כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Seatup- החברה לניהול אירועים

Seatup- החברה לניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0559705758
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
NK   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - אלופים! לאורך כל הדרך הם היו שם, הזמינות של רון, המקצועיות! יודעים את העבודה! אם אתם רוצים שקט ושהכל יהיה פיקס? רק את סיטאפ!!! תודה 💙
הצג עוד

יהודה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
שהתחלתי לחפש אנשים שיעזרו לי ההושבה ועם האלכוהול באירועבאופן אישי תודה רבה לרפאל ורון על המענה והזמינות והטיפול בדברים בצורה המהירה והטובה ביותר תודה רבה לטל על תפעול וניהול האירוע ברמה הכי גבוה
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מודה שחשבתי בהתחלה שאני לא צריך את השירות הזה. אחרי שעבדתי עם רון והצוות, אני לא מבין מה הייתי עושה בלעדיהם. ליווי מהשנייה הראשונה עד הסוף. תמיד בחיוך ותמיד במקצועיות.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ בחום על רפאל מחברת Seatup!כבר משיחת הטלפון הראשונית עם רפאל הרגשתי שאני משוחחת עם אדם מקצועי, אסרטיבי ושיודע בדיוק על מה הוא מדבר. רפאל לא היה המנהל אירוע הראשון מולו בררתי, אבל רק איתו מהשניות הראשונות של השיחה הייתה לי תחושה טובה והרגשתי שאני יכולה לסמוך עליו. בכל פגישה שהתקיימה עד החתונה עברנו מספר פעמים על כל הסעיפים והדגשים שהיו חשובים לנו בתור זוג ותמיד הרגשנו שיש בצד השני אוזן קשבת, ורצון שהכל יעבוד לפרטי פרטים. בנוסף הוא תמיד היה זמין עבורנו בכל זמן נתון, מיותר לומר כמה הדבר הזה מרגיע ועוזר לכל כלה! ביום האירוע רפאל דאג לעדכן אותנו בכל שלב בארגונים, נצמד ללו״ז שקבענו והכל תקתק כמו שעון שוויצרי!! ראוי להדגיש כי רפאל מעבר להיותו מקצוען בתחומו הוא אדם מקסמים עם אנרגיות חיובית ויחס מדהים לחתן, לכלה ולכל האורחים. לכל מי שמעונין להנות באמת מארוע החתונה שלו ולהיות בראש שקט אני ממליצה בחום לבחור ברפאל ובצוות המדהים שלו.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
אירוע גדול, היינו צריכים סידורי הושבה, ניהול אירוע וניהול אלכוהול. אחרי סקר שוק קצר הבנו שסיטאפ הכי טובים היום בשוק, בפער משמעותי. בשורה התחתונה - חסכו לנו אלפי שקלים!
הצג עוד

אורן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אפתח בשורה התחתונה, כל מי שמתלבט כפי שאני התלבטתי - האם נכון / האם שווה / האם כדאי / אולי נפיל את זה על חבר - התגובה הזאת בשבילכם :אל תהססו ואל תחשבו פעמיים!! צוות סיט אפ ורון העומד בראשו פשוט נתנו לי שקט ברגעי לחץ שאין לכמת במחיר, הם היו אדיבים, קשובים ופשוט עשו את עבודתם בצורה נפלאה.בנימה זו אגיד לכם תודה רבה, עליתם על ציפיותינו.יובל ואורן.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
שירות מעולה וזמינות מלאה לכל שאלה , עזרה בכל דבר עד הפרטים הכי קטנים

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אנחנו הגענו לסיטאפ דרך 2 זוגות חברים שהתחתנו והמליצו לנו על השירותמהרגע הראשון קיבלנו יחס אישי מדהים , זמינות מלאה, מענה לכל השאלות, טיפים ועודביום האירוע הגיעו ראשונים לאולם כבר דאגו שהכל יהיה במקום מסודר כמו שצריך לאורך כל האירוע רפאל המדהים תפעל את הלוז בצורה מושלמת , הרגשנו שיש על מי לסמוך בעיניים עצומות
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
זה יהיה קצת ארוך, סליחה מראש. כשסגרנו תאריך באולם הדברים הראשונים שחשבנו לסגור הם דיגיי, שמלה, איפור וכו׳ לא חשבנו בשום שלב על מנהל אירועים חיצוני. שבועיים/ שלושה לפני האירוע התחיל הלחץ שכל זוג חווה לפני חתונה, הרגשנו שזה יותר מדי ופחדנו לאבד שליטה על הכל, פחדנו שכל מה שהושקע ירד לטמיון. התקשרתי לישראל אלבז שהוא היה אחד הספקים שלי באירוע וסיפרתי לו, בלי לחשוב פעמיים הוא התקשר לרון ובעשר דקות של שיחה בטלפון הבנתי שיש לי עסק עם אנשי מקצוע רציניים ביותר. לצערי, רון אמר לי שכל העובדים בחברה תפוסים בתאריך שלנו ובכל זאת הוא המשיך את השיחה בסבלנות רבה. בעשר דקות האלה הוא האיר את עיניי וחשף אותי לדברים שלא חשבתי עליהם בכלל וכך נפרדו דרכינו..אחרי שבוע (אולי טיפה פחות) התקשר אליי מספר לא מוכר, זה היה רפאל (המלאך והמלך שלנו) בשתי דקות הראשונות הבנתי שנועדו וקבענו פגישה בזום. הפגישה הייתה מקצועית, ירדנו לפרטים שבחיים לא חשבתי עליהם, המצגת, היחס. שבועיים שפשוט צעדנו יד ביד יחד עם רפאל, הרגשנו בידיים בטוחות. רפאל הגדיל לעשות ועזר לי בסידורי הושבה במערכת מבלי שביקשתי אפילו, התקשר כל יום ולפעמים אפילו כמה פעמים ביום כדי לראות שהכל מתקתק וכל זה בלי להלחיץ, בלי ליצור אווירה לא נעימה או מתוחה. ביום של האירוע, חזרנו מהצילומים ורפאל חיכה כבר באולם ופתח לנו את הרכב חתן כלה!!! התנהל באירוע כאילו זה האירוע של אחותו, כל הדברים שסגרנו יצאו לפועל על הצד הטוב ביותר מעבר לכל הציפיות. חוץ מראש שקט, חסכנו המון המון כסף בזכותכם במחיר הכי הוגן בהשוואה למה שקיבלנו. אין לנו איך להודות!!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז ככה, אנחנו הגענו לחברת Seatup במטרה למצוא מנהל אירוע חיצוני. הדרך שבה חיפשנו היא דרך חוות דעת של זוגות אחרים, וכל הדרכים הגיעו למנהל אירועים רפאל אברמוב המלך.סגרנו את רפאל גם לניהול האירוע וגם לסידורי ההושבה.אל תוותרו על סידורי ההושבה דרכו - לא חוייבנו על שום מנה נוספת ואפילו להפך!!!רפאל ליווה אותנו מתחילת תהליך האירוע והיה זמין בשיחות ובהודעות ובכל מה שקשור לאירוע או לתחושות שלנו הוא תמיד נתן מענה אדיב , ומקצועי ופשוט השרה ביטחון בל יתואר שזה הכי חשוב לדעת שיש מישהו שידאג לכל מה שאתה צריך. לגמרי איש מפתח באירוע שלנו והספק הכי חשוב שסגרנו.וחייב לומר שמלבד הניהול החסר פשרות שלו, היחס הבין אישי שלו הוא יותר טוב והוא נכנס ללב.בקיצור לא לוותר על מנהל אירוע חיצוני לדעתי והאיש לכך מניסיון הוא רק רפאל אברמוב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up