כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
E.G.K צלמים

E.G.K צלמים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0526414186
אתר:egk.co.il
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
יחס גרוע ביום החתונה, חוסר מקצועיות
הצג עוד

Golan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
35 מתוך 100
התחתנו לפני כשנה והשתמשנו בשירותיהם של אלעד וניקולה לצילומי החתונה: בסטילס, וידאו, טראש , אלבומים קליפים ומגנטים.. בהתחלה הכל היה בסדר, למשל עם הטראש. אבל לקח להם כ4 חודשים להפיק את הסרט ולתת לנו את האלבומים. למרות זאת היו חוסרים בדברים שהובטחו כמו תיקון הסרט, עוד מגנטים ( כי הייתה פדיחה במגנטים בחתונה), קנבס ועוד.. לקח להם עוד כמה חודשים של המון טלפונים והודעות שכל הזמן דחו ודחו. יש לציין כי שילמתי על הכל כולל הצק של ה3 חודשים אחרי החתונה וקיבלתי הכל הכל חצי שנה אחרי זה ו9 חודשים אחרי החתונה ( לקח לי לבחור תמונות 3 חודשים אחרי החתונה). הדברים הטובים זה שבסוף קיבלנו הכל והאלבומים אחלה ( למרות שאין תמונות משפחתיות מספיק מהאולם) והסרט אחלה. אבל היחס היה לא משהו בכלל וכמעט והתייאשנו מלקבל הכל. בגדול, לא ממליצים.
הצג עוד

zivzango   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תותחים! מאד נהנו גם במהלך הצילומים בבוקר של החתונה וגם מצילומי הטראש..מאוד מקצועיים, משרים אווירה נעימה ומרגיעה ביום כל כך מלחיץ! באים לקראת במחיר ונותנים את הלב! מומלץ!
הצג עוד

oshrim   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תוחתי על! עשו את העבודה הרבה מעבר למצופה, קיבלנו המון תגובות מעולות מאורחים לגבי המסירות ויחסי האנוש. אלעד וניקו נתנו לנו מההתחלה את ההרגשה שהם בעצם חברים שלנו מזה שנים ויעשו הכל כדי שנהיה מרוצים. הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו ללא ספק.
הצג עוד

Micha   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חבורה טובה. בחרתי בהם לתלם לנו אירוע משפחתי. מאחר ואני צלם אז היה לי חשוב לבחור מקצוענים ושיהיו גם בני אדם...הצלחתם לעמוד בכל מה שהזוג ביקש ומבחינתי זו היתה בחירה מושלמת לא פחות מזה. אין לי ספק שאתם תעלו מעלה מעלה. תודה על הכל😍
הצג עוד

thifi1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
צלם מקצועי מאד אך מעל הכל יחס חם. בא לקראת ומפרגן ממש! הצוות הנלווה גם מקצועיים ונינוחים. הגיעו להיות איתנו מהבוקר ידעו לתת את המרחב והשתלבו בכיף. התמונות יצאו איכותיות ויפות!! ממליצים בחום שווה את ההשקעה!
הצג עוד

poli_si   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אלעד והצוות פשוט תותחים ! לקחנו את השירות שלהם גם לטראש וגם ליום החתונה. אין מילים כמה אכפתיות, אהבה לצילום וחוש הומור שתורם הרבה ביום הלחוץ הזה. העבודה מעולה , הצילום איכותי והכי חשוב שנעשה עם המון אהבה ומכל הלב ! לכל בעיה שהיתה לנו היה למי לפנות ואת מי "לשגע" נענו לכל בקשותינו והשגעונות שלנו ! מומלץ בחום !!!!
הצג עוד

מירב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
צוות מעולה! יחס אישי ומלא סבלנות. נהננו מאוד להצטלם לקראת הבר מצווה במקומות יוצאי דופן כל המשפחה יחד. גם בשיא החום בקיץ השקיעו מכל הלב בזמן איתנו. ממליצים בחום! יגאל ומירב רובין.

Inna   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות מדהים צלמים אלופים איכות אמינות ,ברמה מקצועית אחלה שירות 👍👍👍👍😍
הצג עוד

Tobias   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר איזו חוויה עברנו בזכותם !! אם זה בטראש שלקחו אותנו למקומות נטושים רק שיצא הכי יפה והכי מושלם, ואם זה ביום של החתונה שפשוט היה חוויתי ! הפקתם מאיתנו את המירב ועשיתם אותנו מושלמים , הערב הזה היה מלא באהבה וצחוקים והכל בזכותכם ! אין על הצלמים האלו, ממליצים לכם בחום אתם תראו שלא תצטערו על זה !! אוהבים אותכםםם , אתם צלמים מספר 1 זהר וטוביה קצאלי ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up