כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בני טפירו

בני טפירו

צילום וידאו וסטילס
כתובת:ישראל
טלפון:058-7633333
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
royal-lee   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בני מקצוען אמיתי! רואים שהוא נהנה לעשות את מה שהוא עושה. התוצר שקיבלנו מעבר לכל ציפייה ואנחנו שמחים שבחרנו בו לתעד את הזכרונות שלנו מיום חתונתנו. בני איש צנוע, שמח ונעים, הבין את האישיות שלנו וזרם איתנו בהכל (צילומים בשטח).
הצג עוד

אלינה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בני טפירו הצלם הכי טוב בעולם פשוט אלוף מספר 1 !!! היה ממש כיף ביום הצילומים איתו אווירה נוחה משעשעת ונעימה . עברו רק שבועיים מיום החתונה וקיבלנו את הלינק עם כל התמונות וכל האלפי תמונות יצאו פשוט מושלמות !!! הכי יפה שראינו בחיינו ממליצה מכל הלב על בני ❤️ ובעזרת השם נתראה איתו בעוד ארועים ושמחות .
הצג עוד

seli.sassi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבני דרך משפחה שהכירה אותו ואני מרגישה שזכינו! הבנזוג שלי לא אוהב להצטלם ועברנו אצל כמה צלמים שהוא פחות התחבר אליהם, בעיקר בגלל יוהרה וכו. כשנפגשנו עם בני הפשטות, הכנות, והרצון שיצא לנו הכי מושלם שיש קנה אותנו! לשמחתנו לא טעינו. האיש מקצוען, לקח אותנו למקומות צילום מדהימים ותקתק את כל העסק עם תמונות מדהימות אחת אחת!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קודם כל בראש ובראשונה תודה ענקית לבני טפירו האיש והאגדה שבלעדיו לא היה לי שום זיכרון מהמם לחתונה שלי. בני טפירו מקצוען אמיתי !! נותן יחס חם ואישי לכל לקוחותיו. מה שאומרים על איכות לא מתפשרים. מחפשים צלם? אין פה מה להתבלבל בכלל הוא הכתובת. אוהבים אותך ובטוחים שנתראה באירוע הקרוב שלנו.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
בניי חייבת לציין שאיתך זאת הייתה אהבה ממבט ראשון איך שהגעתי אלייך נתת יחס חם ומדהים נתת לי כבר על ההתחלה את התחושת הבטחון שיהיה מושלם החלטתי לקחת אותך לחינה וגם לחתונה לכל אירוע נתת את היחס האישי את הטאץ שהיה צריך להיות התייצבת לכל בקשה שרצינו ותמכת !!! התמונות והסרטונים עמדו מעל כל הציפיות !!! אין ספק שבעזרת השם אנחנו נתראה בבריתות 😍😍😍 אז נשמה שלי עלה והצלח בכל מה שאתה עושה כי מה שאתה עושה זאת עבודת קודש שתמשיך לעלות גבוה ולהיות הטופ אוהבים המון הילה ויוסי שרון
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
בני המלך ! אין מילה יותר טובה להגדיר אותך, צלם אנושי ברמה גבוהה , סבלני ואכפתי, מרגיע ומצחיק, תודה שהיית שותף חשוב ביום הגדול שלנו, בתור בנאדם ביקורתי במיוחד זכית אצלי ב10 מתוך 10 רק בגלל מי שאתה! תודה ענקית לך ולצוות האלוף שלך התחתנו ב24/5/17 כבר בידנו כל החומרים כולל האלבומים! תודה שזכינו בך.. אוהבים אותך ולא מפסיקים להודות איה ועידן 3>
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב8.6.17 ומהבוקר בני עשה לנו את היום!! מהרגע הראשון ידענו שבני יהיה הצלם שלנו. החיוך הכנות והצחוק עשה את הכל. בני מלא בשמחת חיים והיום שלנו לא יכל להראות אותו הדבר בלעדיו. אין מספיק מילים בשביל להודות ורק מוכיח כמה חשובה הבחירה בצלם, הצוות כולו היה מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש, רקדו איתנו הצחיקו אותנו וצילמו את כל אורחינו משפחתינו וכמובן אותנו מכל זווית, מאחלת לכל זוג תחושה כמו שלנו ביום המיוחד הזה כמו שחווינו בזכות בני!!!
הצג עוד

liz.messilati   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בני צלם החתונה האלוף שלי!!! תודה רבה על יום חוויתי ומיוחד! תמונות סטילס איכותיות מאוד , ווידאו מיוחד וערוך בצורה מדהימה! תודה רבה על הכל אין ספק שאנחנו עוד ניפגש באירועים המשפחתיים הבאים שלנו 😁
הצג עוד

naama_a12347   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בני טפירו!!!!!!!!!! ולא צריך להוסיף!! עם בני זאת הייתה התאהבות ממבט ראשון. לא היה מי שלא התפאר מהתמונות המעלפות!! הרוגע והשיגעונות שבו זה מה שקסם אותנו מהרגע הראשון וככה זה מתבטא בתמונות. קיבל את כל השיגעונות שלנו באהבה והיה איתנו לאורך כל הדרך וגם אחרי החתונה. והתמונות כבר היו על השולחן כבר לאחר כמה ימים מהחתונה . פשוט תותח על איכות ושירות לא מתפשרים!
הצג עוד

reuthorovitz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
בני טפירו היה הצלם שלי בחתונה, כזאת אכזבה לא הייתה לי בחיים ! לצערי לא אוכל להחזיר את הגלגל לאחור והתמונות כבר נעשו. תמונות בלי טעם וריח ובמיוחד ללא שיק ! הטעות הייתה ששילמתי צ'ק מראש... על טעויות משלמים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up