כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Aviv & Tali - אביב וטלי

Aviv & Tali - אביב וטלי

צלמי וידאו
טלפון:0544899991,0544578569
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת מושלם, בכמה, אביב פשוט פצצה מתקתקת (תרתי משמע). מהרגע שדיברנו עם אביב היה קליק, והיה לנו ברור לחלוטין שזאת הבחירה הנכונה.יום החתונה עצנו רק הדגיש את הבחירה, אביב פשוט היה בכל מקום ורק הרים!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאביב נחשפתי חצי בטעות, כשצילם את החתונה של גיסתי ובעלה בערך 10 חודשים לפני החתונה שלנו. הם שידרו לנו על הטלויזיה את סרטון החתונה שלהם ונפלה לי הלסת!!! איכות פסיכית של צילום וידאו, שעד אותו הרגע *מעולם* לא ראיתי בעולם החתונות. עריכה של מקצוענים באמת, עם קטע, עם נרטיב, עם רגעים קורעים מצחוק או מרגשים לבכות!! בלי ההרגשה הזאת ששוב הלבישו על אותו טמפלייט את אותם פריימים נדושים, באותו סדר, עם אותם שירי "פרסומת לבושם" ברקע, ורק החתן והכלה התחלפו. חיפוש קטן ברשתות על אביב וטלי אישר לי שאני לא היחידה שהבינה שהם משהו לא רגיל, ושיש עליהם הייפ מטורף אז כדאי לי להחזיק חזק אצבעות שבכלל פנוי להם התאריך, ולמהר לסגור. זה כמובן מה שעשיתי, וביום החתונה עצמו התמזל מזלי להבין (ולאשש) את ההייפ הכי חשוב ומדובר - *אביב* עצמו. אביב הוא שילוב מאוד מדויק של בנאדם. מצד אחד, הנוכחות שלו מאוד טבעית, הוא לא מעיק אפילו טיפה (זה היה אחד החששות שלי) ואתה כמעט ולא מרגיש שהוא שם. מצד שני, כל זמן שהוא שם, אתה מרגיש ממש ממש טוב! משהו בנוכחות שלו מרגיע ואתה 90% מהזמן צוחק (הוא אחד הקורעים). הוא מרים את הכיף והשמחה בכל חלק ביום הזה לשיאים מטורפים והלוואי והיה אפשר לשכפל את הבנאדם הזה ושילווה אותי גם בכל סתם יום רגיל! אחרי החתונה סיפרו לי שבמהלך החופה הוא בא במיוחד לאחים שלי כדי שיגידו לי שאני כבר יכולה להוריד את ההינומה (אין לכם מושג כמה חם עם זה ואיזה כיף שהוא עשה את זה), ואחותי סיפרה לי שהוא והצלם הנוסף (והמקסים!!) שלו לא הפסיקו להתרוצץ סביבנו במהלך כל הערב ועשו שמיניות באוויר כדי לתעד כל רגע. היא אמרה לי "מה לא שמת לב?", ובאמת שהוא כזה מקצוען שפשוט לא הרגשתי אותו. זה כל מה שייחלתי לו והרבה הרבה מעבר.
הצג עוד

Ester   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אביב הוא אחת הדמויות שאתם הכי רוצים איתכם ביום החתונה! מצחיק, שנון, מלא אנרגיות טובות.. מעבר לעובדה שהוא דאג לנו ליום מצחיק וקליל הוא גם דאג לתעד את החלקים הקטנים והגדולים באופן מלא! אם בא לכם יום קליל, כייפי ועם תיעוד מושלם.. ממליצים בחום לסגור איתו ❤️
הצג עוד

אלכסנדרה אסרג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את אביב וטלי הכרנו דרך המון המון זוגות חברים שבחרו בהם כצלמים שלהם, וידענו כשתורנו יגיע הם היחידים שנרצה. ואכן כך קרה, כשהתחלנו לחפש אולמות לחתונה בשניה שיצאנו מסגירת החוזה על האולם, הם הראשונים שהתקשרנו על מנת לשריין איתם תאריך. איכות הצילום ועריכה יחודית ומקורית, ורק משהו שלדעתי הם עושים. בזמן החתונה, אביב מצחיק משחרר ומנעים כל רגע איתו, הכל טבעי, נינוח ופשוט כיף. אנחנו מרוצים מכל רגע!!! ממליצים בטירוף!
הצג עוד

Daria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בחירת צלם וידאו הייתה המשימה הכי מאתגרת שלנו בכל ההכנות לחתונה - ברמת ערבים שלמים מול VIMEO בלופים של סרטוני חתונה, עם תקווה שמשהו יצבוט לנו בלב. עד ש - קיבלנו רשימת המלצות מצלם הסטילס איתו סגרנו (גיל ורון) ומשם התגלגלנו לעמוד של אביב. התאהבנו בצורת העבודה שלו - כל סרטון שונה וייחודי בזכות השילוב ראיונות של בני הזג, משפחה וחברים, לאורך הקליפ. ראינו כמעט את כל הסרטונים בעמוד ועדיין נשארנו עם חשק לעוד. לא היה לנו ספק שלשם אנחנו שואפים ואביב הוא הכתובת להגשים לנו את החלום. ברמת החיבור האישי - לא יכולנו לייחל לצלם יותר זורם, קליל, אנרגטי, מצחיק ומקצועי ממנו. עבודת העריכה, השילוב של השירים שבחרנו, הדגשים הנכונים לאורך הסרטונים שלו - הכל מביא לתוצאה מושלמת ומרגשת.
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הצילום היה אחד הדברים הכי חשובים בעינינו, וספציפית הוידאו היה חשוב לי מאוד. הסתכלנו במשך תקופה ארוכה בוידאו של צלמים שונים אבל ברגע שנתקלנו באביב וטלי הבנו שמדובר כאן במשהו אחר. התחברנו מאוד לסגנון העריכה, הצילום, איכות התמונה והסאונד... היכולת להעביר אווירה בצורה מאוד ייחודית. בקיצור, התאהבנו (: לאחר האירוע התעכבנו קצת עם שליחת השירים עקב מעבר דירה, אך מהרגע ששלחנו אביב וטלי תקתקו ושלחו לנו את הסרטים המוכנים הרבה יותר מהר משהתחייבו בחוזה! סרטים באיכות גבוהה מאוד, ששילבו את המוזיקה שבחרנו בצורה מושלמת. מודה שה"ראיונות" המקדימים קצת מביכים לצפייה, אבל זה בעיקר הודות לנו ולעריכה הגאונית (; חשוב לציין שאביב עצמו לא היה פנוי בתאריך שלנו, אבל הוא שלח צלם אחר מטעמו, לירן מימון, שעשה עבודה מדהימה ויצר אווירה רגועה וכיפית.
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
האמת שבהתחלה לא רצינו וידאו כי חשבנו שזה קצת נדוש ואולי לא צריך אבל ראינו מספר סרטונים של אביב וטלי והחלטנו שאנחנו חייבים אחד כזה לחתונה כי זה באמת מסכם ומוסיף צבע לכל הסרטון של החתונה (תסתכלו באתר יש את הקטע של הברכות) עוד לא קיבלנו את הסרטון אנחנו מחכים לזה ממש אבל לעבור את היום עם אביב היה פשוט כייף! זה ספק שמגיע ממש מוקדם ועוברים איתו את כל היום, חשוב מאוד לאנרגיות טובות לצחוקים לכייף ובאמת זרימה במהלך היום במיוחד בצילומים! ממליצים בחום!
הצג עוד

Ofra   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בחירת הצלמים היתה לנו הבחירה הכי מאתגרת! היה לנו חשוב שיהיה חיבור מדוייק, כימיה ואנרגיות טובות, ולקח לנו זמן למצוא...עד... שפגשנו את אביב והכל התחבר! אנחנו מאושרים על הבחירה! הוידאו ללא ספק זו אחת המזכרות החשובות מהיום המיוחד הזה וכל פעם מחדש נהנים לראות את היצירה מלאת הרגש והמחשבה שאביב וטלי הכינו עברונו. הלב שלנו מלא בהודיה ! קליפ ההילייטס שלנו - https://vimeo.com/404576267
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהתארסנו והתחלנו לחפש צלמים, פנינו לחבר ותיק בתעשייה ושאלנו להמלצתו. לאחר שבחנו את ההמלצות, החלטנו להתקדם עם אביב וטלי. התחברנו לסוג הסרטונים ולעריכה המיוחדת שלהם, שבה כל פריים יושב בול על כל ביט וביט של המוזיקה. כבר משיחת הטלפון הראשונה הרגשנו שעומדים מולנו צמד מקצוענים, כאלה שנותנים שירות חמים לצד עבודה מקצועית מאוד. ביום החתונה נפגשנו עם אביב בשלב ההכנות, וטלי הצטרפה אליו באולם. אביב ידע לכוון לפריימים הנכונים, לשאול את השאלות הנכונות כדי לדובב אותנו, להכניס הומור ופריימים שטותיים שיקלילו את הסרטונים. לאורך כל האירוע הוא וטלי נכחו בצורה טבעית ובלתי מורגשת, תפסו כל פריים ופריים, שמו את הדגש על הדברים שהיו חשובים לנו. אביב זכר דברים שדיברנו עליהם בהכנות, שאל אותנו עליהם בסוף האירוע, ובעריכה שילב בין השניים בצורה מושלמת. בשלב התוצר קיבלנו גם את חומרי הגלם המקוריים (אפילו שביקשנו אותם רק 3 שנים לאחר מכן), וגם סרטונים ערוכים לכל אחד מהשלבים בחתונה שלנו: ההתארגנות, המפגש, הצילומים בחוץ, קבלת הפנים, החופה, המסיבה, הריקוד שלנו ואפילו ברכות מהאורחים. נוסף לכל אלו היה סרטון היילייטס מצחיק ומרגש, אותו העלנו לפייסבוק ועליו קיבלנו פידבקים אוהדים מהחברים. אין ספק שבחרנו את הצלמים הטובים והמגניבים ביותר שיכולנו לבחור לחתונה שלנו, ונשמח להמליץ עליהם בחום לכל מי שישאל.
הצג עוד

Alona   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי הרבה חיפושים אחר משהו אותנטי וחדש הגענו לאתר של אביב וטלי הנ ד י ר י ם!!! מיותר לציין שמרגע שנחשפים לעבודות שלהם מאוד קשה לאהוב משהו אחר אחרכך...הם יודעים מה הם עושים בדיוק והם אלופים בזה, אביב נותן הרגשה של אחד מהחבר׳ה הטובים, דאג אפילו להרים בריקודים ולשמוח בשמחתנו. הסרטונים שקיבלנו עושים פרפרים בבטן, התעלה על מה שקיוותי ודימיינתי! לדעתי, זו המתנה הכי יפה וחשובה שהזוג עושה לעצמו וזה הזכרון המטורף והטעם שנשאר אחריי. ואין טובים יותר מהם בתחום הזה! אביבבב אתה מלך העולם!!!! ואנחנו מודה לך מכל הלב על ההשקעה והמקצועיות! השארת לנו מתנה אדירה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up