כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לימוזינה פרדייס

לימוזינה פרדייס

הסעות לאירועים
טלפון:0526772677
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני כשבוע, הנהג הגיע בדיוק בשעה שקבענו איתו, כל הדברים שסגרנו איתם מראש היו והתבצעו, האווירה מול הנהג הייתה ממש טובה, הלימוזינה מטופחת ושמורה מאוד הגיעה מקושטת ונקייה . סה"כ אנחנו מאוד מרוצים מהבחירה וממליצים !!

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
75 מתוך 100
קבענו בשעה מסויימת שיאסוף את החתן, איחר ב30 דקות ובעקבות כך הכלה הייתה צריכה להמתין בסלון כלות. מעבר לכך, הבטיח לנו פינוקים בלימוזינה של שוקולדים שלא היו שם. הנהג היה לחוץ לקבל את הכסף, עוד מהשיחה בטלפון לפני שהגיע. ביקשו לקבל רק מזומן, לא צ'ק ולא ביט. היה רק אוורור ולא מזגן בתוך הלימוזינה וזה העכיר את האווירה ביום החם מאוד שהתחתנו בו. בקיצור אכזבה!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שי פשוט קסם של נהג, תמיד דאג שיהיה הכל ונתן שירות באמת יוצא דופן. ראש שקט...
הצג עוד

hamon   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
לימוזינה פרדייס שירות מספר 1 שי נהג מאוד סבלני עושה שמח ויודע להרים את המורל של כל מי שנמצא עם החתן והכלה
הצג עוד

סמדר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אנו כפר ילדים בנס ציונה החוגגים אירוע לילדי בני המצווה , כמידי שנה שי המדהים נרתם עבור הילדים ומעמיד את הלימוזינה שלו לרשותנו בהתנדבות . תודה רבה שי היקר שאתה איתנו כל שנה .
הצג עוד

Roy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין איך לתאר את החוויה המדהימה הזאת כבר מהרגע הראשון בשיחה עם שי ידעתי שנסגור איתו הוא היה כזה אדיב ונחמד וקליל שזה בדיוק מה שחיפשנו , שי היה פנוי לכל שאלה שלי בערך למשך חצי שנה ובאמת לכל שיגעון וכל דבר שרציתי לשנות להוסיף וכאלה באותו יום הלימוזינה הייתה מקושטת ועם וודקה ויסקי אקסלים ושתיה קלה ומוזיקה שבהחלט תרמו לאווירה של היןם הזה ונתנו לנו שיה וחצי של רוגע. הנהג היה נחמד מאוד ואדיב אין מילים לתאר את זה מאוד מקווה שיהיה לי עוד היזדמנות לסגור שוב
הצג עוד

galkr2304   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שי המדהים!!! אתחיל בזה שאתה אדם מדהים!!! כמה אנרגיות! כמה שמחה! כמה כיף!!! אז לפני שאפרגן על הלימוזינה המשוגעת והמפוארת קודם אפרגן לך!! כי בזכותך נהננו הכי הרבה! תודה לך על יום מיוחד, מצחיק, חוויתי שאזכור לתמיד! לימוזינה ארוכה, חדשה, יפייפיה! יצאו תמונות מעלפותתתת!! נהננו מכל רגע בלימוזינה, מהשפע, מהיחס, מהאוירה הטובה והאנרגיות המטורפות. לא ציפינו לקבל יחס כל כך מסור, על זה שפתחו לנו דלתות, על השפע בבר, מלאאאאא שוקולדים ופינוקים, אלכוהול ושמפניה..באמת שאמליץ לכל חברותיי! חייבת לציין שלמרות שפחדתי בגלל השמלת כלה היה לכולנו נוח, מרווח, היה מקום לכולם. תמיד דאגת שיהיה לנו נעים, עם המזגן, מבחינת מיקום, מבחינת זמן. והכי חשוב שהצלחת להרגיע אותנו עם כל הלחץ !! חשבת על הכל! מודים לך מכל הלב על שהיית לצידנו ביום הגדול שלנו ושנתת את כל כולך מכל הלב. אין כמוך!
הצג עוד

רינת   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מחיר שווה לכל כיס, שי לבבי ושרותי, מומלץ בחום!

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רצינו להביא את החברים הכי טובים שלנו להיות המלווים שלנו, הבעיה הייתה שהינו 8 אנשים. (חתן עם 3 חברים וכלה עם 3 חברות) חיפשנו את הפתרון המושלם ואז הגענו לשי דרך האינטרנט והמלצות חמות! מיד בסגירה מולו הרגשנו את היחס המדהים והמקצועיות שלו. ביום האירוע שי היה מדהים!!! הלימוזינה הייתה פשוט מושלמת! האווירה ששי ארגן לנו במהלך היום הייתה פשוט מדהימה! עמדנו לכל אורך היום בזמנים והיה לנו פשוט מושלם. אוהבים המון ליאור ונוי גרא.
הצג עוד

eti1302   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו לימוזינה מיוחדת....כזו שמי שמסיע אותנו ביום שלנו יהיה נעים, סבלני וגמיש. אחרי הכל זה היום הכי לחוץ .... אז רצינו להודות לך נהג יקר שלנו שלקחת אותנו מתא לאשקלון ומשם לצילומים ומשם לאבן יהודה ומשם למלון שלנו. שיגענו אותך ואתה היית הכי נחמד שיש אפילו עזרת לנו עם הדברים כי היינו מאוד מבולבלים זה בכלל לא מובן מאליו. אני מאחלת לכל זוג שמתחתן שירות ויחס אישי כי זה כל כך חשוב. במיוחד בסוף הערב שהוספנו תשלום כדי שהוא יקח אותנו למלון וזה היה שווה כל שקל לא טוב להסתמך על חברים / מלווים או משפחה שאולי ישתו בחתונה. תודה רבה לכם!😘 אתי וקובי 17.1.17
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up