כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

veronika שמלות כלה וערב

veronika שמלות כלה וערב

שמלות כלה
טלפון:054-6449946
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lotanlevy19   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסבטה לאחר שליוויתי את אחותי בתפירת שמלת הכלה שלה ועוד לפני שקיבלתי המלצה נוספת מחברה טובה עליה. לא היה לי ספק שאתפור את שמלת הכלה שלי אצלה ואפילו לא טרחתי לבדוק בעוד מקומות. באתי אליה עם רעיון והייתי בטוחה שיצא מושלם וכך היה. נראה לי שלביקורים אצלה אני הכי אתגעגע, באמת שהתאהבתי! היה לה חשוב במיוחד שהשמלה תצא בדיוק כמו שאני רוצה והאמת שהיא יצאה פי אלף יותר יפה ממה שדמיינתי. ממליצה לכל הכלות לעשות אצלה מכל הבחינות! מדהימה! מדהימה! מדהימה!
הצג עוד

Laura   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
omg SHE IS THE BEST! The nicest woman you will meet in Tel Aviv and she will make the dress of your dream! I came to her with a design in mind and the made it better than I imagined!!! I truly felt like a special customer each time that I was going and I felt like a princess the whole wedding! So many people in the streets stopped and asked me about the dress!! I really recommend; you won't regret it for a second!!!
הצג עוד

Suzi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר שחיפשתי וחיפשתי הגעתי דרך המלצות לסבטה המהממת שקיבלה אותי בחיבוק ענק והרבה חום וסבלנות. סבטה תפרה לי מאפס 2 שמלות על פי רעיון שהיה לי לשמלה הראשונה, ואת השמלה השנייה עיצבנו יחד ושתיהן היו מושלמות! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות. הבדים איכותיים, המחטב היה מעולה ונוח ונהניתי מהשמלות מאוד! סבטה תודה על הכל אני אוהבת אותך והייתי בוחרת בך עוד 20 פעמים לתפור לי את השמלות ליום המהמם הזה.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו דרך 2 חברות שהיו סופר מרוצות, מהרגע הראשון סבטה נתנה לי תחושת ביטחון שלא משנה מה אני אהיה מרוצה. סבטה תפרה לי שמלה לפי שילוב של תמונות שיצאה בדיוק כמו שדמיינתי ורציתי!! וקיבלתי עליה מלא מחמאות! סבטה הייתה זמינה מאוד לאורך כל הדרך, המדידות נקבעו בשעות נוחות. כשהיה לה ספק אם אני אוהב משהו שבחרתי (כי היססתי קצת) - במדידה הבאה היא פשוט תפרה גם וגם כדי שאוכל לראות ואז לבחור. ממליצה בחום!!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
סבטה אישה מדהימה, מלאה בסבלנות, נתינה, הקשבה, טוב לב ורצון לעזור! השמלה הייתה פשוט מושלמת‼ כולם אהבו אותה ואמרו שהיא בול אני! הפכה את כל התהליך למשהו כיפי, מרגש וחוויתי. ידעתי שלא משנה מה, אני אצא מרוצה. נתת תמיד תחושה טובה ומרגיעה=) תופרת שמלות מאפס וגם משכירה שמלות קיימות במחירים סופר שפויים. מומלצת בחום!!!!!
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
סבטה המדהימה!! עשתה לי שמלה מושלמת! יש לה מחירים מעולים! היא תופרת מ0, וגם משכירה שמלות מוכנות! מאוד סבלנית! מאוד עדינה! הלכה לחפש לי בדים, וכל הזמן חשבה איך לשדרג את השמלה! אין לי אפילו מילה אחת לא טובה להגיד עליה! ממליצה עליה מאוד!!
הצג עוד

kini10   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
סבטה המופלאה! הגעתי אליך בהריון (חודש רביעי) אחרי שעברתי אצל כמה וכמה מעצבות והתאכזבתי. איזה מילים בכלל קיימות בשביל לתאר את הכישרון והאופי המיוחד שלך?? באמת שקשה להסביר כמה שאת מדהימה, אבל אשתדל: קודם כל היכולות: אין מעצבות/תופרות כמוך! יש לך הכל: כישרון מולד ועין חדה לפרטים, טעם משובח והשכלה רלוונטית (כן בנות, יש מעצבות כמו סבטה שאשכרה למדו טוב טוב את המקצוע שלהן ולא סתם מחלטרות). ובונוס גדול- את אוהבת את העבודה שלך, ומרגישים את זה גם בתהליך וגם בתוצאה הסופית. ועכשיו לאופי: את קודם כל בנאדם. בנאדם מקסים. כל כך טובת לב, נטולת אגו ונדיבה. רק רוצה לעשות טוב למי שמגיעה אליה. מקפידה על הפרטים הכי קטנים ובאופן כללי נותנת שירות נפלא. אוהבת אדם אמיתית. להגיע אליך למדידה זה כמו לבוא לחברה :) אז המון תודה. תודה על שמלת הכלה החלומית שהכנת לי והיתה יפיפיה, תודה על השמלה המהממת שתפרת לאמא שלי ותודה על שהפכת חוויה שהייתה יכולה להיות מלחיצה לחוויה נעימה ומרגיעה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up