כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
יאיר שילוח

יאיר שילוח

צלמי וידאו
טלפון:054-9255876
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שראיתי סרטונים של הרבה צלמים, הכי התחברתי לסגנון של יאיר וכ"כ שמחה שהאינטואיציה שלי הייתה נכונה ושבחרנו ביאיר ליום המרגש שלנו. יאיר מוכשר בטירוף ותופס את כל הרגעים הקטנים ומצלם בזוויות מחמיאות והכל בשקט, רוגע ושלווה. הסרטונים יצאו פשוט מדהים!!! וברמה גבוהה. גם במהלך יום הצילומים היה ממש נעים להיות במחיצתו והוא לגמרי היה שם ברגעים החשובים.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו! הוא ללא ספק היה בעל המקצוע הכי מדהים שיצא לנו לעבוד איתו! צפיתי קודם במלא עבודות של מגון צלמים וכשראיתי את העבודות שלו הייתי פשוט מרותקת צפיתי בעוד סרטון ועוד אחד ואין הבן אדם פשוט מוכשר ברמות היסטריות שקשה להבין!! הוא מצלם מזוויות מחמיאות ועורך את הוידאו ברמה גבוהה ביותר ומתאים בצורה מדוייקת למוזיקה שבוחרים. הוא סופר משקיע ויש לו ווייב מצויין שזה ממש חשוב ליום החתונה ובאופן כללי
הצג עוד

Aya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כל סרטון שראינו של יאיר לפני אהבנו. ברגע שיאיר אמר לנו שהוא פנוי- זה היה ברור שנרצה אותו איתנו ביום שלנו. יאיר מגיע ליום חתונה עם אנרגיות טובות ופשוט יודע לעשות את העבודה בצורה כל כך טובה וגורם לכולם להיות נינוחים מול המצלמה. הוא יודע להצחיק, ויודע להגיד את הדברים הנכונים בשביל שהסרטונים יצאו נפלא. הרחפן הוא בונוס רציני אצל יאיר וגורם לכל פריים להיראות מדהים! הסרטונים של החתונה יצאו מדהימים וערוכים בצורה יצירתית מאוד! לא תתחרטו ואתם יכולים להיות בראש שקט שיאיר יהיה הצלם וידאו שלכם :)
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ על הצלם וידאו שלנו-יאיר שילוח, חוץ מזה שהקליפים מושלמים ובדיוק כמו שדימיינתי אותם..לא יכלתי לבקש ספק שיותר איכפת לו מיאיר..כל ההתנהלות מולו הייתה פשוט יוצאת דופן..מדובר באדם מדהים עם רגישות יוצאת דופן ורצון לעשות מעל ומעבר כדי לרצות ולשמח את הזוג שמולו..הוא היה תמיד זמין..לשאלות למחשבות ולבקשות שלנו, כל החומרים הגיעו הרבה יותר מהר ממה שציפיתי והכי חשוב יש לו וייב מדהים והכי כייף איתו ביום של החתונה..ממליצה ממש! 🤗
הצג עוד

Oz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה עם יאיר ידענו שהוא הולך להיות צלם הוידיאו שלנו. ביום החתונה יאיר גרם להרגשה קלילה ונינוחה והכל זרם בצורה כל כך טבעית. החיוך לא ירד לנו מהפנים. יאיר ליווה אותנו לאורך כל היום מההתארגנות ועד הסיום ופשוט היה מדהים. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את הוידיאו! ממליצים בחום לכל מי שרוצה צלם וידיאו ברמה הכי גבוהה שנותן הרגשה מדהימה לאורך כל היום!
הצג עוד

galhepner   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
40 מתוך 100
יאיר שילוח היה מאוד מאכזב. על פניו היה נחמד גם לפני וגם במהלך היום. אבל מה שקרה אחרי החתונה היה בלתי נסבל. היה צריך לרדוף אחריו זמן רב לסרטונים. הסרטונים היו מאוד לא מקצועיים- הקטעים היו חוזרים כאילו לא היה לו כוח להוציא את חומרי הגלם ולעבד אותם בכלל ובסוף קיבלנו סרטונים שברובם בעלי עוד היה בחולצה המחוייטת שלו לפני שהחליף לטישרט כלומר בערך שעה ראשונה של החתונה וזהו. מאוד מאוד מאכזב- לא ממליצה.
הצג עוד

danapeled25   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שפגשנו את יאיר, היה לנו ברור שהוא הולך להיות הצלם שלנו ולרגע לא התחרטנו! ביום החתונה, יאיר יצר הרגשת רוגע וגרם לאווירה כיפית ומצחיקה למרות כל הבלתמים והבעיות שצצו באותו היום. כבר יום אחרי החתונה!! קיבלנו טיזר ברמה גבוהה שיכולנו להראות לקרובים וחברים. גם הסרטונים המלאים לא איחרו להגיע. הסרטונים היו מרגשים, כללו את כלל האורחים וגרמו לנו ממש לחזור לאותם רגעים משמחים ומרגשים. ממליצים בחום על יאיר!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה היה לנו את החיבור עם יאיר וידענו שבחרנו את האיש מקצוע והכי חשוב הבן אדם הנכון! - שיהיה איתנו ביום הכי משמעותי ומרגש בחיינו. ביום החתונה כמו בפגישה הראשונה יאיר הגיע מלא שמחה ואנרגיות חיוביות שגרמו לאותו יום להיות זורם וקליל. לא עברו 24 שעות והוא שלח לנו טיזר מדהים מהחתונה! ממליצים בחום על המקצועיות האכפתיות הגאונות והכישרון!! דימי וספיר - 16.5.17
הצג עוד

guybauer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יאיר התותח! איזו בחירה מדהימה עשינו. מהרגע שתיאמנו עד אחרי האירוע הראית כמה אתה בחור מקסים, אכפתי, מצחיק(SALE בזארה) וסופר מקצועי. איכות העבודה והשקט התפעולי שנתת לנו במהלך האירוע שווים את העולם. זה לא עוד "הפקת וידאו"... זה אליפות העולם בהפקות וידאו. אני מבקש מכל זוג מאורס שקורא את זה ומתלבט ליצור עם ניצן ועמי קשר. אוהבים אותך :)
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שראיתי לא מעט המלצות על יאיר והתלהבתי מעבודותיו, נפגשנו איתו ופגשנו בחור מקסים נחמד וקשוב! ביום עצמו יאיר היה מצחיק ונעים, ולא הרגשתי אותו חג סביבי או משהו, פשוט נהנתי! והחברות והמשפחה התלהבו ממנו :). יומיים אחרי החתונה כבר קיבלנו סרטון טיזר של החתונה (שלא נופל מסרטון היילייטס בעיניי!), ותוך חודש יאיר שלח לנו את כל הסרטונים! הסרטים יצאו מושלם, ומעבר לעריכה המגניבה והצילומים המיוחדים, הייתי בשוק שהוא צילם קטעים שבכלל לא שמתי לב שהיה שם! ווידיאו זו מזכרת נהדרת לחתונה ויאיר הוא פשוט בחירה נהדרת!! ממליצה מכל הלב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up