כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תמיר איתן פוטוגרפי

תמיר איתן פוטוגרפי

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542857555
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
35 מתוך 100
כמו כולם, חברים המליצו עליו לפני שהם בכלל קיבלו את התמונות.פגישת התרשמות כמו כולם, מגניב, נחמדים, כמה אלבומים יפה שמראים לכם, עד כאן הכל טוב ויפה. אחר שקיבלת כסף, הוא כבר לא היה כזה נחמד כמו בהתחלה, ביום החתונה הוא איחר לצילומים של הכלה, יש לו פיוזים קצרים. הצילומים של התמונות והאירוע עצמו עברו בסדר וללא בעיות.וכשקיבלנו את התמונות ואת האלבום פשוט היינו בשוק. זורקים עליך שבוע אחרי החתונה 500 תמונות(כאילו יש לי מה לעשות עם 500 תמונות), שנראות כאילו לא עברו עריכה, שום דבר בהם לא נראה מיוחד. אם הייתי נותן לאחי הקטן את המצלמה הוא היה מוציא לי בה את אותם התמונות גם. יש תמונות שקצת זרקו עליהם כמה פילטרים שיראה כאילו ערכו אותם, אבל מעבר לזה היה פשוט אכזבה אחת גדולה. אם אתם רוצים צלם מיוחד שיעשה לך תמונות מיוחדות זה לא זה סליחה.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, תמיר והצוות שלו הפכו את היום שלנו למושלם! נתנו תחושה טובה, אנרגיות טובות ובעיקר זרמו עם הרצונות שלנו כדי שהכל יהיה בטבעיות ומדובר בזוג שמאוד קשה לו עם להיות במרכז הצילומים😅. תמיר דאג לקחת אותנו למקומות שקרובים לגן האירועים כדי לבצטלם בנחת ולא בלחץ אבל לגמרי בלי פשרות. מיותר לציין שהתמונות יצאו מושלמות, ברמה הכי גבוהה שיש. מעבר לזה את בתמונות קיבלנו יום אחרי האירוע, שזה חלום!! אחרי פחות משבועיים כבר אישרנו מול הגרפיקאית את האלבום והוא בדרך אלינו. תמיר, לב ואמיר אין עליכם בעולםםם!!
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על תמיר מחברים ואיזה כיף! זכינו! בשאלות שהיו לקראת היום תמיר היה מאוד זמין ומקסים לכל שאלה שעלתה. בתור מי שלא מרגישה בנוח מול מצלמה בכלל ומאוד חששה מהחלק של הצילומים תמיר גרם ליום שלנו להיות הכי כיף בעולם! מהרגע שהוא הגיע צילם את הדברים שמסביב ביצירתיות מדהימה! תמיר פשוט אומן וסופר יצירתי ולגמרי יודע מה הוא עושה היינו בהלם איך יצאנו בתמונות בזכותו. מקצוען אמיתי, מקסים ומצחיק בטירוף לגמרי דאג שהיום הזה יהיה חוויה! היה לנו כיף איתו ועם לב צלם הוידאו בטירוף ובמקביל יצאו תמונות עוצרות נשימה! כשהגענו לאולם הרגשנו שהוא פשוט היה בכל מקום ודאג לצלם. בנוסף, העביר לצלם המגנטים שלנו תמונות מלפני ההגעה לאולם כדי שיוכל לעשות לנו מגנטים מהם, סופר מרגש! פשוט הבחירה הכי טובה לצלם שאפשר!
הצג עוד

טל ואבשלום   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תמיר איתן הצלם המושלם בעולם! הכל התחיל בזה שהוא צילם חברים שלי לפני כ3 שנים והוא זכר בדיוק מי הם ומה הם! כבר התרשמתי.. ואז התגלגלנו לנו לצילומי סייב דה דייט שהיו מושלמים! הוא בן אדם מקסים, מקצועי, הכי מסודר שיש! הכי מהיר שיש (קיבלנו את התמונות אחרי יממה). תמונות מהממות ויפות וגם יצירתיות! עשה עבודה פשוט נהדרת! פרט לכל זה, כיף איתו ברמות!! בן אדם נדיר! הכל היה דרכו, גם הוידאו וגם המגנטים. צלם הכי נדיר שיש!!!! אם הוא פנוי- לכו על זה!❤️
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תמיר והצוות שלו היו מאוד מקצועיים. הוא עזר לנו להשתחרר וליהנות מהרגע. התמונות יצאו מדהימות!

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם תמיר שיהיה הצלם בחתונה שלנו כבר בפגישה איתו. תמיר הוא אמן, עובד בנוסף עם צלמים נוספים מקצוענים ומוכשרים ופשוט השאיר לנו מזכרות יפיפיות מהחתונה וגם מצילומי הזוגיות שקדמו לאירוע. הוא הכניס אותנו לאווירה של הצילומים עם רוח טובה, צחוק וכיף ולגמרי שדרג את יום החתונה שלנו. אנחנו ממליצים על תמיר בחום!
הצג עוד

מעיין ודניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תמיר צלם מהמם, אני פחות בקטע של רומנטי ותמונות רגילות ויותר בקטע מגניב אורבני והוא קלט אותנו לגמרי. לקחנו גם צילומי זוגיות שהתלבטנו עליהן הרבה, לפשוט היה שווה כל שנייה ! תמונות מדהימות, קלע לטעמנח, ריכך לי צבעים ושלח תוך 3ימים. בחתונה תמיר להתוות היו פשוט כיפים. לא הרגשתי שהם שם(מבחינתי זה היה הכי חשוב) התצמונות הגיעו יום אחרי עם פילטר לבקשתו. גם יצאו מעולה(לפני עריכה של התמונות הנבחרות כמובן) למי שחשוב הצילומים לפני , הצילומים גם יצאו מגניבים בטירוף!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את תמיר מחתונה אחרת שהיינו בה ולא היה לנו ספק שבו נבחר גם לחתונה שלנו! הבחירה הכי טובה שעשינו, קבענו איתו גם צילומי זוגיות והוא פשוט גרם לנו להרגיש הכי בנוח שאפשר לאורך כל הדרך (ואנחנו זוג מאוד ביישן) במיוחד כשהיינו צריכים לדחות את הצילומים (קורונה....) הוא ממש בא לקראתנו ותוך יום קבע לנו תאריך חדש. התמונות היו אצלנו סופר מהר וכולן מדהימות ברמה שאי אפשר לבחור אילו אנחנו רוצים שיכנסו לאלבום. בחתונה הוא וכל הצוות שהגיע איתו היו פשוט אלופים והצליחו להוציא תמונות מדהימות
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היה אירוע מהמם ולתמיר ולצוות שלו יש חלק נכבד בזה! גם אני וגם בעלי לא נהנים מהמצלמה ומאוד מובכים מזה.. אבל תמיר ידע איך לגרום לנו להשתחרר ולהנות מהרגע, מה שחשבנו שיהיה חלק מביך ועצבן ביום היה דווקא מהנה וכיפי בזכות תמיר והצוות שלו! בסוף הערב תמיר הביא לנו הפתעה בצורת מגנטים ממהלך היום ולוח עץ עם תמונה שלנו שממש סגר לנו את היום בצורה מדהימה!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בן אדם פשוט אומן מגיע עם המון אנרגיות! יצירתי.. יודע לתפוס רגעים באופן מושלם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up