כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הבלון הגמיש
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ראיתי במקרה את האופציה של אטרקציית בלונים, והבנתי שזה בדיוק הטוויסט לרחבה שחיפשתי. רציתי שהריקודים יהיו חגיגה, שהאורחים יופתעו ויחוו משהו לא רגיל. הבלון הגמיש בדיוק סגר את הפינה הזאת, אנשים מאוד אהבו את זה וקיבלנו הרבה מחמאות גם מהצעירים וגם המבוגרים שאמרו שהם בחיים לא ראו דבר כזה. הצעירים השתוללו בריקודים והמבוגרים לקחו הביתה לילדים ולנכדים. כולם הרוויחו :)
הצג עוד

Orna   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
תודה לך חברה יקרה שהפתעת אותי עם כובעי הבלונים המיוחדים שכל כך שימחו את כולם. זה היה פשוט מצויין ומרגש! הכל בהתנדבות מלאה וללא עלות.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
סגרנו את אביבית לאירוע ברית ממש יומיים לפני, נתנה לנו מענה ושירות מדהים. הגיעה לפנינו לאולם וכבר סידרה את המקום שלה לעבודה. הגיעה עם חיוך ואנרגיות טובות ומשמחות, עבדה בצורה מקצועית והכינה בלונים בצורות שלא ידענו שאפשר לעשות. כל ילד קיבל את מלא צומת הלב והסבלנות.
הצג עוד

hilakasri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
שירות ואיכות ברמה הטובה ביותר! יש תמורה לתשלום במחיר הוגן🙏🏼
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היום חגגנו אירוע ברית לבננו שליו והזמנו את אביבית המקסימה להפעלת בלונים, צבעה לנו את האירוע בשלל בלונים אמנותיים במיוחד.. בדיוק כמו שאמרה לי בטלפון... לא כלב לא חתול... עשתה שם דמויות מיוחדות כמו תמנון מנומר דרדסים חייזרים ובכל מיני גדלים, הילדים בחרו אם בכובע או בצורה אחרת.. מכונת בועות סבון שהילדים עפו עליה במיוחד בני הבכור שבכלל ריחף שם בעננים ואפילו חילקה להם בלוני אורז... אהה וגם איפרה אותם פשוט מקסים👌😊 הכל בחיוך בנועם סבלנות, כולם חיכו בתור וכמובן גם המבוגרים, כולם קיבלו בלונים והרעיפו שפע מחמאות לאביבית! היא חיכתה עד אחרון האורחים... מיותר לסכם שאנחנו ממליצים בחום לכל אירוע👌🎈🎈🎈😊🙏❤️🌹 תודה לך אביבית מדקלה יוסי מתן ושליו 🙏 ניפגש בשמחות
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אביבית המדהימה שימחה אותנו עם הבלונים המהממים שלה לפני 4 שנים בחתונה של בת דודה שלי, לפני שנתיים בחתונה של אחי וביום רביעי ב14.7.21 בחתונה שלי (: אביבית מקצועית מאוד! היא דאגה להכין לנו בלונים שונים לגמרי מהאירועים הקודמים, בלונים צבעוניים ויפיפיים שהרימו עוד יותר את כל הרחבה (:
הצג עוד

moryanay81   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אביבית מקצוענית וברמה הכי גבוהה שיש. היא עשתה לנו את אירוע הברית. העסיקה את הילדים כל האירוע. הבלונים שעשתה היו מהמממים וברמה הכי גבוהה. אין ספק שהיא הייתה הבחירה הנכונה.
הצג עוד

מירב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אביבית מקצועית ומקסימה מאוד. הבלונים הוסיפו ועשו שמח ברחבה וכיף. אהבתי שלא חילקו מיד הכל באותו הרגע ועשו ב2 נגלות ככה תמיד היו אנשים עם הבלונים. ממליצה בחום!!

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על הבלון הגמיש על אביבית והצוות המדהים שלה! מהבלונים בחופה ועד הבלונים לרחבה הכל תקתק והיה מושלם! הבלונים והכתרים הוסיפו כל כך הרבה צבע לרחבה ותרמו לאווירה, הקהל התלהב ולא הפסיק לדבר עליהם! האומן בלונים נשאר עד מאוחר וחילק בלונים בכמויות! מומלץ בחום!!!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חגגנו בריתה לנסיכה שלנו ביום שישי האחרון ובגלל שהיו יחסית הרבה מוזמנים עם ילדים החלטנו שיש צורך להביא מפעילה לילדים שיהנו גם...אז חיפשתי בגוגל , רפרפתי בין העמודים השונים, ומשום מה אביבית מהבלון הגמיש תפסה את עיניי, היא הראשונה והאחרונה שהתקשרתי אליה, משהו הרגיש לי נכון וטוב. יש לציין שבדרך כלל אני סוגרת דברים כאלה רק דרך המלצות אבל משום מה לא הרגשתי צורך ומסתבר שצדקתי ובענק!!!! אביבית הגיעה לפני הזמן קישטה את כל האולם בדיוק כפי שסיכמנו ואף יותר- פינקה אותנו במעמד בלונים נוסף בכניסה שלא היה כלול בחבילה שאותה רכשנו. היא קיבצה את כל הילדים מלאחר הבופה ונשארה עד אחרון האורחים!!!! אפילו הלכה הביתה אחרינו. היא בחורה מדהימה, נעימה, משרה אווירת רוגע ושמחה!במהלך כל האירוע הילדים נהנו בטירוף, לא זזו ממנה, היא עשתה להם הפעלות שונות ומגוונות. כל אורח שאיתו שוחחתי במהלך האירוע- לא הפסיק להחמיא לי על שבחרתי אותה, כמה היא תותחית וכמה הילדים נהנים (וגם ההורים שלא צריכים להעסיק אותם). היא עשתה להם פעילויות בלונים ברמה גבוהה ביותר! אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה וכמובן שממליצה בחום!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up