיש. לא הפסיקו להחמיא לי על השמלה! מעבר ליופי, הייחודיות זה שם המשחק.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם את רוצה להיות ייחודית, לשזור את חלומך , ונשמתך בבדים סופר איכותיים ומיוחדים- אין מקום להתלבטות.את רננה גיתית, פגשתי אחרי 3 סלוני כלות שחשבתי שרציתי- אבל בטורה הרגשתי בית.הרגשתי שמבינים אותי גם בלי לדבר .כל חוט, ריקמה וחרוז בחרתי בעצמי, בליווי מדוייק ומקצועי להפליא של רננה.קצת על רננה.אין קסומה כזו. פייה. נעימה , קשובה , לבבית, דייקנית במובן הטוב, לבבית, והכי חשוב ? קלטה אותי.יש לציין שאני מאפרת כלות מזה 12 שנה. בדבר כזה ובשמלות כאלו לא נתקלתי. לסגור שם שמלה זו חוויה של כל החושים.השמלה היתה אני- וכך כל האורחים הרגישו וציינו.אתן לתמונות לדבר בעד עצמן.תודה לך רננה . עוד אלף פעם הייתי בוחרת בך !
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואוו.. אין לי מושג מאיפה להתחיל אפילו… סטודיו לשמלות כלה טורה הסטודיו שברגע שנכנסתי אליו הרגשתי על ענן מרחפת בין מלא שמלות חלומיות… רננה פשוט יודעת לקלוע בול למה שכלה צריכה, מוכשרת וכל הרעיונות שלה וההברקות הם מעבר לכל דימיון, הבדים נשפכים ומהפנטים ואין שני לה! הצוות של רננוש הכי מושלמות בעולם, אמה, מאי ושיר באמת ואוו.. הרגשתי חיבור כל כך גדול וכל האווירה מהרגע הראשון הייתה מדהימה! שמלת חלומותיי יצאה משם ואין אחד שלא החמיא ודיבר עלייה! אם הייתי יכולה לתפור אצלה כל יום שמלה לגמריי הייתי עושה את זה!
הצג עוד

זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לטורה דרך האינסטגרם האמת כשהגעתי לסטודיו הרגשתי ישר בבית ! יש אווירה של שלווה ורוגע 😇 רננה המעצבת היא פייה מהלכת על 2 קסם של בת אדם 🥰 מכילה ומקשיבה לכל הצריכים שהיו לי . נותנת את ההרגשה הכי טובה שיכולתי לבקש! העובדות איתה מתוקות להפליא הכי חייכניות ומתוקות בעולם ! היה לי פשוט חוויה מושלמת איתן !! וממליצה לכולכן להגיע לסטודיו המושלם הזה ❤
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל משיטוט של חברה באינסטגרם, ישר התאהבתי וקבעתי פגישה. כבר בפגישה הראשונה, סגרתי שמלה. סמכתי על רננה ולא הרגשתי צורך להמשיך לחפש…
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היחס של רננה פשוט מהמם, היא לגמרי נותנת מעצמה, חושבת, מתייחסת, נותנת את הזמן הראוי לכל פיפס ולא רק מסמנת וי ועוברת לכלה הבאה. זה הסטודיו הראשון שהגעתי אליו והיה לי ברור שזה המקום שבו אסגור את השמלה ולא אראה עוד מקומות וכך היה. בכל פעם שהייתי בסטודיו לא היו יותר מ2 כלות איתי, לא עמוס, נעים, מוזיקה, אווירה ויחס אישי.. באמת מדהים. המחירים ממוצעים לשוק והתפירה אישית ומדויקת עד המילימטר האחרון (הינומה תוספת במחיר) הגעתי עם מלווה קרצייה במיוחד ששאלה שאלות על כל בד ועל כל דבר (כי אני על הפנים בנושא) ותמיד היא נענתה על ידי רננה בסבלנות ובנועם. הבנות המהממות שעובדות עם רננה מקסימות ונעימות. במהלך החתונה השמלה הייתה לי מאוד נוחה ולא כבדה או מסורבלת וזה מבחינתי היה הכי חשוב.
הצג עוד

daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין שלמות כזאת! הכי מרוצה מהבחירה שלי בטורה לעיצוב שמלת הכלה שלי! מהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו התאהבתי במקום, הכול מסודר ונקי ומאורגן, נתן לי תחושה חגיגית ומקצועית. היתרון של המקום שאפשר לשלב דברים מכל מיני שמלות וממש להרכיב את שמלת החלומות, הבדים איכותיים והתפירה מדויקת, ומותאמת אישית לגוף, ממש שמו דגש לפרטים הקטנים, ועד שלא הייתי הכי מרוצה לא הרפו. רקדתי עם השמלה לאורך כל האירוע, והרגשתי נוח ויפה.
הצג עוד

גל לנדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו טורה ממש במקרה דרך האינסטגרם, אבל ברגע שנכנסתי בדלת הרגשתי בעוצמה ובקסם של המקום. אני מאחלת לכל כלה שנמצאת בתהליך שאיכשהו תצליח לחוות אפילו חלק מהתחושות והפרפרים שרננה והסטודיו שלה גרמו לי להרגיש. מהרגע הראשון הרגשתי את היחס החם, החיוך, ההקשבה, הדאגה וההשקעה בכל פרט ופרט! רננה יצרה לי שתי שמלות שמשקפות את מי שאני באופן כל כך מדויק! הרגשתי טבעית, נינוחה ומיוחדת! היה לי נוח לזוז, להשתולל ולרקוד מבלי לחשוש שהשמלה תזוז או תהרס. הרגשתי לאורך הדרך את הרצון האמיתי שארגיש הכי מיוחדת ואצא הכי מרוצה שיש!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up